Fiat Freemont, monovolumul cu rădăcini americane, vine la Geneva

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 28.12.2010
Fiat va lansa anul acesta la Geneva modelul Freemont, varianta europeană a americanului Dodge Journey. Monovolumul îi va lua locul lui Ulysse.

Esential

170 de cai putere ar urma să livreze motorul Multijet viitorului model Fiat Freemont.

Zvonurile care anunţau în urmă cu o săptămână posibilitatea ca Fiat să vândă în Europa propriul monovolum, bazat pe americanul Dodge Journey, par să se adeverească. Informaţiile sunt întărite într-un articol publicat de Automotive News, în care se arată că italienii sunt decişi să îşi încerce norocul în acest segment, cu o variantă rebranduită a modelului de peste Ocean.

Potrivit publicaţiei, modelul se va numi Freemont şi va ajunge pe piaţă în luna iunie a anului viitor, nu înainte de a fi expus în premieră mondială în cadrul Salonului Auto de la Geneva, din luna martie. Noul Freemont va fi un monovolum cu alură de SUV destinat să ia locul actualului Ulysse, aşteptat să iasă din producţie în perioada imediat următoare.

Primul rod al colaborării dintre Chrysler şi Fiat, ajuns pe piaţa europeană, va fi vândut în interiorul tuturor celor 5000 de concesionari ai grupului, răspândiţi pe Bătrânul Continent.

Noul Freemont va prelua de la fratele său american acelaşi interior revizuit şi aceeaşi suspensie nouă, trăsături proaspăt expuse odată cu faceliftul modelului Journey din această toamnă.

Sub capotă va exista însă un propulsor diesel Multijet, de 2.0 litri, capabil să livreze 170 de cai putere. Nu este exclusă nici alternativa unei variante cu tracţiune integrală.

Producţia viitorului Fiat Freemont va fi asigurată de uzina americană din Toluca, unde ia naştere în prezent şi versiunea pentru Statele Unite a modelului Fiat 500. 

via | autoblog

Comentarii (57)

  • "deci astea ma rupt"
    Mama cat de tare... o sa rupa gura targului cu asta. Ce bine ar merge si niste cutii automate de alea bune americane 4+1 care tine o viata. Fiat o sa rupa tot mai ales cu 300le ala frumos si bun. Poate pun mana pe ceva blueprinturi de la Opel din anii 80 sa vezi atunci prapad. Cine nu vrea o Ascona cu sigla de FIAT la bani de seria 3? Daca merge sa vinzi in 2011 o copie de E din 1994, the sky is the limit. Marfa...
    18 23
  • Fiat Freemont
    Cred ca acest model se potrivea mult mai bine marcii Lancia . Nu cred ca prea multi europeni se vor inghesui sa cumpere un Fiat de 4.9 m lungime si aproape 2 tone greutate, marca Fiat fiind celebra pentru modelele sale din clasa mini si mica .
    12 5
  • @edi69
    Daca va avea macar jumate din succesul audi-ului a4 relansat ca seat, sau macar un a8 din 2011 cu motor de bora din 99, va fi ok.
    Daca merge sa vinzi in 2011 skoda fabia cu sigla de audi, cu siguranta se va vinde si dodge cu sigla de fiat.
    24 12
  • Opinie
    Journey-ul e o creatie deosebita. Sper sa prinda la romani sub sigla FIAT caci are toate atu-urile necesare unui succes de piata.
    15 7
  • @ztele mai pune ba baiete mana pe niste almanahe
    Vino si tu cu argumente nu cu ineptii inventate. Ce motor de Bora e pe A8? Si in definitiv impresia ta e ca grupul VW face bine cand copiaza o masina de 10 ori? Nu toti sunt oite ca tine sa cumpere orice numai ca scrie "Premium" pe capota. Chestia asta nu se intampla numai la masini dar daca te duce capul ( pe tine nu cred sincer ) o sa cumperi raportul pret/calitate nu raport pret/fite. Sau tu esti din aia de nu mai poate cum sa critice Dacia mai tare ca nu e de nasul sau?
    8 12
  • :))))
    Edi eu nu stiu ce fumezi, dar vreau si eu!

    2.8 FSI de pe A8, e anticul vr6, sau vr7, cum d-zeu se numeste. In plus de asta, eu faceam misto de grupul vw, si habar nu am ce legatura are Dacia cu discutia asta.
    20 7
  • prea tare
    De la Dodge la Fiat la Dacia ... orice discutia trebuie sa duca la Dacia? :)))
    8 1
  • @ ztele
    Enjoy !
    http://www.youtube.com/watch?v=qG4IaHgqH00&feature=player_embedded
    2 1
  • ..reteta VW
    ..eu cred ca fiat aplica exact reteta VW: cat mai multecategorii de masini, cat mai putine platforme, acoperire pe aproape toate segmentele posibile de piata. Freemont asta se va bate cu Kia, Dacia, Hyundai, eventual Opel sau Suzuki la categoria sa. Odata ce vor dovedi fiabilitatea platformelor, vor deveni o alternativa serioasa, pentru ca motoare cu siguranta au.
    9 1
  • ..
    @ovi bine punctat , si sa nu mai vb de faptul ca nu investeste nimic in aceste modele , le ia pur si simplu de la Chrysler , le mai adauga un motor , doua in gama si le scoate la vanzare ca modele Fiat ; retetea VW e clar ca e una de succes pana acum ( ca tot vb Edi de platforme din anii 95-98 , VW foloseste , cu succes in vanzari , platforme din anii 80 pt ceea ce vinde in China )
    4 1
  • In mare suna bine. Dar lucrurile nu stau chiar atat de simplu precum par. Pentru ca este bine cunoscuta reticenta europenilor fata de masinile americane. O exceptie a facut-o Crysler 300C despre care se stia ca a fost facut pe platforma fostului Mercedes Clasa E.
    Cu siguranta masina va avea un raport calitate/pret bun, va fi spatioasa... adica o investitie ok, dar este o masina americana. Ca sa ma fac mai bine inteles, cate Dodge Caliber vedeti pe strada? Si sunt masini destul de bune. Acum veti spune probabil "pai da, dar asta va avea motoare Multijet". Ok, si Caliber are TDI de la VW si tot nu se vinde.
    Deci eu cred ca mai intai Fiat va avea de lucru la imaginea masinii daca vrea sa vanda bine in Europa o masina americana.
    6 5
  • wow 3 monovolume pe piata in 2011
    chevrolet orlando
    fiat freemont
    si dacia ..........toate aceasi destinatie EUROPA
    1 2
  • o masina buna..
    arata foarte bine masina si cred ca va avea succes sub sigla fiat. imi place foarte mult design-ul american!
    6 0
  • @LauCalin
    Amice esti total pe langa. Cam cat la suta din cei care au achizitionat un 300C stiau ca sub el e o platforma de mercedes mai veche ? Iti spun eu. Poate 10 la suta. Tu crezi ca prostimea stie ca audi are aceeasi platforma ca skoda ? Esti naiv.
    7 9
  • Victor
    Un automobil FIAT de 4.9 m !?!
    Lumea trece usor cu vederea dimensiunile foarte mari ale acestei masini si anume 4.9 m, o lungime similara cu cea a modelelelor de clasa mare Audi A6, BMW Seria 5 sau Mercedes E-Klasse, dar care nu prea are legatura cu numele FIAT, cunoscut pentru masinile sale din clasa mini si mica ( Panda, 500 si Punto Evo ) . Dovada clara ca FIAT nu are o imagine de marca de la clasa compacta inclusiv in sus, este data de piata din Italia, unde VW Golf are vanzari duble fata de FIAT Bravo, modelul italian fiind depasit la vanzari si de Nissan Qashqai, Ford Focus si Opel Astra ( http://unrae.it/top-10-segmento ) . Si eu sunt de parere ca acest model trebuia comercializat in Europa sub brandul Lancia .
    6 2
  • @ztele
    cred ca realizei ca un v6 nu e tot una cu un vr6???a8 nu a avut niciodata motoare vr6! acel v6 a fost comercializat pe typ 4E timp de 1 an (2002-2003) si este acelasi motor cu cel existent pe typ 4D!
    tot ce conteaza acum e ca o sa avem si cocalari cu suvuri FIAT! viitorul e promitator!
    7 4
  • mda
    cocalarii nu pot avea decat masini scumpe "premium" gen vw!! si pe alocuri bmweuri si mertane ce naiba....e romania aici e showroom-ul auto mondial..de aici se da tonul la masini.....hmmm!
    6 10
  • unde era cioara vopsita
    "cocalarii nu pot avea decat masini scumpe "premium" gen vw!" Asa te incurajezi tu? Cocalar nu te face masina amice, cocalar esti sau nu esti. Iar tu ai toate atuurile unui cocalar neaos romanesc.

    PS marfa poza de la avatar... asteptam una cu ghiuluri si sticle de "uiski"

    @ztele tu nu ai intelege fenomenul automobilistic nici daca ai face cursuri intensive 5 ani.

    Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise.
    8 4
  • @thenus
    Amice, nu te mai umfla in pene aiurea, de parca ai fi mare documentat. Hai sa-ti spun eu de ce esti naiv: atunci cand incerci sa vinzi un produs care nu e prea bine vazut pe piata te legi de orice ca sa-l vinzi. Iar in cazul de fata de imaginea Mercedes, lucru spus de comunicatele de presa ale producatorului (Crysler), mass media, consultantii de vanzari, chiar si mecanicii care desfac un 300 C si confirma ca pe dedesubt e de fapt un Clasa E.
    E acelasi lucru pe care il spun cei de la Skoda (ca tehnica e VW), cei de la VW (ca tehica e si pe Audi-care e premium). Ideea e sa te legi de orice ca sa vinzi. Cu alte cuvinte e vorba de speculatie. Intelegi? ;)
    11 3
  • @ztele
    erata: totuna
    0 0
  • @edi69
    amice esti prea slab mintal sa intelegi aluzia mea!!nu esti decat un frutrat sau un pusti care viseaza la bmweuri si femei ude uitandu-se la videoclipuri cu negri....atat stii sa te ofensezi si sa jignesti!! dar fiecare face cat il duce capul...sunt satul de donatori de organe ca tine!! drum bun in viata si mai pune mana si mai citeste putin nu te gandi numai la 69;)
    7 6
  • @edi69
    prietene, daca esti prost, macar taci!
    Uita-te la motorizarile de la generatia noua A8, sa vezi 2.8 fsi. E exact *** de pe bora si golf.
    Daca nu vrei sa intelegi, asta e problema ta. Defapt va sta voua fanboys in fire sa nu intelegeti nimic.
    7 8
  • nu merge
    Vorbim despre un un Fiat in toale de masina americana sau ... dupa caz despre o masina americana cu stema de Fiat.

    Comparatie cu VAG mi se pare cel putin imbecila. Indiferent cat de putine platforme folseste VAG, masinile lor sunt europene cu design european si nu strutocamile.

    Masina asta nu se va vinde bine in Europa din mai multe motive.

    In primul rand fanii Fiat (astia de pun botu' la vrajeli de aste cu garantie 7 ani din care 4 stai cu masina in) nu o vor cumpara pentru ca designul acestei masini difera fundamental de liniile ale rotunjite si aproape feminine cu care sunt ei obisnuiti.
    In al doilea rand cei care nu sunt fani FIAT , dar isi doresc un monovolum, au slava domnului de unde sa aleaga. Sa nu uitam ca pe piata exista variante cu fiabilitate dovedita si nu stiu cine si-ar risca banii pe un FIAT !

    In al treilea rand, ca si nisa de piata, am mai ramane noi astia care iubim masinile americane, asa mari, colturoase , halitoare, cum sunt ele.... Noi cei care le iubim pentru ca le-am vazut ruland sute de mii de mile fara reparatii, pentru ca stim ce inseamna sa treci prin gropi cu 100 la ora si in masina sa nu se simta mai nimic. Dar nici noi n-am cumpara o masina americana cu motor multijet produsa de o firma al carei nume este sinonim cu lipsa de fiabilitate. In opinia mea daca la o masa mananci si paste si burger s-ar putea sa te strici la stomac.
    3 12
  • @ZTELE
    1)ztele ti s-a vorbit frumos
    2) daca nu faci diferenta intre un motor vr si un motor v este alta probelma! intr-adevar exista acel vr6 pe golf, bora etc la cilindree de 2.8 si unghi de 15 grade dar mai exista si v6-le 2.8 de pe modelele vechi audi a8 care au v-ul la 90 grade )


    a8 v6 ----2.8 V6 128kW

    identification
    parts code prefix: ???; ID codes: AAH, AFC
    engine displacement & engine configuration
    2,771 cubic centimetres (169.1 cu in) 90° V6 engine; bore x stroke: 82.5 by 86.4 millimetres (3.25 in × 3.40 in), stroke ratio: 0.95:1 - undersquare/long-stroke, 461.9 cc per cylinder, compression ratio: 10.3:1 (AFC 10.0:1)

    MAI BINE NE-AI POVESTI CUM E CU " IESTE" SA FI FAN BOY ALFA???
    8 4
  • PS. NU SUNT EDI69
    0 2
  • deci edi a avut dreptate cand ti-a spus "@ztele tu nu ai intelege fenomenul automobilistic nici daca ai face cursuri intensive 5 ani.

    "
    6 3
  • si uite si configuratia vr-6-lui

    2.8 VR6 103-130kW

    identification
    parts code prefix: 021
    engine displacement & engine configuration
    2,792 cubic centimetres (170.4 cu in) 15° VR6 engine; bore x stroke: 81.0 by 90.3 millimetres (3.19 in × 3.56 in), stroke ratio: 0.90:1 - undersquare/long-stroke, 465.3 cc per cylinder, compression ratio: 10.5:1

    de la ala care ai primit lectii si in trecut ;)
    6 3
  • erata : de la care
    0 2
  • dupa sarbatori asteptam si replica marelui zen ZTELE :))
    2 2
  • Doamne....
    Nu stiu cum va gasiti:))
    NU MA INTERESEAZA AUDI, ca dovada ca mi-e absolut indiferent v6, vr6, m*rtii lui :))
    Puteti sa bateti tufisul cat doriti, realitatea e ca baietii pun intr-o masina din 2011 motoare din '99, ca doar prosti sa cumpere sunt destui, slava domnului. La fel ca si marele numar de butoane, butonase, faruri, grile si ce mai gasesc ei pe acolo, care se regasesc de la polo la phaeton si invers, la fel si la audi. "Premium" :))

    Sa mai povestim de 2.0 tdi 118 cp IN 2011??

    @men: daca mi le scriai din cap, acceptam asta ca lectie. Asa, e ca si cum ai zice ca-mi dai lectii la boli venerice pentru ca tu ai sida si eu doar ciuperca.
    7 10
  • @ ztele
    Fiat Freemont va fi un esec total. De ce ? Citeste urmatorul link :
    http://www.alvolante.it/news/italiani_preferiscono_auto_straniere-384921044
    3 2
  • amice e anapoda sa afli acum diferenta dintre v6 si vr6 de care ti-am zis de la primul post CITEZ : "cred ca realizei ca un v6 nu e tot una cu un vr6???"
    Tu inca o ti cu motoare din 99 in schimb...batman batman...realitatea este alta se pare pentru tine! adica ce mai conteaza cateva grade in plus?? e acelasi motor nu e clar??? :))
    asta e ! acum faci pe indiferentul dar ai aruncat argumentul de dragul artei (pentru fraieri in mintea ta)
    (ps vezi ca acel 2.8 nu e totusi pus pe ultima generatie asa cum sustii.)

    Povestea motorului 2.0 tdi de 118 este simpla: facut sa consume cat mai putin! (probabil ca s-au gandit ei ca dc pot face unul de 140 si unul de 170 trebuie sa faca si unul de 118 de care sa rada ztele pfff)
    5 1
  • @ztele
    totusi nu e putin ironic sa vorbim de motoare 2.8 vw, de phaeton samd atata timp cat fiat-ul nu are motorizari mai mari de 2.0
    6 1
  • @men
    amice, esti dus. NU MA INTERESEAZA DIFERENTA DINTRE V6 si VR6, le-am mentionat pe ambele pentru ca seamana denumirea. Ai dreptate, nu e pe A8, ci pe A6, m-am incurcat.

    Povestea motorului 2.0 tdi este simpla: spunem tuturor ca suntem o marca premium, dar vindem masini cu motoare care si in 2000 erau depasite, vindem masini micute, pe platforme de skoda, samd.

    Rade ztele cu gura pana la urechi de porcaria aia de motor :)) si de navigatia rosu-negru si de geamurile la manivela pe spate care vin in standard:))

    @@ztele: ba da, e ironic, ca 2.4, 2.8 M-Jet si 3.2 V6 benzina nu se pun, decat daca erau la vw:)))
    4 8
  • amice esti dus! pe a6 este acelasi motor V6! vr6-le de pe golf si de pe bora nu a fost ever pe a6, a8! asta e TE-AI INCURCAT!

    uite aici
    2.8 v6:
    applications
    Audi 80 / Audi 90 (AAH: 09/91-07/95 {North America: 01/92-05/95, AFC: 07/93-07/95}), Audi Coupé (AAH: 08/91-12/95), Audi Cabriolet (AAH: 11/92-08/00 {North America: 11/93-07/94, AFC: 08/94-07/98}), Audi 100 (AAH: 12/90-07/94 {North America: 10/91-07/94}), Audi A4 (AAH: 11/94-07/97 {North America: 06/94-07/95, AFC: 07/95-07/97}), Audi A6 (AAH: 06/94-10/97 {North America: 06/94-07/95}, AFC: 08/94-06/95 {North America: 08/94-10/97}), Audi A8 (AAH: 06/94-03/96)

    vr6 applications:
    Volkswagen Corrado, Volkswagen Golf Mk3, Volkswagen Golf Mk4, Volkswagen Jetta (AAA, AFP), Volkswagen Passat (AAA), Volkswagen Sharan, Volkswagen Transporter (T4)

    DECI ESTI TOTAL INCURCAT

    vw nu e o marca premium, motorul 2.0 tdi nu este un motor depasit atata timp cat nici nu exista in 2000 si oricum nu vad cu ce este mai bun cel de pe fiaturi, iar ultima data cand am verificat skoda folosea platforme vw!

    hai ca m-am lamurit si cu fanii fiat/alfa...nu sunt cu nimic mai buni ! vor doar sa se simta mai deosebiti!
    4 4
  • si uite si VR6-le mai vechi de care tetot vaiti ca s-ar gasi pe vreun model audi
    2.8 VR6 24v 147-150kW
    applications
    Volkswagen Golf Mk4 (AUE: 01/00-04/01), VW Bora (AUE: 03/00-04/01), SEAT León 1M Cupra 4 (AUE: 10/00-07/01, BDE: 06/01-04/04), SEAT Alhambra (AUE: 06/00-04/02, AYL: 06/00->), Volkswagen Sharan (AYL: 04/00-05/08)
    2 2
  • @men
    no, nu fii suparat pe mine, te rog:))) nu-i vina mea ca tantalaii astia inca scot in 2011 din 2.8 204 cp. Daca pana si Saab, care abia a iesit din faliment ofera 300 cp la 2.8 (da, e turbo, si?)... :))
    marca asta, audi, a fost inventata pentru eternul meu amuzament:))

    motorul de 2.0 tdi este pe audi a4, care e o marca premium, nu? Iti spun eu cu ce este mai bun cel de pe Fiat: Fiat nu are pretentii premium, dar nici nu ofera dieseluri de cilindree echivalenta sub 150 cp.
    7 7
  • e cum sa ma supar pe oameni asa de calitate, pe un fan rasat, cu pretentii, care ne-a vorbit frumos mereul si a grait doar adevarul??? no, cum ar fi? fie ca orice fanboy fiat/alfa sa nu fie ca tine!

    tantalaii astia (audi) precum si cei de la bmw cu ale lor 3.0 200hp (seria 5 nou)
    sau 318d(2.0l) de 120hp inca nu au ajuns la nivelul tehnologic al fiatului ! ce sa mai vb de partea lor de marketing care e la pamant (in ambele cazuri)

    sayonara !
    6 4
  • pff era sa uit de 316 d care nu se compara cu nici un bravo sau panda
    3 3
  • mda
    pe spate vreti geamuri electrice??nu nu poate sa fie si cu 3 roti..premiuns a fie..in mintea mea!!tot respectul ztele dar nu te mai complica co toti ononimii care viseaza la sute de cai putere si femei ude.....nu poti schimba mentalitatea asta..nici kiar dupa 20 de ani.. ne meritam soarta zic eu!!! meritam sa fim batjocura oamenilor destepti de afara...daca nu ne desteptam!!
    5 9
  • 1)eu propun ca samasarii sa nu isi mai dea cu pararea pe aici...
    2) edi nici pe cel mai amarat polo/golf/a3(u name it) nu mai exista in oferta dealeilor fara geamuri actionate electric pe spate, dar probabil esti ca ztele care stie din auzite chestii!
    3) edi : pe cand poza cu lant la gat la avatar???
    7 2
  • @yoyo
    lasa prostiile! am vrut sa imi cumpar eu a6 si cand m-am dus la dealer m-a intrebat!! ce vrei mai mult de atat??si cand am auzit asa am zis ca o sa ma mai gandesc...si am plecat spre alta firma!!! stai lin nu imi purta mie grija ca nu sunt mai cocalar ca tine..
    3 7
  • :)) decat sa faci astfel de afirmatii mai bine intri pe site-ul audi si ai sa vezi ca nu exista in oferta nici macar a3 fara geamuri actionate electric!
    povesti nemuritoare stim si noi (in general de la mecanici /dealeri ) daca masina nu pleaca din fabrica fara geamuri electrice poate sa te intrebe un dealer orice!

    @ztele
    uite pe ce s-au inventat motoarele astea 2.0 de 116/120 hp

    "BMW 316d profita pe deplin de tehnologiile BMW EfficientDynamics si este etichetat ca cel mai eficient la consum Seria 3 scos vreodata. 316d ES gestioneaza doar 118g/km de emisii CO2 – doar cu 9g/km mai mult decat un Toyota Prius."

    http://www.automarket.ro/stiri/445-litri100-km-cu-audi-a4-20-tdi-10212.html

    "Ei bine, rezultatul a fost mai mult decat bun, echipa cu cel mai economic mod de rulare reusind un consum mediu doar de 4.45 de litri/100 km. In traducere, un plin de rezervor reuseste sa duca A4 2.0 TDI nu mai putin de 1459 de kilometri in conditii de rulare normale."

    ce sa stie un samsar decat de cai putere "tata"
    9 3
  • george
    MERITATI SA FITI SI BATJOCURA CELOR DIN TARA
    @edi80

    nu doar a celor de afara ca spuneti la prostii si la gugumanii de ma doare capu`. Si tu si ingineru` alalalt care n-are habar pe ce lume e dar da sfaturi cu o aroganta si cu un tupeu demne de un om muuuuuuult mai inteligent si mai pregatit...

    Audi A6 nou isi cumpara de regula oameni care cunosc gramatica elementara a limbii romane. Tu esti exceptia care confirma regula sau doar ai vorbit ca sa te afli in treaba?

    @ztele

    Initial, am crezut ca te prefaci si spui niste gugumanii numai ca sa distragi atentia. Ulterior m-am lamurit ca tu chiar n-ai habar pe ce lume esti. Nu inteleg totusi tupeul asta basist/infect.

    Arhitectura de baza a unui motor ramane neschimbata multi ani de zile si pe buna dreptate. Dezvoltarea unui motor nu inseamna neaparat sa-i modifici cilindreaa si unghiul bancurilor de cilindri la fiecare 2 ani. Poate sa includa si asta dar se poate face si fara. Poti sa faci un motor mult mai bun fara sa te atingi de aceste lucruri.

    Cat despre puterea litrica a motoarelor, ar fi trebuit sa stii ca si asta depinde de multe elemente, unele dintre ele complet necunoscute pentru tine...
    1 0
  • @george
    In concluzie, inafara de faptul ca nu spui decat ce tare ti-am atins integritatea de cunoscator in domeniu, si de a cauta la infinit scuze pentru nemti, ce mai doresti sa ne comunici?
    0 1
  • george
    CONCLUZIE PROFUND GRESITA...
    @ ztele

    ...ca sa nu spun altceva...

    Ceea ce AM REUSIT sa-ti comunic este ca n-ai habar pe ce lume traiesti.

    In loc sa taci din gura fiindca ai spus o tampenie majora si altele cateva mai mici, ai insistat sa ne arati ca esti si foarte tupeist.

    1. Pe arhitectura de VR6, VW a facut motoare care au fost puse pe Golf dar au ajuns inclusiv pe Phaeton si Touareg. Intre ele au existat totusi diferente foarte mari.
    2. Cifra de putere pentru care te dai tu cu fundul de pamant aici este perfect justificata de 2 aspecte foarte importante (nu si pentru tine ca esti destept): norma de poluare si emisia de CO2.

    Sa-mi spui si mie ce norma de poluare indeplineste motorul ala de SAAB pe care mi-l dai tu de exemplu intr-un mod atat de nefericit (eu nu l-am mai gasit in oferta...l-or fi scos fiindca nu indeplineste norma EURO 5?!?!?).
    Apropo, are aproape aceeasi putere ca TSI-ul de 2.0 de pe Golf R, daca tot vorbim de motoare turbo...Ca sa nu-l compar cu motorul de 2.5 de pe RS3 care are 340 CP...
    1 0
  • yoyo @george
    nu are rost sa contrazici un samsar ! nu crezi ca fata lui spune totul ???
    check this:
    http://img716.imageshack.us/i/16304517606473242756510.jpg/
    0 0
  • @george
    vai....
    1. nu ma intereseaza catusi de putin nici arhitectura de vr6, nici modelele pe care s-a montat.
    2. cifra respectiva de putere este total depasita la ora actuala, dar refuzi tu sa intelegi.
    Indiferent cate scuze ai cauta si cate argumente de ordin tehnic si environmentaly-friendly ai aduce, asta e adevarul.
    Motorul 2.8 V6 de pe Saab indeplineste norma Euro 5 ( http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=134637837&origin=PARK ). Altii de ce pot? Astept alta scuza in favoarea vr6-lui ala.

    Apropo, vorbim de limuzine de peste 5 metri lungime, nu de masini pseudo-sport. Oricum, kitul Hirsch de pe 9-5 duce puterea la 330 CP, asta ca sa intelegi ce poate face o firma proaspat iesita din faliment + un tuner mic si cvasi-necunoscut.

    @yoyo: tu esti un biet tzaran care a dezvoltat o atractie cel putin ciudata fata de persoana mea. Presupun ca intr-un final iti faci curaj si ma inviti si la o cafea, nu? Hai, curaj, sterge-te de muci si lasa internetul, ca ai o viata reala inainte.
    0 0
  • george
    ESTI PRAF SI PULBERE OMULE
    @ ztele

    1. daca nu te intereseaza pe ce modele s-a montat VR6 atunci nu mai spune tampenii...
    2. cifra respectiva nu este deloc depasita. Tu n-ai habar de mentalitatile de afara si comentezi ca un parlit care n-are 2 lei sa treaca strada dar viseaza avioane si elicoptere.

    Ceea ce face Audi acum este rezultatul unui marketing aproape genial.

    Baietii astia si-au dat seama ca exista oameni cu ceva bani care isi iau asemenea masini fara sa fie disperati dupa motoare superperformante.

    Sau oameni care vor sa aiba o masina “smechera” de bani mai putini ca sa impresioneze multimea ignoranta (Mercedes are pe S-Klasse un “TDI” de 2.2 in 4 – PATRU cilindri cu exact 204 CP.

    BMW are pe seria 5 un benzinar de 3000 cmc cu puterea de…ai ghicit: exact 204 cai.

    Si vorbim aici de BMW care cica “emana sportivitate prin toti porii” si alte tampenii din astea.

    Deci si astia sunt niste idioti si tu esti destept, nu?).

    Mai exista si tari unde impozitul anual pentru un motor de 4000 sau cu emisie de CO2 de peste 300 g te ustura-n ceafa (cam ca in Romania).

    Daca vrei un A8 cu adevarat smecher si-ti permiti (nu ma refer la tine ca tu esti fiu` ploii), poti sa-ti pui un motor de 6000 cmc. Cu motorul ala poti sa dai cilindri la tot cartieru`.

    Iar daca vrei sa faci o comparatie corecta intre MOTOARE (nu intre MASINI), te rog sa compari motor turbo cu motor turbo.

    Daca imi compari motor turbo cu motor atmosferic, nu faci altceva decat sa-mi dovedesti cat esti de ignorant…
    0 0
  • @george
    Imi povestesti despre "mentalitatile de afara" iar imediat dupa imi spui de "lumea care vrea masina smechera pe bani putini ca sa impresioneze ignorantii". M-ai lamurit.
    Nici motorizarea de pe 528i nu e cinestie ce, dar asta face parte din "razboiul" cretin dus intre ei.
    Fraza cu impozitele e apa de ploaie, pentru ca aici vorbim de cu totul altceva.
    Nu vreau A8.
    Daca imi gasesti tu un motor non-atmosferic, ai o bere. Le incurci cu cele aspirate (ca si supraalimentatele sunt tot atmosferice).
    Si nu faceam comparatie intre motoare la propriu. Cam asta e diferenta, unii nu-si permit sa-si insulte clientela cu astfel de motorizari. Dadeam o simpla exemplificare asupra situatiei cel putin hilare.

    Cand trendul de downsizing general ne-a rasplatit cu niste motoare absolut minunate, de capacitate mica, inca mai sunt niste tantalai de-astia care dau porcul cu ruj si-l revand. Bine, multumim lui D-zeu ca mai sunt tantalai ca tine care sa si creada marketingul ala de 2 lei:)
    0 0
  • george vezi ca ai uitat de motoarele 3.0 si 3.5 de la mercedes care nu au cum sa se compare cu vectra lu' asta.
    ignorat e putin spus! se caca pe el ca motorul de a8 e ala de pe bora,care mai apoi e pe a6, o da cotita ca nu stie ce e ala vr si v si nici nu il intereseaza (cu toate ca facut germania mai ceva decat dulgherii aducand masini) o arunca cu maretul 2.0 jtd/ fiat care bate la cur orice disel doar pt ca are "cai mai multi" (iti dai seama ce rusine isi ia un 316 d de 2000cmc???pfff) si o termina intr-un versus cu saab-ul!

    p.s amice eu nu pot lant gros la gat peste pulovare!
    0 0
  • @yoyo
    Pentru a "n" oara dovedesti cat de frustrat esti:))

    N-am spus absolut nimic de JTD, iar comparatia cu Saab a fost facuta pe cilindree echivalenta.
    Am facut si Germania, si Olanda, si Belgia, Luxembourg, Austria, Polonia, Suedia, Norvegia, chiar acum locul de munca mi-e in Suedia, dar sunt in concediu, deci port lant gros peste pulover pentru ca-mi permit. Simplu:)
    0 0
  • nu ai spus nimic legat de jtd intr-adevar
    "motorul de 2.0 tdi este pe audi a4, care e o marca premium, nu? Iti spun eu cu ce este mai bun cel de pe Fiat: Fiat nu are pretentii premium, dar nici nu ofera dieseluri de cilindree echivalenta sub 150 cp." aici ai aratat cat de limitat esti! (CAI PUTERE CAT MAI MULTI) ! inca nu ai inteles rostul acestor motorizari? raspunsul l-ai primit mai sus!
    eu zic ca animalul trebuie lasat in pace ( el ne poate dovedi oricand ca cele 3 uzine nemtesti sunt de cacao si mai ales ca sub saab/fiat..)

    lantul la gat peste pulover nu este purtat de cei care isi permit ci de cei frustrati care vor sa arate ca au ...si care au vizitat lumea si au cunoscut bunele traditii ale vestului! Foarte simplu!
    0 0
  • @yoyo
    Tu ai citit ce am scris? FIAT NU ARE PRETENTII PREMIUM.

    Lasa-ma cu "rostul acestor motorizari". Adica "fraierii" aia de la Saab pot sa scoata 2.8 300 CP EURO 5, si smecherii de nemti nu?
    Povesti de 3 lei.

    Habar nu ai tu de cine poate fi purtat lantul peste pulover. Spre deosebire de tine, mie mi-a placut la scoala.
    0 0
  • george
    MDA...PRAF, PULBERE, CIOBURI SI MOLOZ
    @ ztele

    Normal ca nu ai inteles ca doar n-ai habar pe ce lume traiesti...Mentalitatile pot fi bune sau proaste. In cazul de fata, vorbim de mentalitati proaste. Au si nemtii/francezii/belgienii/etc ghertoii lor...dar parca nu sunt asa de infecti precum astia cu origini verzi si sanatoase de Rumanica (indiferent pe unde haladuiesc).

    Deci BMW, cand face un motor mai subtirel, nu “isi bate joc de clienti” ci doar “se implica intr-un razboi cretin”. Se pare ca si tu esti un ruman verde, ca multi altii: pentru unii muma, pentru altii ciuma...

    Fraza cu impozitele nu poate fi apa de ploaie decat in capul tau.
    Impozitul pentru un A8 cu motor de 6000 cmc este de 88 de milioane in Rumanica. Ma rog, samsarii nu considera o astfel de suma prea mare fiindca ei castiga banii astia intr-o saptamana...cel mult. Si nu vorbim de cu totul altceva pentru ca este un element important in decizia de cumparare.

    Atmosferic, aspirat, whatever...Te-ai legat si tu de un maruntis ca sa nu taci...

    Comparatia ai facut-o intre motoare la propriu. Se pare ca suferi de oarece deficiente si ai uitat ce ai aberat mai devreme. Daca vrei, iti readuc eu aminte...Ca sa evitam discutiile de copii cu nevoi speciale...

    “no, nu fii suparat pe mine, te rog:))) nu-i vina mea ca tantalaii astia inca scot in 2011 din 2.8 204 cp. Daca pana si Saab, care abia a iesit din faliment ofera 300 cp la 2.8 (da, e turbo, si?)... :))”

    Ca sa inchidem subiectul asta, spune-mi si mie daca Mercedes si BMW isi insulta clientela sau doar Audi face nasoale din astea. Pana una alta, tot insultandu-si clientii, “tantalaii” de la Volkswagen/Audi cu “marketing-ul ala de 2 lei” au ajuns #1 in vreme ce aia care isi “respecta” clientii, au dat faliment...

    Poate imi explici de ce sunt eu tantalau...Am cumparat eu 6 milioane de masini de la Audi si de la Volkswagen? Aici chiar am nevoie de un raspuns de la tine ca sa-mi dau seama de cate ori te-ai lovit la cap atunci cand ai cazut pe scari…

    PS. Probabil ca iti placea la scoala fiindca scapai de capalit si de strans otava. Pacat ca n-ai si invatat ceva cat timp ai fost pe-acolo. Tot era ceva daca reuseai sa inveti macar ca barbatii n-ar trebui sa poarte lant (nici peste, nici sub pulovar)...

    @yoyo

    N-am uitat de celelalte motoare. Am dat doar exemplele cele mai graitoare in ideea ca intelege...Degeaba, omul e nascut invatat si va ajunge doctor docent...
    2 0
  • @ztele
    din 2.5 astia au scos 340( tot eu 5 :)) ), cat despre scoala nimic nu spune mai multe decat faptul ca ai ajuns samsar! mars!
    0 0
  • @ztele
    astept sa ma corectezi... bai patapievici! :))
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru