Lancia Delta se vinde bine in Europa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Lancia a anuntat oficial ca, dupa opt luni de la comercializarea oficiala a modelului Delta in Europa, a reusit sa vanda 24.000 de exemplare.
Lancia Delta a dat nastere unor controverse majore legate de design si capacitatea modelului de a readuce brandul italian in atentia publicului european. Designul criticat de minoritate se pare ca a fost placut de majoritate, dupa opt luni de la lansarea oficiala pe piata europeana Lancia publicand primele rezultate comerciale.
Hatchback-ul se pare ca a reusit sa se vanda in 24.000 de exemplare pe piata europeana, un rezultat bun pentru italieni. Mai mult decat atat, Delta se pare ca place foarte mult pe piata locala, modelul fiind al doilea intre preferintele macaronarilor. Daca lucrurile merg bine am putea revedea brandul Lancia pe val in urmatorii ani.
via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Modele Lancia in Romania
-
Lancia Delta (2008-2014) Preţ: 20.400 - 31.598 €
-
Lancia Thema (2012-prezent) Preţ: 47.100 €
-
Lancia Ypsilon (2011-prezent) Preţ: 13.160 - 17.360 €
Ultimele stiri din Economic
-
Suzuki anunță atingerea unei borne importante: modelul Swift a fost comercializat în 10 milioane de exemplare, la nivel global. Acesta a debutat, pentru prima oară, în 2004. (05.09)
-
Marca chineză BYD a avut parte de o scădere a profitului său trimestrial pentru prima dată în mai bine de 3 ani. Profitul din ultimul trimestru al companiei a scăzut cu aproape 30% față de anul trecut. (04.09)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină din Europa în luna iulie. Pe podium au mai urcat Volkswagen T-Roc și Toyota Yaris Cross. (22.08)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renașterea unei legende: noul Ferrari 849 Testarossa
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Ce avem acum: design controversat, platforma de baza de Bravo care e o imbunatatire alui Stilo (o masina nu prea de succes si o masina cu pretentii premium.
Ce am avut inainte:cea mai buna masina de raliu la vremea ei cu un sasiu excelent, motoare puternice, tractiune integrala. MAsina de raliu pe care o puteai folosi si ca masina de zi cu zi.
Cand spuneti ca 24000 sunt un succes cu ce va comparati?
Ma ganditi-va...