Ford unifica diviziile de performanta RS (Europa) si SVT (SUA)
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ford a anuntat oficial ca Jost Capito, omul care a stat in spatele dezvoltarii noului Ford Focus RS, va prelua fraiele ambelor divizii de performanta ale constructorului american. Capito va incerca sa creeze o linie comuna pentru divizia europeana RS si pentru cea americana SVT (Special Vehicle Team), ambele responsabile pentru dezvoltarea unor versiuni de performanta ale modelelor de serie.
Ford incearca astfel sa creeze un statut de performanta universal, care ar urma sa ofere cea mai noua tehnologie si cele mai noi cunostinte in domeniu, ambelor divizii. Decizia de globalizare reafirma intentia presedintelui Alan Mulally de a crea in interiorul Ford echipe de ingineri universale.
Capito a explicat ca prima consecinta a unificarii celor doua divizii va fi transferul de ingineri intre Europa si Statele Unite pentru o mai buna familiarizare cu gama de modele de peste Ocean si de pe Batranul Continent. Schimbul de experienta va ajuta la stabilirea unor parametri universali de performanta si manevrabilitate.
Pentru clienti, aceasta mutare va insemna modele de performanta ce vor putea fi vandute dintr-o regiune in alta fara prea multe modificari si un drum deschis pentru modelele europene catre piata din Statele Unite.
via | motorauthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Nissan și-a redus planul de producție pentru noua generație a modelului electric Leaf cu mai mult de jumătate pentru perioada septembrie-noiembrie, din cauza întârzierilor în aprovizionarea cu baterii. (17.09)
-
Producătorul chinez de mașini electrice Xpeng a început oficial producția de vehicule electrice în Europa. Xpeng s-a asociat cu producătorul austriac Magna Steyr pentru a începe producția locală a modelelor electrice G6 și G9. (16.09)
-
Constructorul auto american Ford urmează să elimine 1.000 de locuri de muncă la uzina sa din Köln, la începutul anului 2026. Compania a invocat cererea scăzută pentru vehicule electrice. (16.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Comentarii (0)