Luca di Montezemolo renunta la sefia grupului Fiat
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Figura emblematica pentru cea mai importanta entitate auto din Peninsula, Luca di Montezemolo a anuntat astazi ca se va retrage din functia de presedinte al grupului Fiat.
Dupa sase ani in care a condus destinele unuia dintre cele mai puternice conglomerate auto europene, Montezemolo va ceda functia sa la fel de popularului John Elkan, vicepresedinte al grupului italian. La numai 33 de ani, Elkan devine astfel cel mai tanar presedinte din istoria grupului Fiat.
Desi multi se temeau de un divort definitiv se pare ca lucrurile nu sunt nici pe departe atat de serioase. Montezemolo isi va pastra scaunul in cadrul consiliului de administratie si va continua sa guverneze destinul Ferrari, constructor pentru care a pastrat o anume afectiune. Anuntul retragerii vine cu numai o zi inainte de anuntarea planului de dezvoltare pentru perioada 2010-2014.
Montezemolo a preluat fraiele companiei intr-o perioada dificila pentru Fiat, moment in care se simtea pierderea regretatului Umberto Agnelli, prezenta pe care a trebuit de altfel sa o suplineasca.
Dupa mai bine de jumatate de deceniu, Montezemolo isi asuma cedarea functiei de presedinte cu "serenitate, multumire si incredere."via | repubblica
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
În cadrul lansării noii generații Continental GT Speed, Bentley a demonstrat combatibilitatea eFuel cu motoarele deja existente. Cum? Printr-un traseu de 12.900 pe cele mai populare trecători montane din Elveția. (24.10)
-
Un model McLaren Artura a fost transformat într-o piesă de artă, pentru a ajuta copiii care se confruntă cu boli grave. (24.10)
-
Ediția specială Jaguar Classic E‑Type Commemorative marchează momentul când producția acestui model emblematic a încetat în 1974. Doar două exemplare E-Type Commemorative au fost create. (23.10)
- Subaru prezintă un nou sistem hibrid: autonomie de 1000 km și eficiență mărită cu 20%
- Vicepreședinte Dacia: "Bigster este pentru clienții care nici nu s-au gândit la un model Dacia până acum"
- Acesta este noul Ferrari F80: cel mai puternic Ferrari din istorie are 1200 CP
- BMW: limbajul de design Neue Klasse va fi prezent și la viitoarele modele cu motoare termice
- MG lansează un nou SUV electric cu 525 km autonomie. Ajunge în Europa în 2025
Uneori e bine sa fie cineva atent si la celelalte aspecte, nu numai la "motoare".
"Sergio Marchionne is the current CEO of the Fiat S.p.A. and Chrysler Group LLC. " adica partea executiva.
Nu neg niciun merit al lui Luca Cordero di Montezemolo dar mintea vizionara este a lui Marchionne.
A fi actionar si nepot al lui Agnelli nu inseamna ca esti Gigi Becali pe mosia Steaua, acolo sunt alte principii ale afacerilor.
De cand a venit Marchionne la carma, Fiat a redevenit o forta in domeniul auto.
Ce mai forta ! :)) Acum impreuna cu Chrysler se roaga sa ajunga si ei la 4 mil. Alianta Renault-Nissan are peste 6 mil de unitati vandute in 2009, deci face ceva pe "forta" asta numita Fiat.
Nu-i ridic in slăvi pentru ce fac acum, dar nu se compară cu ce făceau inainte.
Macar Sergio asta pare om cu busola la el faţă de alţi afacerişti italieni care nu ştiu pe ce lume sunt:
http://www.automarket.ro/stiri/grupul-fiat-separa-divizia-auto-de-divizia-industriala-29918.html
Maretia sa nu sta doar in mana unui om ci a unui grup care controloeaza genele industriei italiene indiferent de nume.
Petreceti ceva timp in Italia ca sa intelegeti ce inseamna Fiat; nu doar masini mici si eco-ieftine.