Loeb conduce dupa prima zi in Raliul Acropolis
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Raliul Acropolis a consumat si cea de a doua bucla a primei zile de competitii. Dupa ce primele probe grecesti au fost dominate de Jari-Matti Latvala, francezul de la Citroen, Sebastien Loeb, a revenit in frunte cu trei victorii din patru probe programate.
Campionul mondial a impus ritmul in fata adversarilor directi si a reusit sa scoata cei mai buni timpi. A dopua parte a zilei a marcat o confruntare spectaculoasa intre Dani Sordo, Citroen, si Latvala, BP Ford. Cei doi si-au disputat locul secund in spatele lui Loeb.
Strategia spaniolului de la Citroen a fost sa cedeze locul doia pentru a pleca maine mai tarziu, dar nu a fost sa se intample asa, deoarece pe ultima proba programata astazi, Latvala a avut probleme serioase la Focus-ul WRC si a pierdut peste un minut.
PS 7 a fost castigata in mod suprinzator de pilotul privat Urmo Aava. In clasamentul general, dupa prima zi, Sebastien Loeb conduce cu un avans de 15.7 secunde in fata coechiperului sau, Dani Sordo, si un avans 59.1 secunde in fata lui Petter Solberg, pilotul Subaru urcand pe podiumul provizoriu ca urmare a problemelor avute de Latvala si Hirvonen.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Video
-
Sebastian Loeb si Mikko Hirvonen se vor lupta in Raliul din Tara Galilor pentru titlul de campion in WRC in sezonul 2009. Ultima etapa din campionatul WRC va avea loc in weekendul 23-25 octombrie. (05.10)
-
Edwin Keleti si Victor Ponta au prezentat masina cu care vor debuta in WRC. Cei doi vor debuta la etapa din Spania din 30 septembrie la bordul unui Renault Clio R3 Maxi Evo. (10.09)
-
Dublul campion mondial de WRC Marcus Gronholm se intoarce in competitia la care a excelat la bordul unui Subaru Impreza. (26.02)
-
Primele imagini cu viitorul Volvo XC70: modelul revine după aproape 10 ani
-
Noua Toyota Corolla Cross facelift: linie de echipare nouă GR Sport
-
Ford Kuga primește un pachet de design nou: jante de 20 de inch și plafon negru
-
Renault deschide comenzile pentru noul motor hibrid E-Tech 160 în România: start de la 24.700 euro
-
Ford renunță la dezvoltarea viitoarei arhitecturi pentru mașini electrice
Comentarii (0)