Înlocuitorul lui Chrysler Sebring se va numi 200
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Oficialii Chrysler Group au anunţat că succesorul lui Sebring se va numi 200. Modelul reprezintă o versiune restilizată şi modificată a actualului Sebring. Informaţia a fost dezvăluită la conferinţa dealerilor Chrysler din Orlando, iar debutul noului model va avea loc în cel de-al patrulea sfert al acestui an. E posibil ca noul 200 să nu ajungă pe piaţa din Europa în această formă, sau să ajungă mai târziu sub altă siglă şi cu motorizări Fiat.
Chrysler 200 va avea o caroserie mai fermă, o nouă geometrie a suspensiei, o bară stabilizatoare spate nouă şi antifonare îmbunătăţită. La fel ca alte modele noi din gama Chrysler, interiorul va fi redesenat şi va primi materiale noi, pentru a putea răspunde criticilor la adresa actualului Sebring. Graţie acestor modificări, Chrysler 200 va avea propria sa identitate, spun conducătorii concernului american, modelul nefiind un facelift banal pentru Sebring. Potrivit şefului departamentului de dezvoltare, noul model nu va mai prezenta niciunul dintre defectele percepute de public ale actualului Sebring, printre care intră lipsa rafinamentului, interioarele ieftine, manevrabilitatea slabă şi trenurile de propulsie necompetitive.
La finele anului 2006, cu scurtă vreme înainte de debutul actualei generaţii Sebring, dealerii Chrysler au rugat conducerea companiei să folosească denumirea 200 pentru a sublinia faptul că modelul este fratele mai mic al lui 300C. La acea vreme, cei de la Chrysler au ales să păstreze numele Sebring.
În 2010, Sergio Marchionne a anunţat că succesorul lui Sebring nu va mai folosi acest nume. Vânzările actualei generaţii Sebring au atins cota maximă în 2007 cu doar 93.130 de unităţi, după care au scăzut drastic, la 27.460 de unităţi în 2009.În ceea ce priveşte motorizările, Chrysler 200 primeşte noul motor Pentastar V6 şi o cutie de viteze automată cu şase rapoarte. Clienţii vor putea opta şi pentru o versiune de 2.4 litri cu patru cilindri în linie, care este oferită alături de o cutie de viteze automată cu patru trepte sau de o cutie de viteze automată cu şase rapoarte.
Via | MSN
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Opel a lansat oficial noua Astra facelift. Noua versiune actualizată a modelului compact primește o parte frontală revizuită cu faruri LED adaptive noi, materiale noi în habitaclu și autonomie mai mare pentru versiunea electrică. (10.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Teoretic, da. În 2011 ar trebui să vedem versiunea Lancia a acestui model la un Salon Auto important din Europa, dacă va veni la noi.
@Fane
Din câte ştiu eu, italienii nu vor umbla la modelele vândute pe piaţa din SUA, ci doar la cele care vin şi în Europa. Clienţii de pe cele două continente au preferinţe diferite, iar ignorarea acestui lucru este "penalizată" de obicei cu vânzări slabe.
Răspunsul pe scurt ar fi NU, Fiat nu va desena modelele americane.