- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Reportaj
Ultimele stiri din Reportaj
-
Volvo EX30 a ajuns oficial și în România. Ocazie cu care am pregătit un test amplu, în condiții de iarnă, pentru a descoperi cele două fețe diferite ale mașinii: performanța versiunii de 428 de cai și autonomia versiunii Extended Range. Redactorii Alex și Silvian raportează de la fața locului. (19.03)
-
REPORTAJ: Am trecut prin vânt, prin ploaie și am ajuns la reprezentanțele Cupra Garage din BucureștiÎn ultima zi a aventurii noastre cu Ateca, primul model din istoria brandului Cupra, am pornit din Timișoara înapoi spre casă, spre București. Acolo am vizitat ultimele două reprezentanțe Cupra Garage din țara noastră. Ultimele, dar cu siguranță nu cele din urmă. (15.03)
-
A doua oprire din aventura noastră cu Ateca, primul model din istoria brandului Cupra, a fost la Timișoara. Aici, am vizitat al doilea showroom Cupra Garage inaugurat la noi în țară, în anul 2023. (14.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- BYD Seagull va ajunge în Europa din 2025. Rival direct pentru Dacia Spring
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
- Volkswagen Transporter va fi construit în fabrica Ford din Turcia
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
La volanul istoriei Opel
Mircea vezi ca si in ziua de azi actionarea rotilor directoare se face tot mecanic, doar ca sunt asistate electric sau hidraulic. si in continuare coloana de directie este si va fi (cat timp va mai exista) deformabila pentru protectia conducatorilor in caz de accident. inca se pot numara pe degete modelele cu comanda directiei by wire. din ce imi aduc aminte Nissan Murano a fost printre primele in productia de serie care a primit dotarea asta. dar cand se va aplica la modelele de masa va fi un moment trist. deja comanda motorului o avem by wire, la fel si transmisiile automatizate gen DSG care dupa mine reprezinta viitorul. urmeaza directia si sa speram ca nu si frana. din momentul ala putem sa ne depunem permisele auto la politie.
cutia de viteze si puntea spate si dupa 30 e ani erau impecabile
directia mergea mai usoar decat un servo
vit maxima 135 km/h , stabilitate in curbe de invidiat , consum 6l ,
foarte simpla , nu am fost la service nici odata
mi-ar place sa refac una