Lancia Delta se vinde bine in Europa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Lancia a anuntat oficial ca, dupa opt luni de la comercializarea oficiala a modelului Delta in Europa, a reusit sa vanda 24.000 de exemplare.
Lancia Delta a dat nastere unor controverse majore legate de design si capacitatea modelului de a readuce brandul italian in atentia publicului european. Designul criticat de minoritate se pare ca a fost placut de majoritate, dupa opt luni de la lansarea oficiala pe piata europeana Lancia publicand primele rezultate comerciale.
Hatchback-ul se pare ca a reusit sa se vanda in 24.000 de exemplare pe piata europeana, un rezultat bun pentru italieni. Mai mult decat atat, Delta se pare ca place foarte mult pe piata locala, modelul fiind al doilea intre preferintele macaronarilor. Daca lucrurile merg bine am putea revedea brandul Lancia pe val in urmatorii ani.
via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Modele Lancia in Romania
-
Lancia Delta (2008-2014) Preţ: 20.400 - 31.598 €
-
Lancia Thema (2012-prezent) Preţ: 47.100 €
-
Lancia Ypsilon (2011-prezent) Preţ: 13.160 - 17.360 €
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi din țara noastră au avut parte de o creștere de 35% în luna noiembrie. Totodată, vânzările de mașini noi au scăzut ușor în ultimele 11 luni. (02.12)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină în Europa, în ultimele 10 luni. Modelul producătorului de la Mioveni a fost vândut în peste 207.000 de exemplare la nivel continental. (24.11)
-
Cupra a avut parte de cel mai bun an al său de când există ca marcă. În ultimele 9 luni, marca spaniolă a vândut peste 245.000 de mașini noi la nivel mondial. (03.11)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

-
Noi teste Euro NCAP: 4 stele pentru noul Renault Clio

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru












Ce avem acum: design controversat, platforma de baza de Bravo care e o imbunatatire alui Stilo (o masina nu prea de succes si o masina cu pretentii premium.
Ce am avut inainte:cea mai buna masina de raliu la vremea ei cu un sasiu excelent, motoare puternice, tractiune integrala. MAsina de raliu pe care o puteai folosi si ca masina de zi cu zi.
Cand spuneti ca 24000 sunt un succes cu ce va comparati?
Ma ganditi-va...