Fiabilitate mica pentru off-road
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Gigantii vehiculelor off-road Jeep si Land Rover s-au clasat pe ultimele locuri intr-un studiu referitor la fiabilitatea automobilelor. Aproape una din doua masini (46%) produse de cei doi producatori a suferit o defectiune in perioada de testare de 12 luni. Aceasta statistica (46%) a fost de sase ori mai mica decat cea inregistrata de Mazda, aflata in fruntea clasamentului, care a atins un procent de doar 8.04%. Producatorul coreean Kia a dovedit ca bugetul redus nu inseamna neaparat o fiabilitate mai mica. Coreenii au obtinut un procent de 17.4% clasandu-se pe locul 5. Doar doi producatori europeni au reusit sa patrunda in topul primilor zece: englezii de la Mini si francezii de la Citroen, pe locurile noua respectiv zece.
Studiul initiat de Warranty Direct, specialistii in garantia calitatii, a inclus peste 450.000 de vehicule, de la 33 de producatori mondiali. Topul fiabilitatii a fost intocmit pe baza defectiunilor declarate de proprietarii vehiculelor, cu o varsta intre 3 si 9 ani, din Marea Britanie si Statele Unite.
Duncan McClure Fisher, managing director la Warranty Direct a declarat ca "performanta unora dintre cei mai mari producatori auto este pusa la indoiala de fiabilitate. Vehiculele off-road reprezinta puterea dar nu intotdeauna pot fi considerate fiabile".
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Un nou studiu realizat de americanii de la Consumer Reports relevă care au fost cele mai fiabile mărci auto în 2025. Primele 4 locuri sunt ocupate de mărci japoneze și există o schimbare pentru primul loc. (17.12)
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Final de epocă: Jaguar a încheiat producția ultimului său model cu motor termic

-
BYD Seal U a fost cel mai vândut model PHEV în Europa, în ultimele 11 luni

-
RECORD: Conceptul Renault Filante a parcurs 1.008 km fără reîncărcare

-
Carismă franceză

-
Volkswagen a început să producă baterii la noua sa uzină din Germania




Inca o intrebare.. la 'Camel Trophy" si raliul "Paris-Dakkar" ce masini concurau? si atigeau cam 120 de km pe ora, adeca cam cat aveau Trabantele la bord...nu?
Eu consider ca trebuie vazuta efectiv piata din romania, unde orice brand adevarat defapt este un mare stift.. dai banii pe el(e) si.. incep drumurile Golgotei.. pai 1000EUR revizia dupa nici 3 luni de la achizitia vehicolului, , pai taxe si asigurari pe care nici nemtii sau elvetienii nu le platesc ( la saracia lor, care este acolo, nu isi permit).. hai sa nu mai traducem stiri Reuters sau alte agenturi straine si sa luam la forum exact utilizatorii locali bastinasi, care au dorit sa-si achizitioneze o masina si au dat pe ea (si vor mai da inca) o galeata-doua-trei de bani... ca doar Romania este o tara bogata..
"..eu imi apar saracia, si nevoile, si neamul..."