GM nu va lansa un Corvette cu motor central
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Weekendul trecut vă anunţam că GM doreşte ca cea de-a opta generaţie a lui Corvette să dispună de un propulsor V6 care va fi montat central. Karl-Friedrich Stracke, vicepreşedintele GM, a infirmat aceste zvonuri şi a declarat că ideea producerii unei versiuni hibride a lui Corvette sună mult mai interesant. "Nu ştiu cine a făcut publice aceste afirmaţii. Cred că este un lucru greşit", a declarat oficialul General Motors.
De asemenea, un purtător de cuvant al americanilor a completat afirmaţiile făcute de Karl-Friedrich Stracke. "Zvonurile şi speculaţiile făcute la aderesa lui Corvette vor rămâne doar nişte vorbe. Nu avem în vedere fabricarea unui astfel de model cu motorul poziţionat central", a completat purtătorul de cuvant GM. Totodată, acesta a infirmat şi zvonurile conform cărora constructorul american a dezvoltat o transmisie cu dublu-ambreiaj.
În ceea ce priveşte o versiune hibridă a lui Corvette, Karl-Friedrich Stracke crede că prin această metodă puterea şi consumul de carburant pot fi îmbunătăţite. "Clienţii îşi vor dori întodeauna putere. Ca şi producător poţi păstra întrun procent mic o configuraţie clasică a maşinilor, iar 80 sau 90% din automobilele produse să fie tranformate în hibrizi", a declarat vicepreşedintele GM.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă













Comentarii (0)