India: Renault divorteaza de Mahindra, dar productia lui Logan continua
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Renault a anuntat astazi oficial incheierea parteneriatului cu indienii de la Mahindra, dupa cinci ani de colaborare, in care principala realizare a fost productia si distribuirea modelului Dacia Logan pe piata locala.
Desi intelegerea s-a incheiat, constructorul asiatic va continua sa produca modelul romanesc in cadrul uzinelor sale, sub licenta Renault, impreuna cu motoare, transmisii si alte componente. Mai mult decat atat, Mahindra va putea sa aduca o serie de modificari proprii berlinei romanesti, atat la nivelul caroseriei cat si la cel al numelui de botez.
Katsumi Nakamura, responsabilul Renault pentru piata din Asia si Africa, a declarat ca Mahindra va continua sa asigure serviciile de post-vanzare si pentru cele 44.000 de unitati Logan vandute in India, din 2007 pana in prezent. Nakamura a sustinut ca Renault va debuta oficial in India abia anul viitor, moment in care vor fi propuse noi modele pentru publicul local, modele ce ar urma sa fie produse la uzina din Chennai, adica acolo unde ia nastere Nissan Micra.
Odata incheiate legaturile cu Mahindra, alianta Renault Nissan ar putea sa se orienteze catre un alt constructor local, cel mai probabil catre Bajaj Auto.
De cealalta parte, Mahindra, la al doilea divort dupa cel cu Ford, are de asemenea nevoie de un nou partener.via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
În urmă cu 100 de ani, mai exact în data de 12 septembrie 1925, se întâmpla fuziunea dintre Skoda și Laurin & Klement. În prezent, această denumire este rezervată pentru cel mai înalt nivel de echipare din gama mărcii din Cehia. (15.09)
-
Tesla a anunțat că va mări capacitatea de producție a uzinei sale din Germania pentru ultimele două trimestre din acest an. Extinderea capacității uzinei de la Berlin se datorează vânzărilor peste așteptări, potrivit directorului uzinei. (15.09)
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, Volkswagen ar fi luat decizia de a amâna lansarea viitorului Golf electric. Decizia a fost luată ca urmare a temerilor legate de costurile necesare pentru a readapta fabrica de la Wolfsburg pentru producția noului model. (15.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
Comentarii (0)