GM: Falimentul nu este o optiune
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Maureen Kempston Darkes, vicepresedintele General Motors si presedinte al diviziilor GM din America Latina, Africa si Orientul Mijlociu, a declarat ca in ciuda problemelor extrem de grave, falimentul nu este o optiune pentru gigantul american.
Inaltul oficial GM a facut aceste declaratii in cadrul unei conferinte tinute la Dubai. Cea mai puternica femeie din industria auto a sustinut ca declararea falimentului nu ar ajuta pe nimeni, nici clientii, nici angajatii, nici dealerii.
Maureen Darkes a redeschis subiectul fondurilor federale, care in opinia ei sunt atat de necesare gigantului auto american.
Darkes nu si-a exprimat un punct de vedere clar cu privire la situatia GMAC, bratul financiar al GM, sugerand ca doar timpul va face lumina in privinta viitorului pietii de credite.
Via | GM
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna martie, potrivit unui nou clasament realizat de Dataforce. Este a 3-a lună consecutivă când modelul mărcii românești este în fruntea preferințelor europenilor. (30.04)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut cu 2.8% în Europa, în luna martie. În primul trimestru, piața auto europeană a avut o scădere minimă. (24.04)
-
Constructorul german de automobile a încheiat primul trimestru din 2025 pe primul loc în topul vânzărilor de mașini electrice, în Europa. Tesla este pe locul secund. (23.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Chiar si inainte de prabusirea sistemul bancar american au fost dificultati in acordarea de "credite neramburasbile" industriei auto: s-a cerut ajutor de 150 de miliarde de parale, s-a promis credit de vreo 80 si ajunsesera pe hartie vreo 50. Acu` ca au intrat cu totii in mizerie si numai pentru sistemul bancar a fost nevoie sa stoarca 700 de miliarde (necesarul e cu mult mai mare) sansele sa mai dea cine stie ce se subtiaza vizibil...Ford praduieste actiunile pe care le are la Mazda pe 1 (un) miliard de parale...adica foaie verde 3 parale...GM nu mai pridideste sa inchida uzine...treaba e cotoioasa rau...