Marchionne: "Alfa 159 a fost o greşeală, viitorul Giulia va fi o Alfa adevărată!"

De Mircea Meșter
Publicat Marti, 16.11.2010
Sergio Marchionne susţine că viitorul Giulia va fi un model cu care marca italiană se va mândri.

Sergio Marchionne, şeful Grupului Fiat, a declarat într-o întâlnire cu un grup de analişti auto că viitorul Alfa Romeo Giulia, înlocuitorul actualului 159, va fi "o Alfa adevărată". Noul model urmează să apară pe piaţă la sfârşitul lui 2012, locul producţiei sale fiind încă necunoscut în condiţiile în care oficialii companiei italiene nu s-au hotărât încă dacă Giulia va fi asamblată în SUA sau în Italia.

Acelaşi Marchionne a admis faptul că actualul Alfa Romeo 159 este "o greşeală", imaginea mărcii milaneze urmând să fie întărită din nou odată cu lansarea lui Giulia.

În altă ordine de idei, doi dintre analiştii prezenţi la întâlnirea cu Marchionne au anunţat informaţii contradictorii legate de interesul pe care Volkswagen Group îl are pentru Alfa Romeo. Astfel, dacă analistul USB Phillipe Houchois afirmă că Alfa Romeo nu este de vânzare, Marchionne susţinând că marca milaneză este parte integrantă a planului Fiat Group pe următorii cinci ani, raportul Morgan Stanley anunţă că Marchionne ar accepta vânzarea Alfa Romeo, dar "doar la un preţ foarte ridicat".

via | Automotive News

 

Comentarii (16)

  • El zice asa pentru ca 159 a fost desenata de Giugiaro care este in curte la VW.Fara Giugiaro grupul Fiat este mort
    23 14
  • Si mie care chiar imi place 159.
    29 0
  • @Faurelianu
    Exaaaact, ca nu are Centro Stile Alfa Romeo, Bertone, Pininfarina, Zagato, si Italdesign la dispozitie:)))
    15 13
  • @ ztele
    Sergio Marchionne este dispus sa vanda Alfa Romeo pe un " pret foarte mare "
    http://quattroruote.it/notizie/industria/gruppo-fiat-voci-di-cessioni-di-alfa-e-ferrari
    9 1
  • Ovidiu
    desene animate..
    Faureliane poti spune cate vrei despre cat de tare e vw, cum vor stapani ei lumea si altele...da nu ne spune ca italienii vor ramane fara designeri fie ei si auto ca ne insulti inteligenta...:))
    bine punctat ztele...
    16 8
  • @ ztele
    Alfa Romeo 8 C Competizione a fost desenata de Wolfgang Egger, in prezent seful departamentului de design Audi
    Cea mai frumoasa masina Alfa Romeo din ultimii ani ( 8 C Competizione ), a fost desenata de un german 100 % ( http://en.wikipedia.org/wiki/Wolfgang_Egger ) . In plus, Italdesign ( cea mai mare casa de design din lume ) este incepand din acest an, o proprietate 100 % VW Group .
    13 3
  • Sergio Marchionne
    Ca manager nu poti sa spui asa ceva, jignestii clientii actualei 159.
    31 0
  • probabil era beat cand a afirmat lucrul asta:| Altfet nu se explica
    16 1
  • O sa vedeti ca nici dracu nu mai cumpara 159! Potentialii cumparatori vor merge catre VW Passat! ( ati auzit ce reduceri sunt? Mergeti rapid la reprezetanta VW :) )
    4 15
  • Mare curaj sa fii atat de sincer in pozitia lui, dar spune adevarul.
    Motoarele pe benzina preluate de la General Motors pe 159 sunt o rusine in raport cu cele vechi si tipic Alfa, au pornit cu o idee si a iesit ceva putin diferit (adica o masina mult prea grea in clasa ei, fara spatiu in spate (e la el ca in 147) sicu interior rupt ca design din esenta Alfa).

    Hai cu Giulia!
    3 5
  • Victor
    Interesante comentariile celor aproape 200 de italieni de pe autoblog.it ce au comentat aceasta stire : " marchionne l unico errore sei tu… "
    http://www.autoblog.it/post/30343/alfa-romeo-la-159-e-stata-un-errore-secondo-marchionne
    0 0
  • schumi
    @Maka
    Vorbesti prostii. De unde stii tu ca motoarele alea sunt o rusine ? Ai testat vreunul ? Eu am mers cu 2.2 JTS care e un motor superb. Si apropo, Alfa nu a preluat nici un motor de la GM. Numai BLOCUL MOTOR este GM (Holden), restul fiind GENUINE Alfa Romeo. De cate ori trebuie sa se repete chestia asta ca sa intelegeti si voi ?
    7 2
  • Domnule "schumi", am condus aproape toate modelele si tipurile de Alfa care au iesit din fabricile lor in ultimii 15 ani, inclusiv cele de Carabinieri.

    As spune ca 2,0 twin spark e fost peste 2,2 JTS, 2,0 V6 turbo a fost minunat iar 3,2 de pe GTA a fost genial (spre deosebire de cel de pe Brera, Spider si 159) pe care l-as califica drept anesteziat (ca sa fiu temperat in apreciere)

    Invit cititorii rationali si obiectivi sa faca un test-drive cu 159, cu A4, cu Seria 3, cu C Klasse si cu Volvo S60 si sa traga concluziile cu sinceritate. Exclud 9-3 si Lexus pe care nu le-am condus.

    Chiar daca inca am un atasament sentimental fata de marca Alfa Romeo, nu pot sa nu vad realitatea si sunt dezamagit de ultima generatie (mai putin Giulietta pe care nu am condus-o) in conditiile in care conduc periodic masinile care o concureaza.
    1 1
  • schumi
    @Maka
    2.0 TS este peste 2.0/2.2 JTS la un singur capitol. Are mai multe bujii. Sigurul lucru care "franeaza" performatele unui 159 este greutatea masinii care nu are nici o legatura cu motoarele. Toate motoarele de pe 159 sunt superioare omoloagelor lor mai vechi. Evident ca 2.0 V6 turbo nu are rival pt ca nu are nici un urmas. 3.2 V6 Arese este superior lui 3.2 V6 "GM" doar la aspect si (poate) la sunet. In rest V6-le mai modern este superior si la putere si la consum.
    1 1
  • schumi
    @Maka
    159/Brera mai au un dezavantaj. Coeficientul aerodinamic slab care, la fel, nu are nici o legatura cu performatele motorului.
    0 1
  • Conduc o Alfa 159 1,9 Jts...160 cp..functioneaza excelent..nu am avut probleme ...singura intr-adevar este greutatea, in rest masina este excelenta...am condus destule masini dar chiar acest model este reusit..
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru