Lancia Delta se vinde bine in Europa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Lancia a anuntat oficial ca, dupa opt luni de la comercializarea oficiala a modelului Delta in Europa, a reusit sa vanda 24.000 de exemplare.
Lancia Delta a dat nastere unor controverse majore legate de design si capacitatea modelului de a readuce brandul italian in atentia publicului european. Designul criticat de minoritate se pare ca a fost placut de majoritate, dupa opt luni de la lansarea oficiala pe piata europeana Lancia publicand primele rezultate comerciale.
Hatchback-ul se pare ca a reusit sa se vanda in 24.000 de exemplare pe piata europeana, un rezultat bun pentru italieni. Mai mult decat atat, Delta se pare ca place foarte mult pe piata locala, modelul fiind al doilea intre preferintele macaronarilor. Daca lucrurile merg bine am putea revedea brandul Lancia pe val in urmatorii ani.
via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Modele Lancia in Romania
-
Lancia Delta (2008-2014) Preţ: 20.400 - 31.598 €
-
Lancia Thema (2012-prezent) Preţ: 47.100 €
-
Lancia Ypsilon (2011-prezent) Preţ: 13.160 - 17.360 €
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre publicate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), mașinile cu zero emisii au avut o cotă de piață de 12% în luna februarie 2024. (22.03)
-
În primele două luni ale anului 2024, Dacia a înmatriculat mai multe mașini decât părintele Renault. Pe prima poziție în topul înmatriculărilor se menține Volkswagen. (21.03)
-
Tesla a anunțat că va majora prețurile lui Model Y pe anumite piețe europene începând din acest sfârșit de săptămână. Astfel, prețurile modelului electric vor fi acum majorate cu aproximativ 2000 de euro. (18.03)
- Hyundai prezintă noul Tucson facelift: interior complet revizuit
- Ce mașini cumpără europenii: 1 din 8 mașini vândute, în februarie, a fost electrică
- Seat revine: spaniolii anunță facelift-uri pentru Leon, Ibiza, Arona și Ateca
- Îmbunătățiri pentru Hyundai i30: farurile LED sunt acum standard
- Noul Ford Tourneo Connect plug-in hybrid: până la 110 km autonomie pur electrică
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Ce avem acum: design controversat, platforma de baza de Bravo care e o imbunatatire alui Stilo (o masina nu prea de succes si o masina cu pretentii premium.
Ce am avut inainte:cea mai buna masina de raliu la vremea ei cu un sasiu excelent, motoare puternice, tractiune integrala. MAsina de raliu pe care o puteai folosi si ca masina de zi cu zi.
Cand spuneti ca 24000 sunt un succes cu ce va comparati?
Ma ganditi-va...