Nissan Leaf consuma doar 0.64 litri la 100 kilometri
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce oficialii GM s-au laudat ieri cu un consum de 1litru la 100 kilometri pentru modelul Chevrolet Volt, Nissan le zdrobeste entuziasmul anuntand ca EV-ul lor numit Leaf are un consum echivalent de 0.64 litri de carburant la 100 kilometri. Spre deosebire de Volt, Nissan Leaf nu foloseste combustibil in niciun fel, deoarece este un vehicul 100% electric.
Cifrele de consum ale celor doua modele au fost anuntate conform standardelor EPA, care a creat o metoda de calcul eficienta pentru a putea afisa aceasta caracteristica a vehiculelor. Aceste valori sunt strict informative, si sunt oferite tuturor vehiculelor noi inainte de a fi lansate pe piata. Bineinteles, lansarea unor cifre de consum pentru un vehicul electric este absurda, iar standardele EPA ar putea fi schimbate in urmatorul an pentru a fi mai bine adaptate cerintelor moderne.
Astfel, anuntul japonezilor de la Nissan nu este decat un atac de marketing la adresa lui Chevrolet Volt, si nu are o baza reala, deoarece eficienta unui vehicul electric nu poate fi masurata in litri de carburant consumati la 100 de kilometri. Chevrolet Volt se poate inscrie in acest catalog, deoarece foloseste un motor pe benzina pentru a isi incarca bateriile, care alimenteaza la randul lor un motor electric special.
Via | Leftlane
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a prezentat noul Ami Buggy facelift, o versiune fără portiere care a fost disponibilă în trecut în serie limitată. De această dată, versiunea destinată aventurilor în aer liber este acum produsă în masă. (01.05)
-
Isuzu a prezentat oficial noul D-Max EV, prima versiune electrică a camionetei japoneze. Noul model utilitar promite o autonomie de peste 260 de kilometri. (30.04)
-
După ce anul trecut Aston Martin a scos din gamă verisunea de bază a SUV-ului DBX, producătorul britanic a rămas doar cu versiunea DBX707. Iată că Aston Martin a venit cu o versiune și mai puternică, numită S, cu 717 cai putere. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
O fi mergand pe baza de inorogi roz, sau pe iepurasi pufosi care nu polueaza mediul. A cata oara trebuie sa va aduc aminte ca si curentul de la priza tot "arzand gaz" se produce.
Sa aveti o dupa-masa magica :)).
@prius:
1. de vreme ce masina consuma curent care se produce consumand un combustibil (centralele eoliene si energia hidro sunt in proportie infima fata de cele care folosesc "combustibili" pentru a produce energie) nu poate afirma nimeni ca masina nu foloseste combustibil.
2. Toata poveastea aia lunga si plictisitoare ar fi valabila in momentul in care s-ar fi creat un fel de perpetuum mobile, lucru care este un pic cam imposibil. Toata povestea cu transformarea energiei din franare in energie electrica si stocarea ei in baterii este ok, cu singura diferenta ca pentru a pune masina in miscare, ai nevoie de energie, produsa asa cum am spus mai sus.
3. Presupunand dupa nume ca detii un Prius nu pot decat sa te compatimesc si sa iti urez o viata cat mai fericita la volanul masinii celei mai nefolositoare si supraapreciate. Productia lui Prius la scara mare produce mai multa poluare decat mega SUV-urile care indivizi ca tine le urasc. (vezi de unde vin bateriile pt ea :D).
Salutari.