Nissan Leaf consuma doar 0.64 litri la 100 kilometri
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce oficialii GM s-au laudat ieri cu un consum de 1litru la 100 kilometri pentru modelul Chevrolet Volt, Nissan le zdrobeste entuziasmul anuntand ca EV-ul lor numit Leaf are un consum echivalent de 0.64 litri de carburant la 100 kilometri. Spre deosebire de Volt, Nissan Leaf nu foloseste combustibil in niciun fel, deoarece este un vehicul 100% electric.
Cifrele de consum ale celor doua modele au fost anuntate conform standardelor EPA, care a creat o metoda de calcul eficienta pentru a putea afisa aceasta caracteristica a vehiculelor. Aceste valori sunt strict informative, si sunt oferite tuturor vehiculelor noi inainte de a fi lansate pe piata. Bineinteles, lansarea unor cifre de consum pentru un vehicul electric este absurda, iar standardele EPA ar putea fi schimbate in urmatorul an pentru a fi mai bine adaptate cerintelor moderne.
Astfel, anuntul japonezilor de la Nissan nu este decat un atac de marketing la adresa lui Chevrolet Volt, si nu are o baza reala, deoarece eficienta unui vehicul electric nu poate fi masurata in litri de carburant consumati la 100 de kilometri. Chevrolet Volt se poate inscrie in acest catalog, deoarece foloseste un motor pe benzina pentru a isi incarca bateriile, care alimenteaza la randul lor un motor electric special.
Via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul italian de automobile a lansat modelul special 296 Speciale Piloti Ferrari, destinat piloților care sunt înscriși în oricare dintre programele speciale de curse ale mărcii. Grafica este insipirată de modelul 499P care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 2023 și 2024. (14.06)
-
Peugeot a lansat oficial noul e-208 GTi, primul său hot hatch electric din istorie. Noul model, prezentat cu ocazia cursei de 24 de ore de la Le Mans, are un motor electric de 280 de cai putere și promite o autonomie de 350 de kilometri. (13.06)
-
Volkswagen Golf GTI Edition 50, o nouă ediție specială a hot hatch-ului german, este oficial cel mai rapid model de serie al mărcii testat vreodată pe Nurburgring. Noua ediție specială, care marchează 50 de ani de la debutul primei generații Golf GTI, va fi lansată săptămâna viitoare. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
O fi mergand pe baza de inorogi roz, sau pe iepurasi pufosi care nu polueaza mediul. A cata oara trebuie sa va aduc aminte ca si curentul de la priza tot "arzand gaz" se produce.
Sa aveti o dupa-masa magica :)).
@prius:
1. de vreme ce masina consuma curent care se produce consumand un combustibil (centralele eoliene si energia hidro sunt in proportie infima fata de cele care folosesc "combustibili" pentru a produce energie) nu poate afirma nimeni ca masina nu foloseste combustibil.
2. Toata poveastea aia lunga si plictisitoare ar fi valabila in momentul in care s-ar fi creat un fel de perpetuum mobile, lucru care este un pic cam imposibil. Toata povestea cu transformarea energiei din franare in energie electrica si stocarea ei in baterii este ok, cu singura diferenta ca pentru a pune masina in miscare, ai nevoie de energie, produsa asa cum am spus mai sus.
3. Presupunand dupa nume ca detii un Prius nu pot decat sa te compatimesc si sa iti urez o viata cat mai fericita la volanul masinii celei mai nefolositoare si supraapreciate. Productia lui Prius la scara mare produce mai multa poluare decat mega SUV-urile care indivizi ca tine le urasc. (vezi de unde vin bateriile pt ea :D).
Salutari.