Mini Coupe în România: de la 22.320 de euro cu TVA inclus

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 27.09.2011
Primul model Mini cu doar două locuri a debutat în România şi are un preţ de pornire de 22.320 de euro cu TVA inclus. Cea mai scumpă versiune, un John Cooper Works, costă 33.852 de euro.

Importatorul Mini în România a dezvăluit preţurile noului său model, Mini Coupe. Acesta este primul Mini cu două locuri din istorie şi poate fi achiziţionat de clienţii din România contra unei sume de 22.320 de euro cu TVA inclus pentru versiunea de 1.6 litri şi 122 CP. În cazul în care doriţi o transmisie automată, preţul urcă la 26.047 pentru aceeaşi motorizare, un 1.6 benzină de 122 CP şi 160 Nm. Singurul diesel din gamă se numeşte SD, dezvoltă 143 CP şi 305 Nm, iar preţul său de pornire este de 28.520 de euro cu TVA inclus.

Versiunea de performanţă a lui MINI Coupe, Cooper S, este echipată cu un motor 1.6 turbo de 184 CP şi 240 Nm şi pleacă de la 27.466 de euro cu TVA inclus. Dacă doriţi transmisie automată cu şase trepte în compania acestei motorizări, trebuie să achitaţi 29.071 euro cu TVA inclus. Pentru un Mini Coupe SD cu transmisie automată, preţul urcă la 30.125 de euro cu TVA inclus. Cea mai scumpă versiune a lui Mini Coupe costă 33.852 de euro cu TVA inclus.

Vorbim de o versiune John Cooper Works, care dezvoltă 211 CP şi 260 Nm şi are nevoie doar de 6.4 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h.

Mini Coupe este echipat în standard cu o transmisie manuală cu şase trepte. Opţional, toate versiunile de motorizare pot primi o transmisie automată cu şase rapoarte (cu excepţia lui JCW Coupe). Modelul britanic are o lungime de 3.728 milimetri şi un ampatament de 2.467 milimetri. Ecartamentul faţă este de 1.459 milimetri, în timp ce ecartamentul punţii spate este de 1.467 milimetri. Suspensia acestui model promite manevrabilitate de kart şi senzaţii deosebite la abordarea fiecărui viraj.

LISTA DE PREŢURI COMPLETĂ A LUI MINI COUPE ÎN ROMÂNIA

Via | Mini

Comentarii (1)

  • frumoasa
    dar mi se pare exagerat de scumpa.
    foarte scumpa trecerea de la manuala la automata: aproape 4000 euro.
    Daca versiunea de baza, la 122 CP, 22 mii euro, nu are turbo este mai complicat sa scoti multi cai in plus dupa tuning.
    28,5 mii pentru diesel pentru o masina cu 2 locuri care nu-i chiar asa sport mi se pare mult prea mult.

    Sunt masini frumoase dar parca incep sa mearga cu aceeasi strategie ca si Apple.
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru