Mercedes va folosi motoare Mini pentru B-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce acum cateva zile va anuntam despre un posibil parteneriat intre Fiat si Mercedes, revenim astazi cu noi informatii despre eforturile constructorului german de a grabi dezvoltarea noului B-Klasse. Initial v-am vorbit despre intentia Mercedes de a imprumuta platforma si tehnologia modelelor Grande Punto si Bravo pentru dezvoltarea viitoarelor generatii A-Klasse si B-Klasse, insa se pare ca nu au fost simple zvonuri.
Sergio Marchionne, boss-ul Fiat, a declarat presei ca Mercedes nu exclude parteneriate cu alti constructori doar pentru ca a avut deja discutii cu grupul italia. "Faptul ca nemtii au ajuns la o intelegere cu alti furnizori nu inseamna ca nu sunt interesati de Fiat. Mercedes are nevoie de mai multe motoare, unele de la Fiat si altele de la concurenta".
Aceasta declaratie vine dupa ce, potrivit unor noi informatii, Mercedes va folosi o gama de motoare cu patru cilindri si injectie directa, create de alianta franceza PSA Peugeot-Citroen si folosite pe modelele Mini. Constructorul german ar urma sa incheie cu BMW si PSA doar un parteneriat pentru folosirea propulsoarelor si nu si pentru imprumutarea platformelor, asa cum va anuntam cu ceva timp in urma.
Exista zvonuri potrivit carora Mercedes se gandeste sa renunte la A-Klasse, urmand sa se axeze in principal pe B-Klasse si noi variante de caroserie: mini-SUV, hathback cu trei si cinci usi, coupe si decapotabila.
Singurele declaratii oficiale din partea Mercedes insa, au fost ca grupul german este deschis oricarui parteneriat atata timp cat acesta are o finalitate financiara.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Porsche a anunțat că va păstra motorul V8 pentru Cayenne și după 2030. Astfel, SUV-ul de lux va fi oferit în versiuni cu motoare termice, hibride și electrice pentru mai mult timp. (26.07)
-
Carlos Tavares, șeful Stellantis, a amenințat cu desființarea mai multor mărci din cadrul grupului multinațional, dacă acestea nu sunt profitabile. Printre mărcile cu risc mare de a fi desființate se numără Maserati, Lancia și DS. (26.07)
-
Inițial, acest robotaxi trebuia să fie dezvăluit în august, dar din cauza diferitelor probleme cu care s-a confruntat compania, data dezvăluirii a fost mutată pe 10 octombrie. (24.07)
-
FOTOSPION: Primele imagini cu noul BMW Seria 7 facelift. Ar putea fi lansat în 2026
-
Am găsit deșertul Sahara din România alături de Hyundai Tucson facelift
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitoarea generație BMW X5. Versiuni cu motoare termice și electrice
-
Koenigsegg Gemera renunță la motorul în 3 cilindri
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Renault Austral facelift. Lansare în 2025
Daca nu sunt capabili sa faca masini mici si ieftine mai bine nu isi baga nasul.