FOTO EXCLUSIV* : Jaguar testează XF facelift

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 14.09.2010
Automarket vă prezintă, în exclusivitate pentru România, primele imagini spion cu noul Jaguar XF facelift, model care va debuta în 2011.

Jaguar urmează să îi aplice lui XF un facelift. Dacă observăm primele imagini spion cu prototipul modelului respectiv, putem să remarcăm un aspect inspirat din cel al lui XJ. Această tendinţă este prezentă în special la blocurile optice, celelalte elemente fiind schimbate subtil pentru a nu crea confuzie în rândul publicului şi a nu denigra modelul mai mare şi mai scump din gama Jaguar. Totodată, cei de la Jaguar vor lansa şi o versiune break a lui XF în 2011, odată cu debutul facelift-ului. Aceasta se va lupta cu Mercedes-Benz E-Klasse Estate, BMW Seria 5 Touring şi Audi A6 Avant.

Modificările operate la profilul modelului sunt minime. După cum puteţi observa, portierele lui XF sunt identice cu cele ale versiunii actuale. Posteriorul a primit şi el o serie de modificări, dar acestea sunt mai dificil de observat din pricina camuflajului. Elementele care ies în evidenţă sunt stopurile cu LED-uri şi cele două evacuări cromate ovale. Modelul are o nouă bară spate şi un portbagaj aparent mai mare, dar spaţiul suplimentar este obţinut prin lungirea capacului portbagajului.

Jaguar XF a debutat pe piaţă în 2008 şi a fost prefigurat de conceptul C-XF prezentat în 2007.

Modelul a fost desesenat de Ian Callum şi Julian Thomson. Debutul a avut loc la Salonul Auto de la Detroit din 2007. Jaguar XF este construit pe platforma Ford DEW98 şi este un sedan de clasă medie care aparţine segmentului premium şi oferă între 238 şi 510 CP. Modelul britanic poate fi echipat fie cu o motorizare V6 pe benzină, fie cu două motorizări V8 – una aspirată şi una supraalimentată, fie cu două motorizări diesel V6 twin-turbo, preluate de la PSA Peugeot-Citroen.

*Fotografiile ataşate acestui articol sunt publicate de Automarket în exclusivitate în România printr-un contract semnat cu o companie specializată din Suedia. Reproducerea acestor imagini pe teritoriul României fară acordul Automarket.ro este strict interzisă.

 

Comentarii (2)

  • Nicu de la primarie-viceprimar
    mai exista jAGUAR? credeam ca a dat faliment!Sau Rover a dat? Nu mai stiu dragilor oricum astea nu sunt masini ca Renault! Renault 18 a fost masina mea de suflet! 25 de ani am conduso.Nici macar un surub nu am pus pe ea doar fltre si benzina.Anul acesta o voi face cadou fiului meu Petrica care implineste 18 ani!!! Eu voi circula cu bicileta , nu mai sunt masinile pentru mine! Am 64 de ani lucrez ca vice primar intro comuna din muntii apuseni.Am condus si Trabant care erau o avere mai demult nu toata lumea isi permitea.Si un Renault 5 GTE am condus masina oficiala a primarului.Hihihi ma ruga sa io conduc ca el ma bea o gura de vinars.Faina masina.Sotia mea are un Ford Sierra din 1986 versiunea Laser daca cunoaste careva.Faine vremuri...........faine.........Hai noroc! Automarket sunteti cei mai buni va citesc toate articolele cu interes, le ciresc de la primarie si daca aveti drum prin muntii apuseni ziceti si va astept la un gratar si foc de tabara ca sa va simitit bine! Sanatate!
    5 1
  • Ienăchiţă Văcărescu
    "şi este un sedan de clasă medie"

    Vrei să spui sedan de clasă mare.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru