Hyundai a vândut cinci milioane de unităţi Sonata în 25 de ani
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
În urmă cu 25 de ani, Hyundai lansa un model pe nume Sonata. De atunci, vânzările cumulate ale acestui model au atins cinci milioane de unităţi la nivel mondial. Sonata este cel de-al treilea model Hyundai care realizează această performanţă, după Accent şi Elantra, care au atins aceste hotare în 2001, respectiv 2008. Primul hotar de producţie al lui Sonata a fost realizat în 1994, când cei de la Hyundai au marca vânzarea a un milion de unităţi.
În ultimii trei ani, Hyundai a produs şi vândut un milion de unităţi Sonata. Modelul a sărbătorit producţia modelului cu numărul 4.000.000 în 2007. În total, Hyundai a vândut 2.7 milioane de unităţi în Coreea şi 2.3 milioane de unităţi pe celelalte pieţe pe care activează. Cea mai mare piaţă pentru Sonata este cea din Statele Unite ale Americii, unde Hyundai a vândut 1.3 milioane de unităţi. În acest an, vânzările lui Sonata pe pieţe externe au totalizat două treimi din totalul modelelor vândute, lucru care a subliniat popularitatea în creştere a acestui model în rândul clienţilor din afara ţării de baştină a lui Hyundai Sonata.
Hyundai Sonata a ajuns deja la cea de-a şasea generaţie şi se luptă cot la cot cu Toyota Camry şi Honda Accord pe piaţa americană. Cea mai nouă generaţie a acestui model a debutat în septembrie 2009 în Coreea şi adoptă filozofia de design Fluidic Sculpture a celor de la Hyundai. Modelul beneficiază de tehnologia injecţiei directe şi de alte elemente tehnologice care o aduc la acelaşi nivel cu rivalii săi din segment. În luna mai 2010, cei de la Hyundai au vândut 21.195 de unităţi Sonata în Statele Unite ale Americii, reuşind să intre în Top 10 la vânzări pentru cea de-a doua lună consecutiv.
Dacă toate modelele Sonata vândute până acum ar fi fost puse unul în spatele celuilalt, acestea ar totaliza o călătorie dus-întors între Seoul şi New York. Pe de altă parte, dacă toate modelele Sonata vândute până în acest moment ar fi puse unul peste altul, acestea ar fi de 800 de ori mai înalte decât Muntele Everest.
Via | Automedia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Hyundai in Romania
-
Hyundai Elantra Preţ: 17.284 - 23.524 €
-
Hyundai Grand Santa Fe facelift Preţ: 49.341 - 50.575 €
-
Hyundai i10 facelift Preţ: 12.588 - 13.153 €
-
Hyundai i20 Active facelift Preţ: 17.124 €
-
Hyundai i20 facelift Preţ: 12.822 - 17.124 €
-
Hyundai i30 (2016 - prezent) Preţ: 16.172 - 37.045 €
-
Hyundai i30 Fastback Preţ: 20.575 - 24.026 €
-
Hyundai i40 CW facelift Preţ: 28.564 - 30.964 €
-
Hyundai i40 facelift Preţ: 25.204 - 30.004 €
-
Hyundai Ioniq Hybrid Preţ: 26.168 - 29.143 €
-
Hyundai Kona Preţ: 21.146 - 29.119 €
-
Hyundai Santa Fe Preţ: 53.181 €
-
Hyundai Tucson Preţ: 23.518 - 37.917 €
Ultimele stiri din General
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035Uniunea Europeană abandonează planul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. Informația a fost confirmată de către Manfred Weber, președintele celei mai mari grupări politice din Parlamentul European. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Comentarii (2)