McLaren da lovitura pe piata designerilor
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Faptul ca McLaren si Mercedes si-au despartit drumurile nu inseamna ca partea britanica a renuntat la un proiect de vaza precum SLR, ci ca va naste un alt concept, propriu, cel putin la fel de bun ca modelul creat in colaborare cu producatorul din Stuttgart. Iar pentru a face fata noii provocari, McLaren avea nevoie de un designer trecut prin focurile birourilor de creatie ale marilor constructori europeni. Si l-a gasit: este vorba de Frank Stephenson, omul care a semnat generatiei moderne Mini.
Stephenson vine de la Fiat, acolo unde a fost unul dintre responsabilii de creatie a doua dintre modelele indelung aclamate pentru stilul acestora: noul 500 si Fiat Bravo. Inainte de a face parte din structura de creatie a Grupului Fiat, britanicul a lucrat la BMW, acolo unde - pe langa Mini - a dezvoltat BMW X5. Alte lucrari care il reprezinta pe Frank Stephenson sunt Ferrari F430 si Maserati MC12, doua modele ceva mai apropiate ca idee de ceea ce va trebui sa creeze in cadrul McLaren.
via | Worldcarfans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul chinez a fost lovit de o nouă rechemare în service. De data aceasta este vorba de aproximativ 90.000 de vehicule plug-in hybrid care au probleme la baterie. (29.11)
-
Bugatti a construit cel de-al 40-lea și ultimul exemplar Bolide. Ultimul exemplar al acestui model a fost livrat către un client care a plătit 4 milioane de euro pentru mașină. (28.11)
-
Skoda a anunțat oficial atingerea bornei de 100.000 de unități ale modelului electric Elroq construite la uzina de la Mlada Boleslav. (28.11)
-
În premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în Europa

-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
CATL construiește o fabrică de baterii de 4.1 miliarde de euro în Spania

-
Audi A6 și Q5 primesc un motor V6 diesel nou: poate fi alimentat cu biocombustibil

-
Prețuri noul Mercedes-Benz GLC electric în România: start de la 67.800 de euro













Comentarii (1)