Luca di Montezemolo renunta la sefia grupului Fiat
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Figura emblematica pentru cea mai importanta entitate auto din Peninsula, Luca di Montezemolo a anuntat astazi ca se va retrage din functia de presedinte al grupului Fiat.
Dupa sase ani in care a condus destinele unuia dintre cele mai puternice conglomerate auto europene, Montezemolo va ceda functia sa la fel de popularului John Elkan, vicepresedinte al grupului italian. La numai 33 de ani, Elkan devine astfel cel mai tanar presedinte din istoria grupului Fiat.
Desi multi se temeau de un divort definitiv se pare ca lucrurile nu sunt nici pe departe atat de serioase. Montezemolo isi va pastra scaunul in cadrul consiliului de administratie si va continua sa guverneze destinul Ferrari, constructor pentru care a pastrat o anume afectiune. Anuntul retragerii vine cu numai o zi inainte de anuntarea planului de dezvoltare pentru perioada 2010-2014.
Montezemolo a preluat fraiele companiei intr-o perioada dificila pentru Fiat, moment in care se simtea pierderea regretatului Umberto Agnelli, prezenta pe care a trebuit de altfel sa o suplineasca.
Dupa mai bine de jumatate de deceniu, Montezemolo isi asuma cedarea functiei de presedinte cu "serenitate, multumire si incredere."via | repubblica
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Congresul american a anunțat faptul că la 30 septembrie creditele fiscale de 7.500 de dolari pentru achiziția vehiculelor electrice noi vor expira. (06.07)
-
Viitorul vehicul utilitar electric de la Mercedes-Benz, numit VLE, tocmai a parcurs 1.090 de kilometri în 13 ore. Traseul a fost de la Stuttgart la Roma și mașina a avut nevoie de doar 30 de minute de încărcare. (05.07)
-
Stellantis a reînființat divizia de performanță SRT, care s-a implicat în dezvoltarea unor modele de performanță precum Dodge Challenger, Charger și Viper. Brand-ul de performanță va lucra asupra unor noi modele sportive pentru mărcile americane din cadrul grupului multinațional. (04.07)
-
Noul Jeep Compass pentru Europa: cel mai aerodinamic model din istoria mărcii
-
J.D. Power publică topul fiabilității: Lexus și Nissan pe primele două locuri
-
Primele imagini cu noua generație Mazda CX-5. Data lansării, confirmată
-
Se scumpește rovinieta: șoferii vor plăti 50 de euro pe an, în loc de 28 de euro
-
Noul Mitsubishi Grandis: SUV înrudit cu Renault Symbioz
Uneori e bine sa fie cineva atent si la celelalte aspecte, nu numai la "motoare".
"Sergio Marchionne is the current CEO of the Fiat S.p.A. and Chrysler Group LLC. " adica partea executiva.
Nu neg niciun merit al lui Luca Cordero di Montezemolo dar mintea vizionara este a lui Marchionne.
A fi actionar si nepot al lui Agnelli nu inseamna ca esti Gigi Becali pe mosia Steaua, acolo sunt alte principii ale afacerilor.
De cand a venit Marchionne la carma, Fiat a redevenit o forta in domeniul auto.
Ce mai forta ! :)) Acum impreuna cu Chrysler se roaga sa ajunga si ei la 4 mil. Alianta Renault-Nissan are peste 6 mil de unitati vandute in 2009, deci face ceva pe "forta" asta numita Fiat.
Nu-i ridic in slăvi pentru ce fac acum, dar nu se compară cu ce făceau inainte.
Macar Sergio asta pare om cu busola la el faţă de alţi afacerişti italieni care nu ştiu pe ce lume sunt:
http://www.automarket.ro/stiri/grupul-fiat-separa-divizia-auto-de-divizia-industriala-29918.html
Maretia sa nu sta doar in mana unui om ci a unui grup care controloeaza genele industriei italiene indiferent de nume.
Petreceti ceva timp in Italia ca sa intelegeti ce inseamna Fiat; nu doar masini mici si eco-ieftine.