Marchionne: "10.000 de clienti interesati in primele 8 ore de la deschiderea comenzilor"

De Mircea Meșter
Publicat Joi, 05.07.2007
In conferinta de presa de astazi, Fiat a anuntat preturile noului 500. Versiunea de baza va costa circa 9500 de euro in Romania.

Fiat 500 va costa 10.500 de euro in versiunea de baza din Italia, Pop, insa vestile sunt bune pentru noi. In multe tari europene (probabil si in Romania), versiunea de baza a lui 500 va fi una inferioara, denumita Naked si va incepe, conform declaratiilor lui Luca de Meo, responsabilul brandului Fiat, de la 9500 de euro. Noul minimodel va avea o garantie de 5 ani sau 500.000 de kilometri si va reprezenta arma cu care grupul italian intentioneaza sa atace fiabilitatea japonezilor. Aparitia lui 500 in Romania va avea loc, cel mai probabil, in luna ianuarie a anului viitor.

Conferinta de presa de astazi nu a adus multe lucruri noi in afara celor pe care deja vi le-am prezentat ieri. Sunt intr-adevar trei motoare si 7 airbag-uri in serie indiferent de versiune. Scopul Fiat este intr-adevar unul inalt: cinci stele EuroNCAP, urmand ca, in cazul in care 500 va reusi acest lucru, sa fie primul model de clasa mini cu aceasta performanta la testele de siguranta. Fiat a continuat si in conferinta de presa pe aceeasi linie spectaculoasa de prezentare, cu ecrane-gigant montate in sala sporturilor de langa Stadionul Municipal din Torino (arena pe care AC Torino joaca meciurile de acasa).

Locul nu a fost ales intamplator, deoarece pe gazonul stadionului se afla in acest moment parcate 180 de masini (acoperite cu huse ce imita "pielea" vechilor generatii 500) care urmeaza sa plece in test drive cu jurnalistii acreditati la eveniment.

Va prezentam mai jos cele mai interesante declaratii ale lui Luca De Meo (brand manager Fiat) si Sergio Marchionne (presedintele Grupului Fiat) in confernta de presa. Atasat, aveti o galerie foto de la eveniment. Urmeaza, diseara, sa cititi primele impresii de la volanul lui 500.


SERGIO MARCHIONNE:

"Partea legata de personalizarea modelelor, de stickerele pe care fiecare si le poate adauga versiunii pe care o comanda, a fost cea la care publicul a avut o contributie extrem de importanta. Am ales aceste modele de design din peste 200.000 de creatii postate pe site-ul fiat500.com"

"Nu am considerat ca viabila o versiune cu motor amplasat posterior. Practic, am preluat arhitectura de la Panda pe care am jonglat cu noile idei. Am economisit mijloace si am imprumutat practic logica unui alt model de succes"

"In primele opt ore de la deschiderea comenzilor am avut aproape 10.000 de clienti interesati de masina.

Sunt sigur ca vom avea probleme legate de livrarile in Italia"


LUCA DE MEO:

"In mod normal, masinile noastre din segmentele A/B sunt vandute in proportie de 50-50% in Italia si in restul tarilor europene. In acest caz insa, sunt sigur ca proportia se va schimba in favoarea Italiei. 500 va fi primit foarte bine in Italia si ramane de vazut daca restul Europei va putea echilibra balanta"

"O parte importanta este logo-ul modelului. Cele 3 cifre legate exprima cel mai bine personalitatea masinii. Oricum, voua (publicului) va va ramane sarcina de a personaliza la maximum fiecare model".

"Nu cred ca numarul mare de comenzi va reprezenta o mare problema. Am mai trecut printr-o astfel de situatie in cazul lui Panda 4x4, insa am reusit sa ne descurcam pentru ca volumul de productie este flexibil"

Comentarii (52)

  • Marius
    mmm
    pai asta-i masina?? la 10.000 cat costa r... asta mai bine imi iau un renault clio....!
    0 0
  • adrian
    pt. Marius
    Mai bine-ti iei Logan.
    0 0
  • !!!
    O sa va luatzi clio si logan si o sa fitzi ca restul oligofrenilor care au modelele astea , originalitate 0 !!!

    O zi buna !!
    0 0
  • CATALIN
    originalitate
    Clio a fost masina anului in Europa in 2006, asa ca originalitate cu plus. Luati-va voi Lastun "Made in Italia"
    0 0
  • Este prea misto piticania! Sunt fun 500!!!!!!!
    0 0
  • anonim
    fiat
    Ce mizerie de masina, zici ca e de jucarie.
    0 0
  • polonezii
    cind vad masina asta imi aduc aminte ca pe timpul lui Ceausescu ma zgiam pe geamurile ei, cei drept modelul vechi , atunci cind veneau polonezii cu ele si cind vindeau guma de mestecat! :))
    0 0
  • Bai nene, dar e cam scump
    Mai mult marketing e de ea, pai la banii astia poti cumpara masina noua gen Peugeot 207 sau VW Popo care are 4/5 usi si spatiu de portbagaj. asta e micaaaa... tare.. cred ca e din clasa Aygo... dar nu are motor de Toyota. Chiar asa "Lastun" Made in Italy.
    0 0
  • Fiat500
    Desi nu sunt un fan al marcii FIAT, FIAT500 este o legenda, va avea cumparatorii ei,este o masina deosebita, nu o puteti compara cu LOGANUL,pentru ca el nu este o revenire, ci doar un model nou, cam scumpa masinuta, dar sunt siguri ca pasionatii de acest model vor plati oricat pentru el.
    0 0
  • Merge si nu prea
    Sincer, arata interesant, pretul intr-adevar este un pic cam piperat. Insa cei care zic ca mai bine isi iau clio si logan, inseamna ca atat pot ei. Daca logan e masina de 8000-9000 de euro, inseamna ca s-a intors lumea pe dos....
    0 0
  • Bulanache
    Nimic
    Nu imi place nimic la masina asta! Bordul e nasol, tetierele la scaune sunt rotunde si arata graoznic, farurile arata ca pe vremea lu pazvante....luativa mai bine Mini daca vreti o masina care sa sara in ochi, Logan daca nu aveti prea multi bani si vreti o masina care sa mearga si atata tot, sau poate un Renault Twingo.... ;))

    Deci masina asta e o panarama totala! Nu arata deloc misto!
    0 0
  • Bulanache
    Broasca
    Si stilul mi se pare total copiat de la broscuta care oricum arata mai bine!
    0 0
  • 500
    una peste alta este tare draguta, iar in viitorul apropiat va fi o masina de oras foarte buna.
    Doar stiti ce este in Bucuresti la ora asta.
    Mie unul imi place.
    0 0
  • :)
    Asa cum zice Dani, mai bine va luati VW Popo =)). (si nu sariti la gatul meu ca nu-s rasist dar am simtul umorului).
    500 e supermasinutza dar ca orice masina cu personalitate imparte lumea in 2 : foartepro si foarte contra.
    Si daca mai aud de Logan ma sui pe pereti.
    0 0
  • carlos
    Ma tot uit la comentariile de mai sus si nu pot sa ma abtin sa nu rid. Noi inca nu am intrat in Europa, dpdv al mentalitatii.
    Romanul pina nu isi ia el o masina sa incapa porcul in picioare in portbagaj nu se simte bine. O masina se ia si dupa suflet, nu numai dupa nevoi.
    Dar, mai avem muuuult pina sa evoluam
    0 0
  • e chiar marfa masinuta, merge ca o a treia masina a familiei.
    avand in vedere garantia de 500.000 km mi se pare imposibil de realizat pt. fiat o asemenea incercare
    0 0
  • 500 vs. Twingo
    cam asta va fi concurenta... observati k sunt lansate si la scurt timp. avantajul renault-ului este k e vazut mai bine in romania, are mult mai multi dealeri si cred ca si modelul este ceva mai ieftin. fiat are avantajul k a scos o masina mult mai eleganta si cred eu ca mult mai buna.
    0 0
  • carlos, mare dreptate ai.
    faptul ca majoritatea romanilor prefera loganul si spun ca fiat 500 e urata, e un semn bun, dupa mine.
    daca in patria kitsch-ului, manelelor si a prostului gust, lumea zice ca fiat 500 e urat, inseamna ca e chiar o masina reusita. ma bucur ca n-o sa aiba prea multa lume in romanica masinuta asta, e de bine!
    macar nu vom vedea baieti cu lantug de 5 kile peste tricou mulat cu burta in fiat 500. yupee!
    0 0
  • Fiat 500 vs. Altele
    Cred ca depinde de ce ai nevoie, daca iti trebuie o masina de familie de banii astia nu o sa iei un Fiat 500. Dar daca ii cumperi o masina nevestei sau fiicei care de abia a luat carnet, nu vad de ce nu ar fi o solutie excelenta.
    Mi se pare interesanta ideea de a invia stilul unui model clasic si sa ii aduci performantele la zi (Mai interesant decat Twingo sau Ka).
    Imi place, desi nu sunt fan Fiat.
    0 0
  • andrei
    500
    Romanu tot roman ramane!Mashina asta e o legenda shi d asta va fi cumparat.ca nu e mare ,ca nu mi place bordu, bla bla bla mashina asta face cat 10 loganuri(shi pun pariu k are o stabilitate mult mai buna decat loganul ;))fiat ishi revine incetul cu incetul shi cred ca va depashi renaultul,in scurt timp, cu aceste super mashini care sau lansat shi s vor lansa:Linea-super,500,Bravo-adevaratul concurent al Golfului.Nu sunt fan fiat dar nu pot sa nu apreciez aceste mashini
    0 0
  • Megane
    e faina
    sunt anti-FIAT dar masina asta chiar arata super, e un gadget pe 4 roti. pacat ca e asha scumpa...
    0 0
  • ?
    Mai baieti,din cate stiu eu primul model de clasa mini cu 5 stele la testul de siguranta este peugeot 1007,asa ca nu mai spuneti ca va fi prima. Mai informati-va!!!
    0 0
  • ~!~ THE TEXAN ~!~
    ASH RENUNTA LA FIESTA PENTRU PUSCARIA ASTA MICA
    E o masina foarte reusita ... si tinand cont care este targetul ei ... adica femeile ... zic ca o sa se vanda mai bine decat mini sau Lancia Y ....

    Tot respectul ... numai bine
    0 0
  • loganistilor
    luati-va logan daca atata va duce minte! oameni fara personalitate
    0 0
  • 500
    Dupa mine este cel mai reusit model mini(vizual)din toate timpurile.Toate laudele pt. el.Daca as avea bani de o a 2-a masina as cumpara-o pt. prietena; sotie.Desigur asta nu m-ar impiedica sa o conduc ori de cate ori as avea ocazia...:)
    0 0
  • scump domle ,scump
    e draguta ce e drept ,dar foarte scumpa!
    0 0
  • mihai 2
    Bravo Alice
    La banii astia nu va luati Clio! Eventual va luati Symbol. Clio Symbol nu mai exista ca denumire tocmai pentru a nu se face confuzie intre autoturismul care a iesit masina anului si replica palida facuta la turci. Ne place sau nu ne place cam atat costa minim o masina fabricata undeva in vestul Europei. Eu unul nu am nimic cu Loganul. Conduc unul la serviciu si sunt multumit de el. Dar chiar nu se compara cu marcile europene. Iar 5 ani garantie sau 500.000 km chiar reprezinta o afacere tinand cont de faptul ca pana acum Fiat a avut probleme cu fiabilitatea. Bafta tuturor!
    0 0
  • superba
    bordul in stil retro, scaunele, volanul, "fatza" aia haioasa....e pur si simplu superba. jos palaria! o masina cu adevarat frumoasa. si degeaba ziceti ca e scumpa. la 9500 euro cat estimeaza automarket e bine. are in standard 7 airbaguri si esp. daca asa va fii, e un pret corect, chiar sub multe altele. singurul dezavantaj e ca nu exista versiune in 5 usi. atunci nu stiu ce m-ar tine sa nu o cumpar! :)
    0 0
  • revin
    husele nu se dau cadou la achizitionare, ca-s geniale. sunt ca intr-o reclama cu un lexus parca
    0 0
  • andrei
    Dani ... cand ti'oi lua tu cu 10000 un Peugeot 207 ma fac eu popa (adik preot, nu Popo VW ala zis de tine ;))
    0 0
  • bine
    cum sa semne cu broscuta(dece zik toti prostii asa nush k e defapt gandac , da in fine ) asta pt un incult mai sus e un model clasic la fiat care e innoit si in plus nu seamana
    0 0
  • florentin
    : )
    e super masina
    0 0
  • las-o moarta
    Mai oameni buni haideti sa vb de masini si lasati jucariile la italieni. Pai sa-mi fie scuzat asta e masina ?> nu ca renault clio ar fi mai buna
    0 0
  • la pret au sarit calul
    Cind a aparut pentru prima data,acest model de Fiat costa 250 de dolari,si s-a vrut o masina populara,ca si WW Broscuta,ceea ce s- si obtinut.
    Acum nu e decit un moft scump.
    Iar pentru GT,care crede ca daca ai Logan sau Clio esti oligofren,nu pot sa-i transmit decit ca e un MARE DOBITOC.
    O zi buna tuturor
    0 0
  • LOOL
    206 la pretul asta, polo, o gramada de masini noi "mici", dar de fapt mai mari decat asta :)) ce sa mai vorbim de masini second la banii astia....astia cred ca o sa aibe succesul lu' Mini....masina care costa 15000.....le urez bafta....
    0 0
  • mai bine imi iau un Mitsubishi Lancer ca e 12800 cu toate taxele si cu toate optiunile
    si e Mitsubishi
    0 0
  • ovidiu
    mini lux
    Nu stiu cum se va vinde in afara , dar la noi ma indoiesc ca va avea succes. Cu siguranta vor exista cumparatori si la noi dar practic acestia nu vor conta in totalul celor care vor da aproximativ 10000 euro pe o masina noua. In nici un caz nu va mai fi o "masina populara" cum a fost odata modelul 500.
    0 0
  • :)
    @simo - nu ai inteles; lanceru e 12800 cu toate taxele dar fara nici o optiune, adica versiunea de baza care are abs cu ebd, airbaguri sofer+pasager frontale si laterale si atat. Nici macar un cd.
    0 0
  • pana la urma...
    ...e mult marketing, dar asta inseamna n imic altceva decat sa asculti ce vrea potentialul client si sa ii oferi ceva cu care il poti seduce. Asta face deja 500 care va avea felia lui se clienti pusi deoparte chiar si in Romania pentru ca sunt ceva (mai degraba cateva)amatori (-toare) de stil si distinctie care sigur vor vumpara. Nu m-as mira sa vad si oameni mai in varsta cumaparand-o ca pe vremea cane ei erau trineri si Fiat era printre cei mai relevanti auto din Europa.
    Masina asta nu e pentru cine prefera spatiu mare si portbagaj ci pentru cei cu gust, stil si constienti ca merg 80% din timp in oras unde o masina asa mica e mai buna decat orice altceva (aici educatia romaneasca e precara insa).

    Nu sunt fan Fiat (apropos, pt Andrei de mai sus -Linea are motoare prea mici inca pentru caroseria aceea, Bravo e un Stilo cu alta fata deci nu se compara cu Golf) si pretul e destul de mare, dar sunt sigur ca dupa ce vor vinde si vor scoate profit de la entuziastii designului cu acest pret mare , vor scadea ca sa cumpere si ceilalti care fac niste calcule mai rationale.

    I-as lua mai una sotiei.
    0 0
  • 500
    as da maxim 5000 6000
    0 0
  • Andrei
    cam uratica masina
    mult mai tare si mai frumos un Mini One, dar si mai scump.
    0 0
  • patrice
    vai vai
    daca nu e o masina german nu e bine, cand iesi un renault, toate lumea aproape spune ca e urat , cand iesi o fiat tot urat spune, cand iesi un vw, woaw ce frumos, mahh ar fi timp sa evoluease un pic
    0 0
  • Multi idioti pe aici....
    Spunea cineva mai sus de romani si mentalitati. Foarte adevarat. Romanul..cu foamea lui ancestrala, romanul care intotdeauna va prefera un gunoi de fast-food decat un restaurant, doar pentru ca mananca mai mult si mai ieftin..ei bine..genul asta de oameni apreciaza negativ o astfel de masina. Pentru astfel de oameni intotdeauna va conta cantitatea si nu calitatea. Spunea un individ la inceput ca mai bine si-ar lua Logan...ia-ti frate..mai bine..abia raman mai putini dar mai buni.
    Este o masina superba. Astfel de masini nu vor fi cumparate de oameni cu bani putini (vezi romanii...in marea lor majoritate), vor fi cumparate de oameni care-si permit o a doua masina, de tineri care n-au o casa de copii si porci la tara de adus in frigiderul de la oras, s.a.m.d.
    0 0
  • ursus2
    Fiat=un fel de Dacia
    Ca si Dacia rugineste tinuta si-n vitrina,fiabilitate mica si acum la un pret super piperat pt. ce stie sa faca!Poate e facuta pt. chinezi mici-mici;eu nu incap in ea nici inghesuit(1,80m/94Kg).Mai bine imi iau o Mobra!
    0 0
  • ciprian_san
    apropo de linea
    pt cel de mai sus care crede ca Linea are motorizari mici:
    te-ai uitat de curiozitate ce cuplu are motorul de 1.3 multijet?
    acest motoras bate o gramada de motoare din gama concurenta
    0 0
  • sh
    eu mai astept si poate imi iau unul la mana a doua, dar tot imi iau
    0 0
  • Saratoga
    Fraiera e lumea
    Fiat 500 e o masina de legenda , si cand o masina veche si antica care arata impecabil , mai multa lume intoarce capul dupa ea decat ultima creatie a ferariului , asa ca nu mai vorbiti aiurea si isultati o asemenea scumpica de masina. Si se pare ca romanul desi a intrat in uniunea europeana tot nu vrea sa acepte adevarul ,ca e fraier si trebuie sa se schimbe. Toata lumea are discovery acasa mai uitativa pe el trendul in lume e reconditionarea masinilor vechi , bine la alegere reconditionare totala sau si cu tehnologie noua dar sa fie vechi , asa ca mai ganditiva cand vine vorba de o masina excelenta. Si cu renault sa va stergeti la fund cu ele , de la generatile renault 19 si 21 toate au fost de cacat ,bine ma rog are si renault o masina buna si regret amarnic ca e fabricata de nenorociti astia si masina e laguna care e buna , dar in rest te caci pe ele , SI in privinta Logan tot nu vati invatat ca nu merita nici 500 de euro , DACIA- daca ai cap iei alta.
    0 0
  • fiat500
    scumpa maxim 7000
    0 0
  • hm....
    ma bucur ca si italienii ( ca si nemtii , cu VW broscuta)s-au intors la vechiul fiat 500 din anii '60 si au reusit sa-i de-a viata din nou.Tot asa se puteau intoarce la fiat 850, 1100, 1300.Noi romanii ce am reusit pana acum? Sa ingropam ARO, nu?
    0 0
  • silvina
    pretul
    nu stiu exact cat costa as vrea sami rasp
    0 0
  • petrea
    mica ,foarte scumpa ,dar nu mai proasta decit loganul
    0 0
  • florin
    fiat500
    ESTE MULT PREA SCUMP FATA DE MATIZ,NU MERITA,SI SINCER MASINILE ITALIENE NU ISI MERITA BANU
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru