Fisker a livrat 1.000 de unităţi Karma
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Fisker a anunţat că a livrat primele 1.000 de unităţi Karma. În urma livrărilor, Fisker a înregistrat venituri de peste 100 de milioane de dolari. Cei de la Fisker au trecut printr-o serie de probleme cu Karma, care variază de la un recall pentru toate unităţile produse vreodată, până la un incendiu în toată regula provocat de un Karma pus la încărcat într-o casă. Constructorul a avut şi probleme financiare de-a lungul timpului, dar compania a anunţat că a obţinut o finanţare privată care îi asigură 174 de milioane de dolari pentru a putea introduce modelul Atlantic în producţie, operaţiune ale căror costuri se ridică la peste un miliard de dolari.
"Suntem încurajaţi de cererea puternică pentru Karma, modelul nostrul electric de lux, cu autonomie extinsă, unic în lumea auto. În timp ce finanţarea proiectelor noastre este în lucru, noi suntem hotărâţi să mergem mai departe şi să dezvoltăm cu un model de volum, Fisker Atlantic.", a declarat Tom LaSorda, CEO-ul Fisker.
Fisker Karma este produs de uzina Valmet din Finlanda, debutul producţiei având loc în martie 2011. Iniţial, cei de la Fisker vroiau să construiască 7.000 de unităţi în 2011, dar creşterea lentă a producţiei conform planurilor interne nu a decurs aşa cum trebuie, fiind livrat un număr mic de unităţi.
Fisker Karma este un hibrid de performanţă care poate fi încărcat de la priză. Încă de la debutul prototipului de la Salonului Auto de la Detroit din 2008, cei de la Fisker au primit 1.000 de comenzi pentru acest model. La doar două săptămâni de la lansarea oficială, care a avut loc la Salonul Auto de la Detroit din 2009, hibridul coupe cu patru uşi al celor de la Fisker a reuşit să strângă in acest timp nu mai putin de 1300 de comenzi ferme.Fisker Karma are două motoare electrice care dezvoltă un total de 408 CP şi 1.300 Nm şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.9 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 200 km/h. Pentru a mări autonomia de la 80 la 483 kilometri, Karma beneficiază de un motor 2.0 turbo alimentat cu benzină, care încarcă bateriile după ce modelul rămâne fără energie în acumulatori. Potrivit estimărilor realizate de cei de la Fisker, un şofer care parcurge 64 de kilometri zilinci cu o baterie încărcată la maximum are nevoie de 35 de litri de benzină pe lună.
Mai mult decât atât, respectivul şofer va face plinul o dată la 1.609 kilometri, dacă parcurge acelaşi traseu de 64 de kilometri în fiecare zi, plecând de acasă cu bateria încărcată.Via | Fisker
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Un nou studiu realizat de americanii de la Consumer Reports relevă care au fost cele mai fiabile mărci auto în 2025. Primele 4 locuri sunt ocupate de mărci japoneze și există o schimbare pentru primul loc. (17.12)
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Geely lansează primul său SUV plug-in hybrid în România: start de la 37.000 euro

-
Volkswagen va lansa 6 modele electrice noi în 2026

-
Șeful de design de la Mercedes-Benz pleacă din companie după aproape 30 de ani

-
Volkswagen a început să producă baterii la noua sa uzină din Germania

































































































































































...daca eram navetist obligat sa fac zilnic 64Km faceam si io o cerere ferma, asa....
in rest, jos palaria... arata excelent, probabil ca se misca excelent dar prefer un Model S de la Tesla