Marchionne: "Alfa 159 a fost o greşeală, viitorul Giulia va fi o Alfa adevărată!"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Sergio Marchionne, şeful Grupului Fiat, a declarat într-o întâlnire cu un grup de analişti auto că viitorul Alfa Romeo Giulia, înlocuitorul actualului 159, va fi "o Alfa adevărată". Noul model urmează să apară pe piaţă la sfârşitul lui 2012, locul producţiei sale fiind încă necunoscut în condiţiile în care oficialii companiei italiene nu s-au hotărât încă dacă Giulia va fi asamblată în SUA sau în Italia.
Acelaşi Marchionne a admis faptul că actualul Alfa Romeo 159 este "o greşeală", imaginea mărcii milaneze urmând să fie întărită din nou odată cu lansarea lui Giulia.
În altă ordine de idei, doi dintre analiştii prezenţi la întâlnirea cu Marchionne au anunţat informaţii contradictorii legate de interesul pe care Volkswagen Group îl are pentru Alfa Romeo. Astfel, dacă analistul USB Phillipe Houchois afirmă că Alfa Romeo nu este de vânzare, Marchionne susţinând că marca milaneză este parte integrantă a planului Fiat Group pe următorii cinci ani, raportul Morgan Stanley anunţă că Marchionne ar accepta vânzarea Alfa Romeo, dar "doar la un preţ foarte ridicat".
via | Automotive News
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Alfa Romeo in Romania
-
Alfa Romeo 4C Preţ: 66.960 €
-
Alfa Romeo 4C Spider Preţ: 76.880 €
-
Alfa Romeo Giulia Preţ: 33.825 - 73.185 €
-
Alfa Romeo Giulietta Preţ: 21.619 - 29.750 €
-
Alfa Romeo Stelvio Preţ: n/a - 96.250 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Volkswagen a dezvăluit o serie de informații și fotografii noi cu viitoarea generație electrică ID.Polo. Noul model va fi lansat oficial în 2026 și va avea o autonomie de până la 450 de kilometri. (15.12)
-
Ferdinand Alexander Porsche a fondat Porsche Design în 1972 împreună cu fratele său, Hans-Peter. Deși F.A., cum era cunoscut, a murit în 2012, Porsche celebrează ceea ce ar fi fost a 90-a sa aniversare. (12.12)
-
Land Rover Classic, divizia de mașini clasice a mărcii britanice, readuce pe piață vechea generație Defender, la aproape 10 ani de la sfârșitul producție. Exemplarele clasice sunt restaurate și pot fi vopsite în culorile noului Defender OCTA, cea mai puternică versiune a modelului de teren. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

-
Noi teste Euro NCAP: 4 stele pentru noul Renault Clio













bine punctat ztele...
Motoarele pe benzina preluate de la General Motors pe 159 sunt o rusine in raport cu cele vechi si tipic Alfa, au pornit cu o idee si a iesit ceva putin diferit (adica o masina mult prea grea in clasa ei, fara spatiu in spate (e la el ca in 147) sicu interior rupt ca design din esenta Alfa).
Hai cu Giulia!
As spune ca 2,0 twin spark e fost peste 2,2 JTS, 2,0 V6 turbo a fost minunat iar 3,2 de pe GTA a fost genial (spre deosebire de cel de pe Brera, Spider si 159) pe care l-as califica drept anesteziat (ca sa fiu temperat in apreciere)
Invit cititorii rationali si obiectivi sa faca un test-drive cu 159, cu A4, cu Seria 3, cu C Klasse si cu Volvo S60 si sa traga concluziile cu sinceritate. Exclud 9-3 si Lexus pe care nu le-am condus.
Chiar daca inca am un atasament sentimental fata de marca Alfa Romeo, nu pot sa nu vad realitatea si sunt dezamagit de ultima generatie (mai putin Giulietta pe care nu am condus-o) in conditiile in care conduc periodic masinile care o concureaza.