Mercedes va folosi motoare Mini pentru B-Klasse
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce acum cateva zile va anuntam despre un posibil parteneriat intre Fiat si Mercedes, revenim astazi cu noi informatii despre eforturile constructorului german de a grabi dezvoltarea noului B-Klasse. Initial v-am vorbit despre intentia Mercedes de a imprumuta platforma si tehnologia modelelor Grande Punto si Bravo pentru dezvoltarea viitoarelor generatii A-Klasse si B-Klasse, insa se pare ca nu au fost simple zvonuri.
Sergio Marchionne, boss-ul Fiat, a declarat presei ca Mercedes nu exclude parteneriate cu alti constructori doar pentru ca a avut deja discutii cu grupul italia. "Faptul ca nemtii au ajuns la o intelegere cu alti furnizori nu inseamna ca nu sunt interesati de Fiat. Mercedes are nevoie de mai multe motoare, unele de la Fiat si altele de la concurenta".
Aceasta declaratie vine dupa ce, potrivit unor noi informatii, Mercedes va folosi o gama de motoare cu patru cilindri si injectie directa, create de alianta franceza PSA Peugeot-Citroen si folosite pe modelele Mini. Constructorul german ar urma sa incheie cu BMW si PSA doar un parteneriat pentru folosirea propulsoarelor si nu si pentru imprumutarea platformelor, asa cum va anuntam cu ceva timp in urma.
Exista zvonuri potrivit carora Mercedes se gandeste sa renunte la A-Klasse, urmand sa se axeze in principal pe B-Klasse si noi variante de caroserie: mini-SUV, hathback cu trei si cinci usi, coupe si decapotabila.
Singurele declaratii oficiale din partea Mercedes insa, au fost ca grupul german este deschis oricarui parteneriat atata timp cat acesta are o finalitate financiara.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producția modelului A8 se va încheia la sfârșitul anului 2026. Nu există încă claritate privind momentul sau chiar posibilitatea apariției unui succesor. (29.10)
-
Marca chineză Great Wall Motors a anunțat un nou plan de extindere pe piața europeană. Producătorul asiatic va lansa 7 modele noi pe Bătrânul Continent începând din 2026. (28.10)
-
Toyota dezvoltă în prezent un nou motor cu 4 cilindri pentru viitoare modele de performanță. Marca japoneză și-a propus ca noul motor să aibă peste 400 de cai putere atunci când va fi lansat pe piață. (28.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Record stabilit de Skoda Superb 2.0 TDI: 2.831 de kilometri cu un singur plin

-
Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma

-
Skoda 1000 MBX reinterpretată pentru era modernă. A fost unul dintre cele mai rare modele ale mărcii

-
Versiune Plug-in Hybrid pentru BYD Atto 2 în Europa: 1.020 km autonomie combinată




Daca nu sunt capabili sa faca masini mici si ieftine mai bine nu isi baga nasul.