- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
Constructorul de la Maranello a deschis oficial reprezentanța din România, alături de noul său partener, Holand Automotive Group. Cu această ocazie, noul Amalfi a fost expus, în premieră, la noi în țară. (30.10)
-
Potrivit unui studiu realizat de către platforma Autovit.ro, care tocmai a aniversat 25 de ani de activitate, importurile de mașini second-hand au crescut cu 18% în primele 8 luni ale anului 2025. Înmatriculările de mașini noi au scăzut cu 9.6%. (28.10)
-
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunță că circulația rutieră a fost închisă pe Transfăgărășan și Transalpina, din cauza condițiilor meteo nefavorabile. (21.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Honda Prelude revine în Europa după 25 de ani: în România din primăvara lui 2026

- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Mazda CX-5 a ajuns în showroom-urile din România
























































































































consumul pare excelent pt un 2.0 benzina, aspirat.
de notat ca la hyundai/kia, exista si un 1.6 benzina entry level cu vre`o 1500 eur mai ieftin, din ce tin minte.
Avem de a face cu preturi la care poti achizitiona un subaru forester, yeti, tiguan, rav 4, etc
Daca ai fi avut-o la dispozitie nu ai mai fi afirmat ca este scumpa.
De asemenea daca ai fi mai informat si mai obiectiv ai vedea ca afirmatia cu contracandidatii trebuia scrisa exact invers.
Pe larg:
- forester nu este competitorul lui CX5 oricum l-ai lua ci XV;
- Yety e o gluma proasta. Sunt partial subiectiv dar arata a duba pentru cablisti. Are finisari bune dar o izolare fonica execrabila iar la partea de 4x4 nu are ce cauta in aceeasi fraza cu Rav4 de exemplu;
- CX5 are cel mai bun consum dintre concurentii directi ;
- CX5 are cel mai mare portbagaj dintre concurentii directi;
- CX5 are cea mai buna garda la sol;
- Rav4 si Tiguan sunt deja trecute de jumatatea ciclului de viata lucru care pentru anumiti clienti are importanta;
Nu in ultimul rand CX5 a primit laude speciale la toate capitolele de la toate publicatiile din Europa care l-au testat. La performante si dotari doar Tiguan se apropie.
La vanzari datorita renumelui si mentalitatii CX5 nu se va apropia de cifra obtinuta de Tiguan.
Yeti nu am ceva neaparat impotriva dar nu imi place doamne fereste si scuipa in san. Urata masina. Sistemul de tractiune e doar in regula. Skoda nu e nissan (deci nici macar Duster) si nu e nici Toyota. In rest ca finisari de ex sta mai bine ca Tiguan.
Subaru XV da. Si eu eram de acord. Jos palaria.
Se vede ca favorizez Mazda nu se poate ascunde. Dar zic eu ca sunt destul de obiectiv: portabagaj mai mare, garda mai mare, performante mai bune, dotari excelente (la pret de plecare de doar 22.000)
Nissanul este o masina destul de reusita tehnic si estetic. Dar intre destul si Tiguan mai e loc. Si o spun in calitate de "ne-fan" Tiguan. Nu am citit pana acum test unde sa fie la paritate cele doua modele.