Honda: "Insight nu seamana deloc cu Prius!"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Atunci cand a debutat pe piata mondiala, Honda Insight a fost privita cu scepticism de specialistii auto si criticata pentru faptul ca imprumuta din liniile de design ale modelului rival Toyota Prius. Treptat criticile s-au amplificat pana in punctul in care Honda a fost acuzata de plagiat.
Similaritatile de design au fost comentate recent de Nobuki Ebisawa, director general al centrului de cercetare si dezvoltare Honda, care a afirmat: "Noi credem ca produsul nostru nu seamana absolut deloc cu Prius. Ar putea exista o serie de linii comune la nivelul acoperisului, dar modelele sunt clar diferite."
Ebisawa a sustinut ca Insight pastreaza o filosofie de design Honda, putand fi comparata cu modelele pe pile de combustibil, CRX si Clarity. Oficialul japonez a sustinut faptul ca imbunatatirea coeficientului aerodinamic si instalarea trenului de rulare electric-benzina poate crea similaritati de design, dar a adaugat ca pentru nasterea noului Insight, cei care au trasat liniile exterioare au folosit ca sursa de inspiratie filosofia DNA.
In luna iulie, Toyota si Honda si-au disputat intens suprematia pe piata japoneza a modelelor hibride, publicul nipon alegand 27.712 unitati Prius si doar 10.210 unitati Insight.
via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
-
Alfa Romeo a confirmat oficial că schimbă numele primului său model electric din Milano în Junior. Schimbarea vine după ce guvernul italian și-a exprimat nemulțumirea față de numele ales pentru o mașină produsă în afara Italiei. (16.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Marea transformare
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
PS
Vezi bine prin ochelarii aia?
@noname00 are dreptate intr-o anumita proportie. E clar ca nu aceasta este linia cea mai aerodinamica pentru o masina (cu 5 locuri). Dar obtine maximum in conditiile date...adica, este compromisul optim. Nu e singurul domeniu in care asemanarile sunt date de legile fizicii, vezi avioanele (Tupolev 144, Concorde) si, mai mult, cele doua navete spatiale (Endeavour-ul american si Buran-ul rusesc)
@gigel a avut bunul simt sa se intereseze si sa-ti de-a mura'n gura informatia necesara. Lucru pe care, inainte sa da-i cu bata'n balta, il puteai face chiar tu.
< http://www.carbodydesign.com/archive/2008/09/07-honda-insight-preview/Honda-Insight-lg.jpg >
iar in 1997, primul PRIUS era sedan :)
< http://www.modernracer.com/memfeatures/historyofthehybrid/toyotaprius20001.jpg >
ha ha ha..............e greu sa cauti cu GOOGLE IMAGINI !!!
off...........
care e faza?
Are dreptate ca doar Honda Civic si restilizatul Type R sunt foarte naspa inspiratie 0 pe langa un Golf de-a dreptul specatculos:)))))....O Mazda 6 cu niste linii extraordinare pe langa un Seria 3 care a primit vreo 2-3 facelifturi pt ca oamenilor nu le placea cum arata(nu vb despre cefele groase care cumpara BMW pt sigla si isi impun singurul neuron treaz sa spuna ca seria 3 e o masina frumoasa)...o Mazda RX-8 este chiar naspa.......un nissan GT-R cu niste linii simpliste....o acura....un infiniti.....un lexus.....Stiu ca sunteti obsedati de masini nemtesti si bla bla bla....dar lasati-o mai moale.....ca daca va ganditi bine orice masina nemteasca are un rival japonez/britanic mult mai bun....din f multe puncte de vedere:D