GM: Falimentul nu este o optiune
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Maureen Kempston Darkes, vicepresedintele General Motors si presedinte al diviziilor GM din America Latina, Africa si Orientul Mijlociu, a declarat ca in ciuda problemelor extrem de grave, falimentul nu este o optiune pentru gigantul american.
Inaltul oficial GM a facut aceste declaratii in cadrul unei conferinte tinute la Dubai. Cea mai puternica femeie din industria auto a sustinut ca declararea falimentului nu ar ajuta pe nimeni, nici clientii, nici angajatii, nici dealerii.
Maureen Darkes a redeschis subiectul fondurilor federale, care in opinia ei sunt atat de necesare gigantului auto american.
Darkes nu si-a exprimat un punct de vedere clar cu privire la situatia GMAC, bratul financiar al GM, sugerand ca doar timpul va face lumina in privinta viitorului pietii de credite.
Via | GM
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date ale Asociației Constructorilor Europeni de Automobile, România a înregistrat cea mai mare scădere a vânzărilor la nivelul Uniunii Europene în luna mai. Între timp, piața europeană a înregistrat o ușoară creștere. (25.06)
-
După primele 5 luni ale lui 2025, Dacia Sandero este cea mai vândută mașină în Europa. Totuși, față de anul trecut, vânzările modelului în această perioadă au scăzut. (24.06)
-
În luna mai, mărcile auto din China au înregistrat o cotă de piață record pe Bătrânul Continent. Totodată, vânzările au crescut cu 85%, comparativ cu aceeași lună din 2024. (24.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
-
Primele imagini cu noua generație Mazda CX-5. Data lansării, confirmată
-
Nissan lansează noua generație a sistemului hibrid e-Power în Europa
Chiar si inainte de prabusirea sistemul bancar american au fost dificultati in acordarea de "credite neramburasbile" industriei auto: s-a cerut ajutor de 150 de miliarde de parale, s-a promis credit de vreo 80 si ajunsesera pe hartie vreo 50. Acu` ca au intrat cu totii in mizerie si numai pentru sistemul bancar a fost nevoie sa stoarca 700 de miliarde (necesarul e cu mult mai mare) sansele sa mai dea cine stie ce se subtiaza vizibil...Ford praduieste actiunile pe care le are la Mazda pe 1 (un) miliard de parale...adica foaie verde 3 parale...GM nu mai pridideste sa inchida uzine...treaba e cotoioasa rau...