Mercedes-Benz Style Coupe, conceptul din care va deriva fratele mai mic al lui CLS
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes a prezentat astăzi un concept care va ţine capul de afiş la Salonul Auto de la Beijing, eveniment care îşi deschide porţile săptămâna viitoare. Denumit oficial Mercedes-Benz Concept Style Coupe, prototipul germanilor anunţă un model complet nou în gama constructorului din Suttgart.
Obişnuiţi-vă cu numele CLA. Aceasta va fi denumirea sub care va fi cunoscut modelul de serie care va deriva din conceptul prezentat astăzi şi care este considerat de întreaga lume auto un frate mai mic al lui CLS. Aşezat în gamă sub actualul Clasa C şi peste noul A-Klasse, coupe-ul cu patru uşi al germanilor va încerca să atragă clienţi care nu îşi doresc o maşină foarte mare, dar pentru care eleganţa oferită de Mercedes-Benz reprezintă un scop de atins de către viitoarea maşină. Destinat în principal tinerilor care nu şi-au întemeiat încă o familie, viitorul model va vedea lumina zilei în cursul anului viitor.
Conceptul Style Coupe vine cu elemente care se vor regăsi în corpore şi pe versiunea de serie. Evident, pe varianta de producţie vor lipsi artificiile de design proprii conceptelor, cum sunt oglinzile futuristice, desenul luminilor din blocurile optice, mânerele complexe ale uşilor sau inserţiile verzi din habitaclu.
Cu toate acestea, silueta, liniile generale, uşile mari şi forma zonei frontale vor fi preluate aşa cum sunt pe modelul pe care îl vom putea admira în showroom-uri.Evident, şi dimensiunile vor fi asemănătoaree. Cu 4.64 metri lungime, coupe-ul german este cu câţiva milimetri mai lung decât Clasa C, dar vine cu o înălţime redusă cu 5 centimetri faţă de acest model. Motorul de sub capota conceptului este un 2.0 turbo de 211 cai putere care transmite puterea roţilor din faţă. Pe versiunea de serie este însă foarte probabil să vedem o variantă CLA 45 AMG bazată pe acest motor (va avea în jur de 350 de cai) şi, evident, tracţiune integrală 4Matic.
via | Mercedes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Concepte
-
Marca britanică de mașini sport Caterham a anunțat când va prezenta primul prototip funcțional al lui Project V, primul model electric al mărcii. Noul prototip va fi prezentat în cadrul Salonului Auto de la Tokio, care va avea loc în ianuarie 2026. (12.12)
-
Genesis a prezentat oficial noul G90 Wingback, un concept care anunță un viitor break de performanță. Noul concept este cea mai nouă creație a diviziei de performanță Magma. (11.12)
-
Citroen a prezentat oficial noul concept electric ELO. Acesta este descris de marca franceză ca fiind un laborator de idei și este o mașină care ne oferă o imagine despre viitorul mobilității. (10.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA















































ontopic,daca modelul de serie va arata ca si conceptul va fi un model superb
Vorba democratului ... daca noi doi spunem ca trebuie sters trebuie sters.. ca avem 2:1 la voturi deci majoritatea.
era o vorba prin batrani : "cateodata ironia mea este asa fina ca ceilalti cred ca sunt prost" ...
In acest moment Mercedes sunt singurii dintre "cei trei" care au masini cu design "aliniat" la filosofia marcii dar diferite suficient. Noile modele (cu exceptia lui E ... mama ei de masina ca-i hidoasa..) au aceleasi trasaturi dar nu se poate spune ca C este un E mai mic asa cum se poate spune despre A4-5-6-7-8 sau 1-3-5-7 (cei doi se chinuie sa scape de asta, dar mai au de evoluat ca design pentru a-s defini clasele)
Performantele vor fi excelente dar acuma totul depinde de pret/valoare.
... scuze de off-topic, dar merita :)
1. Trebuie sa scape de actualele clase C si E.
2. Ar trebui sa pastreze cat mai mult din linia conceptelor, pt a nu se intampla ca in cazul noului A-classe, unde conceptul arata bestial, iar modelul de serie pare a fi doar o copie asiatica.
Daca CLA-ul de serie va pastra cel putin 90% din concept cred ca vom avea pe strazi cel mai frumos sedan produs vreodata.