Masinile germane, cele mai poluante
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Este oficial: masinile germane sunt cele mai poluante din lume. Concluzia este trasa de clubul german auto VCD, care se constituie intr-o alternativa ecologica a mult mai cunoscutului ADAC.
Ei bine, in urma unui studiu prin care a calculat emisiile poluante ale modelelor de pe piata germana, primele in topul celor mai curate masini au iesit...japonezele. Se pare ca modelele Honda, Toyota, Daihatsu si Mazda stralucesc la capitolul protejarea mediului, ocupand sapte din primele zece pozitii ale topului. Singurul model german care a reusit sa se intercaleze intre aceste este Polo BlueMotion, el alaturandu-se francezelor Citroen C1 1.0 si Peugeot 107.
Pe de alta parte, studiul arata ca modelele germane de lux si supersport produse de constructorii germani se claseaza in coada clasamentelor de acest tip. Topul a fost construit prin testarea emisiilor, a consumului si a zgomotului produs de 350 de modele, 71 dintre acestea reusind sa se incadreze in limita de emisii de 140 g CO2/km.
Va reamintim ca autoritatile europene au in vizor scaderea cu pana la 120 g CO2/km a emisiilor poluante pana in 2012.
Aceasta cifra se calculeaza prin efectuarea mediei tuturor modelelor apartinatoare unui constructor/grup auto mondial.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Comisia Europeană, organismul executiv al Uniunii Europene, le va oferi mai mult timp producătorilor de automobile să atingă țintele de reducere a emisiilor de CO2. Astfel, producătorii vor avea la dispoziție încă doi ani de acum încolo pentru a ajunge la nivelul de emisii stabilit pentru 2025. (09.05)
-
În urma unui referendum organizat recent, locuitorii din Paris au votat în favoarea extinderii zonei pietonale din metropola franceză. Mai exact, în perioada următoare, 500 de străzi vor fi transformate în zone pietonale. (24.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Prima imagine cu noul Mercedes-Benz Clasa C Electric: autonomie de 800 km
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
Comentarii (9)