Marcile europene de lux incearca sa atraga chinezii cu bani
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
China a reusit sa depaseasca SUA in anul 2009 si sa devina cea mai mare piata auto din lume. Acest lucru i-a determinat pe constructorii europeni de lux sa acorde o mai mare atentie statului asiatic, iar Salonul Auto de la Beijing, care si-a deschis portile vineri, este momentul oportun pentru a-i impresiona pe oamenii cu putere financiara din China.
Ferrari a venit la Beijing cu noul 599 GTO, cel mai rapid model de strada creat de italieni. Cele 599 de exemplare ale supercar-ului italian au fost epuizate chiar inainte de debutul public si doar 20 de chinezi se vor bucura de serviciile oferite de 599 GTO.
"O multime de oameni se imbogatesc foarte repede si sunt dispusi sa cheltuiasca o mare parte din bani pe bunuri de lux, fie ca sunt ceasuri sau masini", a declarat Raymond Tsang, reprezentant al firmei de consultanta Bain & Company. China este a doua tara ca numar de miliardari in dolari din lume dupa SUA, iar marcile de lux se asteapta la o crestere a vanzarilor.
Un alt constructor de supercar-uri din Europa care a intrat pe piata auto din China este Aston Martin. “Este piata auto care a crescut cel mai repede si are cel mai mare potential. Oamenii de aici iubesc automobilul, iubesc brandul si iubesc sofatul”, a declarat Matthew Bennett, director regional Aston Martin. Nici Rolls-Royce nu a stat pe ganduri cand a venit vorba de China. Acestia au vandut doua exemplare in valoare de 971.000 de euro fiecare dupa cateva ore de la deschiderea Salonului Auto de la Beijing si se asteapta ca in 2010 vanzarile pe piata auto din China sa se tripleze.
In timpul declinului economic de anul trecut, China a ramas piata unde marcile de lux au “supravietuit”. Ferrari a vandut anul trecut 200 de unitati in statul asiatic, iar lansarea lui 599 GTO la Beijing subliniaza importanta pietei auto chineze pentru producatorul italian.
Via | AFP (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină în Europa, în luna martie, potrivit unui nou clasament realizat de Dataforce. Este a 3-a lună consecutivă când modelul mărcii românești este în fruntea preferințelor europenilor. (30.04)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut cu 2.8% în Europa, în luna martie. În primul trimestru, piața auto europeană a avut o scădere minimă. (24.04)
-
Constructorul german de automobile a încheiat primul trimestru din 2025 pe primul loc în topul vânzărilor de mașini electrice, în Europa. Tesla este pe locul secund. (23.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Comentarii (1)