Honda: "Insight nu seamana deloc cu Prius!"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Atunci cand a debutat pe piata mondiala, Honda Insight a fost privita cu scepticism de specialistii auto si criticata pentru faptul ca imprumuta din liniile de design ale modelului rival Toyota Prius. Treptat criticile s-au amplificat pana in punctul in care Honda a fost acuzata de plagiat.
Similaritatile de design au fost comentate recent de Nobuki Ebisawa, director general al centrului de cercetare si dezvoltare Honda, care a afirmat: "Noi credem ca produsul nostru nu seamana absolut deloc cu Prius. Ar putea exista o serie de linii comune la nivelul acoperisului, dar modelele sunt clar diferite."
Ebisawa a sustinut ca Insight pastreaza o filosofie de design Honda, putand fi comparata cu modelele pe pile de combustibil, CRX si Clarity. Oficialul japonez a sustinut faptul ca imbunatatirea coeficientului aerodinamic si instalarea trenului de rulare electric-benzina poate crea similaritati de design, dar a adaugat ca pentru nasterea noului Insight, cei care au trasat liniile exterioare au folosit ca sursa de inspiratie filosofia DNA.
In luna iulie, Toyota si Honda si-au disputat intens suprematia pe piata japoneza a modelelor hibride, publicul nipon alegand 27.712 unitati Prius si doar 10.210 unitati Insight.
via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă













PS
Vezi bine prin ochelarii aia?
@noname00 are dreptate intr-o anumita proportie. E clar ca nu aceasta este linia cea mai aerodinamica pentru o masina (cu 5 locuri). Dar obtine maximum in conditiile date...adica, este compromisul optim. Nu e singurul domeniu in care asemanarile sunt date de legile fizicii, vezi avioanele (Tupolev 144, Concorde) si, mai mult, cele doua navete spatiale (Endeavour-ul american si Buran-ul rusesc)
@gigel a avut bunul simt sa se intereseze si sa-ti de-a mura'n gura informatia necesara. Lucru pe care, inainte sa da-i cu bata'n balta, il puteai face chiar tu.
< http://www.carbodydesign.com/archive/2008/09/07-honda-insight-preview/Honda-Insight-lg.jpg >
iar in 1997, primul PRIUS era sedan :)
< http://www.modernracer.com/memfeatures/historyofthehybrid/toyotaprius20001.jpg >
ha ha ha..............e greu sa cauti cu GOOGLE IMAGINI !!!
off...........
care e faza?
Are dreptate ca doar Honda Civic si restilizatul Type R sunt foarte naspa inspiratie 0 pe langa un Golf de-a dreptul specatculos:)))))....O Mazda 6 cu niste linii extraordinare pe langa un Seria 3 care a primit vreo 2-3 facelifturi pt ca oamenilor nu le placea cum arata(nu vb despre cefele groase care cumpara BMW pt sigla si isi impun singurul neuron treaz sa spuna ca seria 3 e o masina frumoasa)...o Mazda RX-8 este chiar naspa.......un nissan GT-R cu niste linii simpliste....o acura....un infiniti.....un lexus.....Stiu ca sunteti obsedati de masini nemtesti si bla bla bla....dar lasati-o mai moale.....ca daca va ganditi bine orice masina nemteasca are un rival japonez/britanic mult mai bun....din f multe puncte de vedere:D