Interes crescut pentru Chevrolet Volt

De Mircea Meșter
Publicat Joi, 14.08.2008
O lista creata pe internet de un medic american a strans 35.000 de potentiali cumparatori pentru Chevrolet Volt.

Esential

35.017 persoane sunt inscrise pe lista GM-Volt in momentul redactarii acestei stiri, la ora 10:35 in 14 august 2008.

Desi Chevrolet Volt nu a fost inca prezentat oficial, fiind inca in dezvoltare, doritorii din toata lumea nu ezita sa se inghesuie la coada pentru unul dintre exemplarele unuia dintre cele mai asteptate modele electrice din lume. Pentru a le demonstra celor de la Chevrolet faptul ca exista multi clienti pe care si-ar putea baza lansarea noului model, un medic neurolog din New York, fan al conceptului Volt si viitor posesor al unuia dintre unitati dupa ce modelul va fi lansat, a initiat o "lista de asteptare" fictiva pe internet pentru a analiza numarul de oameni din toata lumea care si-ar cumpara modelul american.

Ei bine, 35.000 de persoane din toate colturile Globului s-au inscris pana acum in lista americanului, acesta considerand ca cel putin jumatate dintre acestea si-ar achizitiona chiar astazi un exemplar Volt daca modelul ar fi disponibil. Mai mult, dupa ce modelul a fost prezentat si semi-dezvaluit la sfarsitul saptamanii trecute in cadrul matinalului televiziunii americane ABC, numarul din lista lui Lyle Dennis a crescut simtitor.

De exemplu, in ultimele 24 de ore, numarul celor inscrisi trece de 1500.

"Nu cred ca GM s-a gandit vreodata, dupa anuntarea acestui model, ca acesta va suscita atat interes din partea publicului. Intotdeauna am crezut ca, in momentul in care aceasta masina va fi produsa, GM va avea cel putin 100.000 de oameni care stau la coada pentru ea. Acum consider ca aceasta cifra va fi depasita", sustine intitiatorul proiectului GM-Volt.com.

Site-ul pe care au loc inscrierile a fost lansat de medicul newyorkez imeidat dupa prezentarea conceptului (foto), care a avut loc in 2007 la Salonul Auto de la Detroit. Lista creata de Lyle Dennis are o valoare incredibil de mare pentru GM si Chevrolet, vanzarile potentiale catre cei 35.000 de oameni inscrisi in lista depasind 258 de milioane de dolari.

Desi pretul viitorului Volt nu este inca stiut, media sumei pe care cei care si-au trecut numele pe "lista de asteptare" sustin ca ar plati-o imediat pentru Volt este de 31.500 de dolari. Intr-o conferinta de presa anterioare, Bob Lutz - vicepresedintele GM - sustinea ca masina va fi adusa in showroom-uri la un pret care variaza intre 30 si 40 de mii de dolari.

via | GM-Volt

Taguri: Chevrolet, GM, Volt

Comentarii (6)

  • george
    SCUMP, DOM`LE, SCUMP...
    ...Priusu` e mai ieftin cu vreo 5000 de parale (fata de pretul presupus, cel real fiind, din punctul meu de vedere, mai mare)... Si e si mai destept decat VOLT-ul...care practic nu este...pentru ca e inca in "stadiu de dezvoltare"...ce naiba o mai fi insemnand si asta ...

    In alta ordine de idei, cat de guguman trebuie sa fii sa cumperi o masina cu tehnologie noua (cel putin pentru producatorul respectiv), care a inregistrat amanari la lansare si fara macar sa fi facut macar un drive test inainte?!...
    0 0
  • Mircea Mester
    @george
    George, Volt e 100% electric, Prius e hibrid. Diferenta e enorma. Uita-te aici pentru a vedea ce inseamna Volt: http://www.automarket.ro/stiri/video-totul-despre-chevrolet-volt-sportiva-electrica-13992.html

    Putem sa il comparam, eventual, cu Tesla Roadster, doar ca ala costa 100.000 de euro.
    0 0
  • george
    TOCMAI DE ACEEA...
    @ Admin

    Stiam ca Volt e 100 % electric ceea ce presupune niste avantaje dar si niste dezavantaje destul de importante (autonomia, incarcarea, masa la gol, samd)...

    GM a mai incercat ceva pe electric si acu` vreo 10 ani, cu tehnologia de-atunci si a lasat-o balta...
    Acu`, s-au apucat de asta in ideea ca ii scoate din hazna ceea ce e foarte putin probabil.

    In primul rand, conceptul de "sportiva electrica" e un pleonasm tehnologic...O masina 100 % electrica, pentru a fi sportiva, are nevoie de motor mare (fiindca altu` nu mai are, decat doar la stergatoare) si de baterii mari/multe...care sunt grele...mersul sportiv cu o electrica si grea, pe deasupra, duce la scaderea drastica a autonomiei, care nu e tocmai generoasa la o electrica. Bine, nici sportivele cu motor termic nu au o autonomie beton, dar macar cand ramai fara zeama, te duci la benzinarie si in 5 minute ai facut plinu` si ai luat-o de la capat. Cu asta ce faci? Mergi 3 ore dupa care stai alte 5 la incarcare? Nu zic ca nu-ti prinde bine un pic de dezmortire dar asa ajungi sprinter olimpic...

    In plus, faptul ca ei au ratat deadline-ul spune multe despre fiabilitatea si practicalitatea acestui model. N-au fost ei in stare sa faca masini fiabile nici cand au folosit tehnologii vechi de 10/20/30/40 de ani...

    Sa nu uitam faptul ca americanii nu prea mai au bani de dat pe mofturi pentru ca i-a lovit recesiunea destul de tare.

    Daca mai adaugam si pretul care, daca nu se subventioneaza intr-un fel sau altul, mai mult ca sigur va fi mai mare decat cel presupus (cca $ 31.500) sau chiar dacat cel anuntat (max $ 40.000) obtinem o imagine destul de neplacuta a intregului proiect...sau mai plastic exprimat, cronica unui esec anuntat...
    0 0
  • AndreiRN
    Volt
    Georgica daca taceai nu ajungeai ...... Gheorghe.
    Volt este o continuare a proiectului EV1 si nicidecum ceva nou.
    Se face sportiva pt a avea un pret mai ridicat si a amortiza investitia mai rapid.
    Este o masina de oras care va primi curent electrig GRATUIT de la miile de instituti care au instalat prize in parcari.
    Va fi cumparata de intreprinderi si astfel costul va fi subventionat.
    In California masinile electrice sunt scutite de taxe oarecum considerabile.
    Se va vinde ca painea calda si va forta si alti producatori sa le urmeze exemplul.
    La drumuri mai lungi se poate adauga un generator si bateriile se pot incarca in 10 min..
    0 0
  • george
    DE CATE SUTE DE ORI
    trebuie sa-ti mai spun AndreiRN ca esti crancen de ignorant ca sa intelegi si tu ca esti crancen de ignorant?!

    Nu mai spun nimic despre gugumaniile astea gen "curent electric gratuit" (un geniu de pe-aici spunea o data ca nimic nu e gratuit pe lumea asta) sau "Se face sportiva pt a avea un pret mai ridicat si a amortiza investitia mai rapid" (care e o prostie de-a dreptul monumentala) sau "producatorii care urmeaza exemplu" (ai auzit de Prius gutane - BTW, stii ce-i ala gutan?)...

    O sa "tratez" tampenia cea mai labartata si mai gogonata pe care ai reusit s-o produci in doar 8 randuri: "SE ADAUGA UN GENERATOR SI BATERIILE SE POT INCARCA IN 10 MINUTE"...HOLY MOTHER OF CHRIST!!! Ai un noroc imens (deh, norocul prostului) ca nu doare prostia...Ar fi trebuit sa inghiti pain killers cu galeata numai ca sa poti sa respiri fara sa te doara ca pe Isus pe cruce...

    CE SPUI TU ACOLO CALCA IN PICIOARE PRINCIPIILE ELEMENTARE ALE FIZICII...SI ALE LOGICII, BUN INTELES...

    "Generatorul" care se "adauga" de fapt nu se adauga fiindca exista deja pe majoritatea vehiculelor electrice sau hibride si intr-adevar produce energie electrica dar NUMAI la franare/incetinire, si MULT MAI PUTINA decat s-a consumat...dar se recupereaza si aia ca sa mai ajungi acasa...ca daca o consumi aiurea ramai pe autostrada cu masina si va trebui sa dai la manivela la generatorul care "se adauga" ca sa mai produci nitel curent...
    0 0
  • mai gheorghe,
    Cu oameni ca tine ne ducem dadura!Ai auzit de EV1?Ia intreaba pe gogutza cine la facut si cand,apoi mai spune ca e prototip Volt-ul.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru