Fiabilitate mica pentru off-road
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Gigantii vehiculelor off-road Jeep si Land Rover s-au clasat pe ultimele locuri intr-un studiu referitor la fiabilitatea automobilelor. Aproape una din doua masini (46%) produse de cei doi producatori a suferit o defectiune in perioada de testare de 12 luni. Aceasta statistica (46%) a fost de sase ori mai mica decat cea inregistrata de Mazda, aflata in fruntea clasamentului, care a atins un procent de doar 8.04%. Producatorul coreean Kia a dovedit ca bugetul redus nu inseamna neaparat o fiabilitate mai mica. Coreenii au obtinut un procent de 17.4% clasandu-se pe locul 5. Doar doi producatori europeni au reusit sa patrunda in topul primilor zece: englezii de la Mini si francezii de la Citroen, pe locurile noua respectiv zece.
Studiul initiat de Warranty Direct, specialistii in garantia calitatii, a inclus peste 450.000 de vehicule, de la 33 de producatori mondiali. Topul fiabilitatii a fost intocmit pe baza defectiunilor declarate de proprietarii vehiculelor, cu o varsta intre 3 si 9 ani, din Marea Britanie si Statele Unite.
Duncan McClure Fisher, managing director la Warranty Direct a declarat ca "performanta unora dintre cei mai mari producatori auto este pusa la indoiala de fiabilitate. Vehiculele off-road reprezinta puterea dar nu intotdeauna pot fi considerate fiabile".
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă

-
Noul concept Mitsubishi Elevance: SUV hibrid cu 4 motoare electrice




Inca o intrebare.. la 'Camel Trophy" si raliul "Paris-Dakkar" ce masini concurau? si atigeau cam 120 de km pe ora, adeca cam cat aveau Trabantele la bord...nu?
Eu consider ca trebuie vazuta efectiv piata din romania, unde orice brand adevarat defapt este un mare stift.. dai banii pe el(e) si.. incep drumurile Golgotei.. pai 1000EUR revizia dupa nici 3 luni de la achizitia vehicolului, , pai taxe si asigurari pe care nici nemtii sau elvetienii nu le platesc ( la saracia lor, care este acolo, nu isi permit).. hai sa nu mai traducem stiri Reuters sau alte agenturi straine si sa luam la forum exact utilizatorii locali bastinasi, care au dorit sa-si achizitioneze o masina si au dat pe ea (si vor mai da inca) o galeata-doua-trei de bani... ca doar Romania este o tara bogata..
"..eu imi apar saracia, si nevoile, si neamul..."