Fiat Topolino, pus in stand-by?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Proiectul Fiat Topolino, in urma caruia urmeaza sa fie dezvoltat un rival cu pret redus pentru modelele de oras cu doua locuri de pe piata, a fost pus in asteptare de catre membrii Consiliului de Administratie Fiat. Motivul: inceperea colaborarii cu americanii de la Chrysler si proiectele legate de noile modele dezvoltate cu acestia.
In aceste conditii, modelul care va deveni cea mai ieftina aparitie din gama celor de la Fiat si care se va situa ca dimensiuni sub actualul 500 va trebui sa fie asteptat ceva mai mult, in conditiile in care calculele celor de la Fiat arata ca investitia este mult prea mare in conditiile in care rentabilitatea per masina vanduta va fi foarte scazuta.
In locul lui Topolino, Fiat are in vedere dezvoltarea si lansarea unei noi generatii a modelului Uno si dezvoltarea unui facelift pentru Bravo, ambele urmand sa fie prezentate in cursul anului viitor.
via | LBA
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Fiat in Romania
-
Fiat 124 Spider Preţ: 27.727 - 31.535 €
-
Fiat 500 facelift Preţ: 12.332 - 16.363 €
-
Fiat 500C facelift Preţ: 14.810 - 18.331 €
-
Fiat 500L Preţ: 14.491 - 23.800 €
-
Fiat 500L Living Preţ: 17.466 - 20.633 €
-
Fiat 500L Trekking Preţ: 17.755 - 21.497 €
-
Fiat 500X Preţ: 17.946 - 27.109 €
-
Fiat Doblo Panorama Preţ: 15.025 - 19.290 €
-
Fiat Fullback Preţ: n/a - 35.700 €
-
Fiat Panda facelift Preţ: 9.816 - 18.017 €
-
Fiat Punto facelift Preţ: 9.551 - 13.550 €
-
Fiat Qubo Preţ: 12.150 - 16.442 €
-
Fiat Tipo Preţ: 12.109 - 19.392 €
-
Fiat Tipo Hatchback Preţ: 13.222 - 19.282 €
-
Fiat Tipo SW Preţ: 14.293 - 20.353 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Opel a lansat oficial noua Astra facelift. Noua versiune actualizată a modelului compact primește o parte frontală revizuită cu faruri LED adaptive noi, materiale noi în habitaclu și autonomie mai mare pentru versiunea electrică. (10.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













Fiat Uno sa fie al 3-lea model din clasa mini pt Fiat dupa Panda si 500?
Exista posibilitatea ca Uno sa-si schimbe segmentul, desi nu vad incotro s-ar mai putea avanta. Fiat are acoperite toate segmentele la ora actuala. Eu tind sa cred ca Uno va fi intr-adevar in segmentul mic si va fi alternativa mai ieftina la 500. Fara a atenta la pozitia lui Panda.
In cazul in care va fi cum spun primele zvonuri, vom asista la o gama interesanta Fiat. Vedem cum va fi :)
Croma se bate cu Megane break, Astra break, Golf Variant.
Logic este in clasa medie,acum desigur fabricantul poate decide pana la urma in ce categorie o include.
Daca luam in considerare motorizarile disponibile, vorbim clar de ocompacta break. Asta ca sa nu mai vorbim de latura formala, unde Croma poate fi usor considerata versiunea break a lui Bravo.
Cu toate acestea, Croma este, intr-adevar, cel mai mare model Fiat la ora actuala :) Nu stiu daca se baga la modele mai mari, tind sa cred ca nu. Pentru altii exista Alfa Romeo.
Mai bine se concentreaza sa actualizeze Panda care se prezinta invechit rau de tot.
Mircea Mester: Croma e de segment mediu fara nici un dubiu. Uita-te la dimensiuni - verifica si ampatamentul , mase , spatiu interior si motorizari. Faptul ca fatza e copiata dupa Bravo nu are legatura. Si fata de la Grande Punto e copiata dupa Maserati dar asta nu inseamna ca mai exista vreo asemanare intre ele si in nici un caz nu sunt in aceeasi clasa.
Userul "realitatea.net" are dreptate. Platforma de Croma e proiect GM comun cu Vectra si Saab (de la Saab i-a ramas cheia lui Croma intre scaunele din fata); se pare ca si Alfa 159 are radacini undeva in platforma aceasta.