Mercedes va folosi motoare Mini pentru B-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce acum cateva zile va anuntam despre un posibil parteneriat intre Fiat si Mercedes, revenim astazi cu noi informatii despre eforturile constructorului german de a grabi dezvoltarea noului B-Klasse. Initial v-am vorbit despre intentia Mercedes de a imprumuta platforma si tehnologia modelelor Grande Punto si Bravo pentru dezvoltarea viitoarelor generatii A-Klasse si B-Klasse, insa se pare ca nu au fost simple zvonuri.
Sergio Marchionne, boss-ul Fiat, a declarat presei ca Mercedes nu exclude parteneriate cu alti constructori doar pentru ca a avut deja discutii cu grupul italia. "Faptul ca nemtii au ajuns la o intelegere cu alti furnizori nu inseamna ca nu sunt interesati de Fiat. Mercedes are nevoie de mai multe motoare, unele de la Fiat si altele de la concurenta".
Aceasta declaratie vine dupa ce, potrivit unor noi informatii, Mercedes va folosi o gama de motoare cu patru cilindri si injectie directa, create de alianta franceza PSA Peugeot-Citroen si folosite pe modelele Mini. Constructorul german ar urma sa incheie cu BMW si PSA doar un parteneriat pentru folosirea propulsoarelor si nu si pentru imprumutarea platformelor, asa cum va anuntam cu ceva timp in urma.
Exista zvonuri potrivit carora Mercedes se gandeste sa renunte la A-Klasse, urmand sa se axeze in principal pe B-Klasse si noi variante de caroserie: mini-SUV, hathback cu trei si cinci usi, coupe si decapotabila.
Singurele declaratii oficiale din partea Mercedes insa, au fost ca grupul german este deschis oricarui parteneriat atata timp cat acesta are o finalitate financiara.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii




Daca nu sunt capabili sa faca masini mici si ieftine mai bine nu isi baga nasul.