Honda Insight pierde teren in lupta vanzarilor cu Toyota Prius
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Odata cu lansarea noii generatii a lui Toyota Prius, vanzarile lui Honda Insight au scazut dramatic si modelul celor de la Honda pierde teren intr-un ritm alarmant. Desi in momentul lansarii sale era lider in vanzari pe segmentul sau, lansarea noului Prius a facut ca noul Honda Insight sa devina neatragator pentru clientii unor asemenea modele.
In luna iunie a acestui an, Honda a vandut 7.524 unitati Insight, pe cand Toyota a vandut 11.050 modele Prius. In primele sase luni ale acestui an, Toyota a vandut nu mai putin de 40.398 unitati ale vechiului Prius. Strategia Honda a dat gres in cazul Insight, deoarece modelul a inceput sa scada serios in vanzari in ciuda faptului ca este substantial mai ieftin decat cea de-a treia generatie a lui Toyota Prius.
Vanzarile lui Insight s-ar putea sa mai primeasca inca o lovitura in luna septembrie, cand Toyota va lansa o versiune entry-level a lui Prius, care va fi cu doar 2.000 de dolari mai scumpa decat modelul Insight. Directorii Honda nu stau cu mainile in san la auzirea acestei vesti, si au anuntat ca pregatesc o versiune imbunatatita a lui Insight, care va face modelul mult mai eficient si totodata mai performant.
Via | AllCarsElectric
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Transit împlinește 60 de ani de existență în 2025. De-a lungul celor 6 decenii de producție, Transit s-a dovedit a fi cel mai popular model utilitar al mărcii americane și este în continuare un model de succes. (30.06)
-
Chinezii de la BYD vor să producă autobuze și camioane electrice în Ungaria. Pentru asta, compania chineză va investi aproximativ 94 milioane dolari pentru deschiderea unei fabrici noi în țara vecină. (30.06)
-
Lamborghini crede că motoarele termice vor continua să fie oferite peste mulți ani datorită combustibililor sintetici, mai puțin poluanți. Motorul lui Lamborghini Temerario, succesorul lui Huracan, poate fi alimentat deja cu un asemenea combustibil. (30.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Dar doar din punctul de vedere al principiului de functionare. Pe hartie, Prius merge de-l uita Dumnezeu cu 1 litru de benzina. In realitate, la mers normal (nu la consum), Prius e foarte aproape de un diesel mai destept. Dar din punct de vedere dinamic e destul de bun.
Insight-ul insa, in comparatie cu Prius, e in urma nu numai in ceea ce priveste consumul dar si din punct de vedere dinamic.
Cum e, George cu coliva aia, vine sau nu? :))
GM o sa aiba parte de o portie "king size" (deh, asa e la americani si, in plus, guvernul bolsevic poate finanta un parastas cu staif)...si destul de repede daca statul le inchide robinetul de parai.
Daca o sa mearga mult pe aratura si nu termina repede cu prostiile, si Honda ar putea s-o puna de-o pomana, ce-i drept mai subtire, asa, "de vara".
Faptul ca le-au tras presul ecologic de sub picioare celor de la Toyota nu va ramane nepedepsit. Toyota va face tot ce-i sta in putere (si in cont) ca sa-i nenoroceasca pe cei de la Honda pe partea de hibride. Si nu cred ca vor avea prea mult de munca in acest sens fiindca Honda a inceput sa-si bata joc de meserie cu hibridele astea. Daca mai traia tataia Soichiro, le umplea botu` de sange la toti, de la presedinte pana la paznicul de noapte...
La asta mai putem adauga si deciziile manageriale foarte proaste ale precedentului CEO si chiar si ale noului CEO (asta vrea sa faca pana si pixuri si agrafe de birou hibride)...
De Honda ar fi totusi pacat sa ajunga in sant. Dar GM poate sa se duca naibii fara nici un fel de problema fiindca toata lumea va avea de castigat din asta...