Lotus doreste sa revina in sporturile cu motor
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In ciuda situatiei economice mondiale, Lotus a reusit sa ramana in acest an un constructor profitabil, iar planurile britanicilor tintesc mai sus de atat. Conform oficialilor britanici, Lotus doreste sa isi mareasca productia de automobile si sa revina in sporturile cu motor.
Dany Bahar, noul director de la Lotus, a declarat ca britanicii vor construi o noua uzina la Hethel, aceasta urmand sa fie dedicata producerii masinilor pentru competitii. Planurile companiei din Albion tintesc intoarcerea in Indy Car, Le Mans si GT Racing. In ceea ce priveste cresterea productiei, Lotus doreste ca in urmatoarea decada sa ajunga la 8.000 de unitati fabricate pe an.
In acest moment, fabrica lotus produce anual 3.500 de masini. “Cred cu tarie ca sporturile cu motor reprezinta un mare avantaj atunci cand esti un constructor de masini sport. Motorsportul va avea un rol important in imbunatatirea vanzarilor si in activitatea de marketing in ceea ce priveste viitoarele modele. Daca privim in urma, nu exista niciun alt constructor auto care sa fi castigat cele mai importante campionate din seria sporturilor cu motor”, a declarat CEO Lotus.
“Imi plac schimbarile si acesta este motivul pentru care am ales sa vin la Lotus. Cred ca aceasta companie are multe de oferit avand de partea ei succesele obtinute in trecut”, a completat Dany Bahar.
via | carsuk
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit celor mai recente date furnizate de Asociația Europeană a Producătorilor de Automobile, europenii au înmatriculat peste 1.3 milioane de unități Volkswagen în primele 11 luni ale anului. Toyota și Skoda pe podium. (24.12)
-
Jaguar a produs ultimul exemplar F-Pace la uzina britanică de la Solihull. Odată cu sfârșitul producției SUV-ului de performanță, Jaguar pune capăt definitiv producției de mașini cu motoare termice după 90 de ani. (23.12)
-
Mercedes-Benz a ajuns la un acord de 149.6 milioane de dolari cu SUA pentru a soluționa o investigație de lungă durată privind acuzațiile de manipulare a emisiilor diesel. (23.12)
-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Final de epocă: Jaguar a încheiat producția ultimului său model cu motor termic

-
BYD Seal U a fost cel mai vândut model PHEV în Europa, în ultimele 11 luni

-
RECORD: Conceptul Renault Filante a parcurs 1.008 km fără reîncărcare

-
Carismă franceză













Comentarii (1)