NEW YORK 2011: Jaguar XF Facelift - un XJ mai mic
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
După ce în 2007 a lansat o nouă generaţie XF radical schimbată faţă de anterioara, Jaguar prezintă astăzi la New York faceliftul acestui model. Unul şi el foarte mult schimbat, care apropie modelul britanicilor de fratele mai mare şi mai recent lansat XJ.
Schimbările la faţă operate pe caroseria lui XF sunt reperabile imediat, un neavizat putând să jure că are în faţă un XJ. Motivul este reprezentat de blocurile optice identice ca formă cu cele ale lui XJ şi grila faţă care şi-a schimbat şi ea designul. Conform comunicatului oficial Jaguar, multe dintre liniile noului XF au fost preluate de pe conceptul C-XF.
Spatele noului Jaguar XF Facelift a beneficiat şi el de tratament estetic, stopurile evoluând în raport cu versiunea 2007-2010 şi aducând cu cele ale unui Aston Martin ceva mai cu picioarele pe pământ. Bagheta cromată - o "semnătură" a lui XF - este şi ea remodelată.
La interior, Jaguar a schimbat scaunele şi grafica display-ului pe care sunt monitorizate funcţiile vitale ale maşinii.
În plus, schimbările ating sistemul audio şi nuanţele de culoare disponibile la bord.Aşa cum era de aşteptat, recent anunţatul motor diesel de 2.2 litri şi 190 de cai putere îşi face debutul sub capota lui XF Facelift. Motorul are un cuplu maxim de 450 Nm, în timp ce emisiile anunţate se ridică la nivelul de 149 de grame CO2/km, aceasta cifră subliniind de altfel faptul că vorbim despre cel mai eficient model Jaguar produs vreodată. La acest titlu "onorific" pune umărul şi noua transmisie automată cu opt trepte şi sistemul Start-Stop disponibil încă din versiunea standard.
Odată cu noul XF Facelift, Jaguar a prezentat şi versiunea restilizată a lui XFR, varianta de performanţă a sedanului de segment mare produs de constructorul britanic. Aceasta preia elementele macro de design prezente pe noul XF şi le duce înspre o zonă ceva mai dinamică din punctul de vedere al look-ului general, cu mici amănunte diferite faţă de versiunea "normală". Deşi fanii mărcii aşteptau un binemeritat XFR-S de 550 de cai putere care să rivalizeze cu versiunile AMG şi M ale rivalilor, motorul de pe XFR rămâne neschimbat: V8 de 5.0 litri şi 510 CP.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Rolls-Royce a lansat o nouă ediție specială pentru limuzina sa de lux Phantom. Noua ediție specială, numită Centenary Private Collection, va fi produsă în doar 25 de exemplare. (23.10)
-
Chinezii de la BYD anunță o versiune Plug-in Hybrid pentru modelul Atto 2. Primele exemplare vor ajunge pe piața europeană în primul trimestru din 2026, iar autonomia combinată depășește 1.000 de kilometri. (23.10)
-
Mărcile chineze Omoda și Jaecoo, ambele deținute de Chery, au fost lansate oficial în România. Pentru început, vor fi disponibile 3 modele, toate fiind SUV-uri. (22.10)
-
Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium

-
Ediție de adio pentru Volkswagen Touareg: producția va lua sfârșit în 2026

-
STUDIU: Mașinile cu motoare PHEV emit de 4 ori mai mult CO2 decât datele oficiale

-
Noul Ferrari SC40: exemplar unicat inspirat de legendarul F40

-
BYD efectuează cea mai mare rechemare din istoria sa: peste 115.000 de modele









































Pentru un TOP manager sau CEO merge. Nu poti sa te dai jos din asa masina in trening cu geaca de piele si sapca mancand shaworma
....................................................................
Acum e ... exceptionala, nu doar frumoasa, ci si desteapta(a se citi eficienta)