Modelele americane au acaparat 47% din vanzarile programului Rabla din SUA

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 05.08.2009
Statisticile programului de innoire a parcului auto din Statele Unite ale Americii au aratat faptul ca americanii nu au uitat marcile Ford, Chrysler si GM, 47% dintre acestia achizitionand unul dintre modelele acestor producatori.

Programul de innoire al parcului auto din Statele Unite ale Americii a fost un succes pentru cei trei producatori de automobile din Detroit. Ford, GM si Chrysler au inregistrat 47% din numarul total de vanzari ale primelor 80.000 unitati. Cel mai bine vandut model al programului "Rabla" din SUA este Ford Focus. Totodata, Ford este cel mai de succes producator american implicat in acest program.

Dupa primele rezultate ale acestui program, 80.000 americani au masini cu 61% mai eficiente, iar Ford, GM si Chrysler au reusit sa adune o cota de piata de 45%. Din pacate pentru cei trei producatori de automobile, succesul programului "Cash For Clunkers" din SUA a dus la epuizarea rapida a fondurilor, iar suplimentarea acestora cu doua miliarde de dolari va prelungi durata de viata a programului pana la sfarsitul acestei saptamani – daca ar fi repornit in acest moment si ar continua in acelasi ritm.

Via | Leftlane

Comentarii (3)

  • NeoGalaxy
    Era de asteptat, mai ales ca americanii sunt foarte nationalisti, ceea ce nu as putea spune despre europeni.
    4 0
  • magarul ne-nationalist
    Noua filosofie de comert american: tu ne OFERI rabla veche, noi iti VINDEM una noua.

    La mai mare!
    1 0
  • Stelian opincariu
    Si noi facem la fel cu Dacia..........de ce sa le scoatem ochii americanilor?
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru