Fiat isi doreste o linie de asamblare in Romania
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Constructorul italian Fiat intentioneaza sa investeasca in tara noastra intr-o linie de productie si va avea discutii in acest sens cu Executivul de la Bucuresti. Dupa modelul Renault si Ford, concernul Fiat ar putea investi in Romania, intr-o linie de asamblare.
Marturie in acest sens sta o delegatie a gigantului italian care se afla deja in vizita in Romania pentru discutii. Inca nu a fost stabilita valoarea investitiei si nici nu s-a ales o posibila zona de desfasurare a activitatii.
Anuntul despre o potentiala investitie Fiat in Romania vine in contextul in care, in luna mai a acestui an, presedintele producatorului de autoturisme, Luca Cordero di Montezemolo, a vizitat Romania.
Daca investitia italienilor se va concretiza, Fiat ar fi al treilea producator de autoturisme care isi deschide o fabrica in tara noastra, dupa Renault, care a preluat Dacia Pitesti, si Ford, care a cumparat Daewoo Craiova.
via | Ziare
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Noul Geely EX5, SUV-ul electric al mărcii chineze, este acum disponibil și în România. Modelul electric este disponibil într-o singură configurație și propune un preț de pornire de 42.990 euro. (16.09)
-
Producția de automobile din România a avut parte de o scădere de 2.7% în ultimele 8 luni, potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România. În luna august au fost produse peste 12.300 de mașini noi în țara noastră. (16.09)
-
Autoritățile se gândesc să introducă o taxă de acces pe Transfăgărășan pentru a stopa "haosul" din zonă. Banii respectivi ar urma să fie folosiți pentru amenajarea unor parcări, dar și pentru dezvoltarea unui turism autentic. (15.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
-
Lynk&Co 08 lansat oficial în România: versiune PHEV cu autonomie electrică de 200 kilometri
Pentru ca, de cand cu criza petrolului etc., sunt foarte importante costurile logistice pe langa costurile cu forta de munca.
Sa speram ca "admirabilii" guvernanti nu vor repeta cazul pierderii investitiei Merc.