Interiorul lui Aston Martin One-77 a fost dat de gol
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Aston Martin a prezentat un sasiu al lui One-77 la Salonul Auto de la Geneva in cadrul standului sau, alaturi de modelele sale. Producatorul britanic incearca sa atace piata supercar-urilor cu noul sau model, motiv pentru care interiorul lui One-77 trebuie sa fie pe masura performantelor modelului.
Aston Martin One-77 va avea un pret similar cu cel al lui Bugatti Veyron, acesta fiind plasat intre 1.5 si 2 milioane de dolari. Cu toate acestea, directorul Aston Martin, Ulrich Bez, declara ca noul One-77 nu este un concurent pentru Veyron. Aston One-77 va avea un motor V12 de 7.0 litri, derivat din propulsorul de 6.0 litri al companiei britanice. Aceasta unitate dezvolta 750 CP si un cuplu motor de 722 Nm, dar cifrele nu sunt inca definitive.
Puterea anuntata a acestui motor ii va permite supercarului de 1.5 tone sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 3.5 secunde si sa treaca fara probleme de 320 km/h. Performantele lui Aston Martin One-77 nu se vor limita doar la acceleratie si viteza maxima, manevrabilitatea fiind unul dintre punctele forte ale acestui supercar.
Astfel, One-77 va fi echipat cu o suspensie comparabila cu cea a unui monopost de curse, iar sasiul deosebit al acestui model promite o manevrabilitate remarcabila. Noul supercar de la Aston Martin este mai scurt decat DB9, mai jos decat Vantage si are un ampatament de 1,98 metri, care este cu doar 3 milimetri mai mic decat al lui Hummer H1.
Desi oficialii Aston Martin au declarat ca au primit deja peste 100 de comenzi ale noului model, Ulrich Bez a infirmat acest zvon declarand ca cele 100 de comenzi erau de fapt, “expresii verbale ale interesului”.
Doar 77 dintre persoanele interesate de acest model vor avea un Aston Martin One-77 in colectia lor. Nu vor exista doua modele One-77 la fel gratie unui program de personalizare al companiei britanice.Via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Volkswagen a dezvăluit o serie de informații și fotografii noi cu viitoarea generație electrică ID.Polo. Noul model va fi lansat oficial în 2026 și va avea o autonomie de până la 450 de kilometri. (15.12)
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

-
Noi teste Euro NCAP: 4 stele pentru noul Renault Clio














http://925.nl/archief/2009/03/11/interne-documenten-van-aston-martin-one-77-exclusief
Din acest motiv am ales sa nu le publicam decat pe cele reprezentative, care au fost obtinute din sursa de la link.
Multumesc oricum pentru link. L-am vizitat si eu in jurul orei 16..
O seara buna!
Dar fotografiile care le-ati publicat sunt niste poze mici trase de ele. Din link-ul dat de "eu" se pot obtine cu un simplu print screen acele fotografii care le-ati publicat la calitate mult mai buna.
Daca dl. "eu" v-a dat un link si a demonstrat in acest fel un articol inutil si plin de agenti 007 care intercepteaza e-mailuri (o fi SRI-ul nostru?), nu trebuie sa va scuzati cu o afirmatie mai penibila decat articolul in sine.
Mai bine publicati un articol cu imagini de tot felul din acea brosura cu cate o scurta explicatie pentru tot romanul. Era mai interesant.
La mai bine!