Goodyear lucrează la pneul care se umflă singur în caz de pană
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Câţi dintre noi nu ne-am enervat atunci când am făcut pană în timpul unei deplasări importante sau în timpul concediului? Ei bine, americanii de la Goodyear Tire & Rubber Company lucrează la un nou pneu care se poate umfla singur atunci când se identifică o scădere de presiune la roată. Sistemul poartă denumirea de Air Maintenance Technology (AMT) şi are la bază o idee foarte simplă, care nu necesită echipamente suplimentare exterioare.
"În timp ce tehnologia este complexă, ideea care stă la baza sistemului AMT este una relativ simplă şi are la bază energia provenită din mişcarea normală a roţii", a declarat Jean-Claude Kihn, vicepreşedinte Goodyear. Această tehnologie îi va ajuta pe şoferi să se asigure că pneul lor este umflat corespunzător, întrucât o anvelopă care nu dispune de presiunea corectă va duce la probleme legate de siguranţă, performanţă şi economie de carburant.
"O anvelopă care să-şi poată menţină presiunea de una singură este un produs pe care şoferii şi-l doresc de mulţi ani.
Goodyear a decis să preia această provocare, iar progresul făcut este unul foarte încurajartor", a completat Kihn.Via | EgmCarTech
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Șeful Audi a confirmat oficial că marca germană va lansa primele modele cu sisteme software dezvoltate de Rivian în 2028. Prin acest parteneriat, Audi spune că viitoarele modele vor fi mai simple în ceea ce privește dezvoltarea lor. (05.09)
-
Potrivit celor mai recente informații, Stellantis ar fi suspendat lansarea pe piață a sistemului său de conducere autonomă de nivel 3, cunoscut și sub denumirea de AutoDrive. (27.08)
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz își unesc forțele pentru a dezvolta în comun sisteme software noi pentru viitoare modele. Inițiativa este susținută de Asociația Germană a Industriei de Automobile (VDA), iar din alianță mai fac parte alte 3 companii germane importante. (27.06)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
Comentarii (1)