GM: Falimentul nu este o optiune
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Maureen Kempston Darkes, vicepresedintele General Motors si presedinte al diviziilor GM din America Latina, Africa si Orientul Mijlociu, a declarat ca in ciuda problemelor extrem de grave, falimentul nu este o optiune pentru gigantul american.
Inaltul oficial GM a facut aceste declaratii in cadrul unei conferinte tinute la Dubai. Cea mai puternica femeie din industria auto a sustinut ca declararea falimentului nu ar ajuta pe nimeni, nici clientii, nici angajatii, nici dealerii.
Maureen Darkes a redeschis subiectul fondurilor federale, care in opinia ei sunt atat de necesare gigantului auto american.
Darkes nu si-a exprimat un punct de vedere clar cu privire la situatia GMAC, bratul financiar al GM, sugerand ca doar timpul va face lumina in privinta viitorului pietii de credite.
Via | GM
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Tesla Model Y a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna septembrie. Modelul electric și-a găsit aproape 26.000 de clienți noi în prima lună din toamnă. (23.10)
-
Dacia Sandero rămâne cea mai vândută mașină pe piața europeană după ultimele 9 luni ale lui 2025. În septembrie, modelul mărcii de la Mioveni a fost al treilea cea mai vândută mașină pe continent. (22.10)
-
BMW a dezvăluit rezultatele sale comerciale pentru ultimele 9 luni din 2025. Marca bavareză a avut parte de o creștere minimă în ceea ce privește numărul total de vânzări, însă a înregistrat creșteri în segmentele mașinilor electrice și hibride. (09.10)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium
-
Ediție de adio pentru Volkswagen Touareg: producția va lua sfârșit în 2026
-
Toyota va dezvălui un model de performanță nou în decembrie
-
Noi teste Euro NCAP: 5 stele pentru Mazda 6e, 3 stele pentru VW T-Cross
-
STUDIU: Mașinile cu motoare PHEV emit de 4 ori mai mult CO2 decât datele oficiale
Chiar si inainte de prabusirea sistemul bancar american au fost dificultati in acordarea de "credite neramburasbile" industriei auto: s-a cerut ajutor de 150 de miliarde de parale, s-a promis credit de vreo 80 si ajunsesera pe hartie vreo 50. Acu` ca au intrat cu totii in mizerie si numai pentru sistemul bancar a fost nevoie sa stoarca 700 de miliarde (necesarul e cu mult mai mare) sansele sa mai dea cine stie ce se subtiaza vizibil...Ford praduieste actiunile pe care le are la Mazda pe 1 (un) miliard de parale...adica foaie verde 3 parale...GM nu mai pridideste sa inchida uzine...treaba e cotoioasa rau...