GM: Falimentul nu este o optiune
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Maureen Kempston Darkes, vicepresedintele General Motors si presedinte al diviziilor GM din America Latina, Africa si Orientul Mijlociu, a declarat ca in ciuda problemelor extrem de grave, falimentul nu este o optiune pentru gigantul american.
Inaltul oficial GM a facut aceste declaratii in cadrul unei conferinte tinute la Dubai. Cea mai puternica femeie din industria auto a sustinut ca declararea falimentului nu ar ajuta pe nimeni, nici clientii, nici angajatii, nici dealerii.
Maureen Darkes a redeschis subiectul fondurilor federale, care in opinia ei sunt atat de necesare gigantului auto american.
Darkes nu si-a exprimat un punct de vedere clar cu privire la situatia GMAC, bratul financiar al GM, sugerand ca doar timpul va face lumina in privinta viitorului pietii de credite.
Via | GM
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Volkswagen a fost în topul vânzărilor de mașini electrice pe piața europeană în luna noiembrie. Marca germană a vândut peste 23.000 de astfel de mașini pe Bătrânul Continent. (22.12)
-
Marca britanică MG, deținută de chinezii de la SAIC, a înregistrat un record de vânzări în 2025, comercializând peste 300.000 de unități în Europa. Față de aceeași perioadă din 2024, vorbim despre o creștere de 30%. (22.12)
-
Dacia Sandero rămâne în topul vânzărilor europene și după ultimele 11 luni ale lui 2025. În această perioadă, modelul de la Mioveni și-a găsit aproape 226.000 de clienți noi. (19.12)
-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Geely lansează primul său SUV plug-in hybrid în România: start de la 37.000 euro

-
REPORTAJ: Off-road în deșertul din Maroc cu noua Dacia Duster Hybrid 4x4













Chiar si inainte de prabusirea sistemul bancar american au fost dificultati in acordarea de "credite neramburasbile" industriei auto: s-a cerut ajutor de 150 de miliarde de parale, s-a promis credit de vreo 80 si ajunsesera pe hartie vreo 50. Acu` ca au intrat cu totii in mizerie si numai pentru sistemul bancar a fost nevoie sa stoarca 700 de miliarde (necesarul e cu mult mai mare) sansele sa mai dea cine stie ce se subtiaza vizibil...Ford praduieste actiunile pe care le are la Mazda pe 1 (un) miliard de parale...adica foaie verde 3 parale...GM nu mai pridideste sa inchida uzine...treaba e cotoioasa rau...