Fiat isi doreste o linie de asamblare in Romania
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Constructorul italian Fiat intentioneaza sa investeasca in tara noastra intr-o linie de productie si va avea discutii in acest sens cu Executivul de la Bucuresti. Dupa modelul Renault si Ford, concernul Fiat ar putea investi in Romania, intr-o linie de asamblare.
Marturie in acest sens sta o delegatie a gigantului italian care se afla deja in vizita in Romania pentru discutii. Inca nu a fost stabilita valoarea investitiei si nici nu s-a ales o posibila zona de desfasurare a activitatii.
Anuntul despre o potentiala investitie Fiat in Romania vine in contextul in care, in luna mai a acestui an, presedintele producatorului de autoturisme, Luca Cordero di Montezemolo, a vizitat Romania.
Daca investitia italienilor se va concretiza, Fiat ar fi al treilea producator de autoturisme care isi deschide o fabrica in tara noastra, dupa Renault, care a preluat Dacia Pitesti, si Ford, care a cumparat Daewoo Craiova.
via | Ziare
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Potrivit celui mai recent raport prezentat de către Asociația Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), producția auto națională a înregistrat o scădere de 2.8% în prima jumătate a anului. (30.07)
-
Ford a produs cu 26% mai multe mașini în prima jumătate a lui 2025 decât în aceeași perioadă de anul trecut. De la începutul anului până la finalul lui iunie, marca americană a produs în țara nostră peste 127.000 de mașini. (28.07)
-
Diana Buzoianu, ministrul mediului, a confirmat când va fi reluat programul Rabla. Noua ediție a programului ar urma să înceapă mai devreme de 1 septembrie. (21.07)
-
Cireașa de pe tort
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
Pentru ca, de cand cu criza petrolului etc., sunt foarte importante costurile logistice pe langa costurile cu forta de munca.
Sa speram ca "admirabilii" guvernanti nu vor repeta cazul pierderii investitiei Merc.