Nissan: "Noul GT-R parcurge Nurburgring-ul în mai puţin de 7 minute şi 20 de secunde"

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 08.11.2011
Oficialii Nissan susţin că versiunea revizuită a supercarului Nissan GT-R este capabilă de performanţe mult mai bune pe Nurburgring, unde speră să scoată mai puţin de 7 minute şi 20 de secunde.

Esential

550 de cai putere oferă versiunea revizuită a noului Nissan GT-R

Circuitul Internaţional de la Sugo, Japonia, a fost gazda lansării noii versiuni revizuite a supercarului Nissan GT-R. În cadrul evenimentului, Kazutoshi Mizuno, şeful departamentului de inginerie Nissan, s-a arătat foarte încrezător în performanţele noului GT-R şi a promis că acesta va reuşi să parcurgă Nurburgringul în mai puţin de 7 minute şi 20 de secunde. Timpul nu este unul utopic, având în vedere că versiunea actuală a reuşit un timp de 7 minute şi 24 de secunde, chiar dacă nu dispune de 550 de cai putere şi de o ţinută de drum îmbunătăţită ca cea a urmaşului său.

"În acest moment avem o maşină care este capabilă să accelereze de la 0 la 100 de km/h în mai puţin de 3 secunde, are potenţialul de a parcurge Nurburgring-ul în mai puţin de 7 minute şi 20 de secunde şi poate rula fără probleme la o viteză de peste 300 km/h. Pentru versiunea ce va ajunge pe piaţă anul viitor am reuşit să îmbunătăţim comportamentul pe circuit şi viteza în viraje, păstrând în acelaşi timp o senzaţie de confort şi de control deplin pentru cel din spatele volnului.

Sunt de părere că ne apropiem de maşina ideală", a concluzionat Mizuno.

via | carscoop

Comentarii (15)

  • competitie
    daca le iese timpul le-ar cam da rusinica celorlalti din zecment. de ce? nissan a mers pe anvelope stock de fabrica cu rezultate confirmate.
    911gt2 si corvette merge pe anvelope de curse (care fac diferenta enorma la o distanta de 20km) si nu sunt confirmate valorile obtinute sub 7.20
    totusi e bine ca cei de la GM isi dau interesul sa creeze o masinarie de exceptie. chiar daca diferenta este triviala, important este pt proprietar ca are tehnologie adevarata la dispozitie, nu doar locomotive care la prima curba isi creeza traseu prin miriste
    12 13
  • Nea indarat
    Cica, ''ne apropiem de masina ideala''
    Daca o tot lauda in halul asta de ce nu scoate un timp mai bun decat Dodge Viper ACR(7:12) pe Nurburgring???
    E greu....
    11 21
  • @nea indarat
    Viper are in stock cam 600 de cai...si Viper ACR e o versiune modificata pentru circuit,pe cand GT-R a stabilit performanta aia in versiunea de strada...deci,care-i mai tare?
    24 10
  • Nea indarat
    Spikey27
    Cum care e mai tare??!! Viper,normal!
    De la 7:24 (versiune actuala gt-r) pana la 7:12(viper) e cale lunga,baiete.
    12 22
  • viper?
    si cu ce? poate cu aceia ca este o masina numai pentru cercuit? ori gtr-ul e mai rau din cauza ca are confort , 4 locuri, etc?

    gtr-ul este o super masina de strada, care este la nivelul performantilor a masinelor de curse....
    14 9
  • GT-R
    In testele realizate independent(Sport Auto, Auto bild, Evo Magazine), GT-R nu a putut sa coboare sub 7'30 pe Nurburgring.Pentru mine conteaza timpii realizati de reviste independente, nu timpii realizati de uzina, deoarece nu stim adevaratele specificatii de sub capota cand sunt realizati acesti timpi
    19 9
  • zarnesteanu
    Can-Can sau nissan
    Care minte mai tare? Sau care din ei e mai tatic la caterinca? Greu de spus. Lupta grea pentru locul fruntash.

    Propaganda pissan a atins noi culmi de neimaginat cu doar 10 ani inainte. Astazi nu trebuie sa mai puna masina pe circuit. Doar un comunicat de presa ca merge la sub 7:20 si razeshii se ingesuie salivand cu cecurile. Sau, ma rog, cu visele. :):):):)
    10 9
  • exista un video oficial pe net in care se demonstreaza timpul scos de ei.

    legat de reviste, e ca si cum l-ai pune pe mircea mester sa scoata sub 7:30 pe nurburgring. El nu o sa poata, ca e doar jurnalist nu si pilot profesionist, in schimb daca pui un pilot Nissan angajat ani la rand doar pentru asta, chiar asta o sa faca...o sa scoata maximul din masina aia...adica 7:24. In rest, cancan romanesc, manele, mici etc.
    14 8
  • @Nea Indarat
    Viper,in versiunea stock,de-abia se tine dupa GT-R...asta am uitat eu sa zic in primul post...logic ca Viper ACR a scos timpul ala pentru ca nu prea mai are ceva in comun cu Viper stock...sasiul si caroseria...si poate motorul(un pic dopat)...
    8 7
  • @745
    1.Pilotul Evo Magazine a fost Darren Turner, invingator la 24H Le Mans
    2.Ma indoiesc ca redactorii de aici au condus supercaruri vreodata(fara sa jignesc pe nimeni) in vreun comparativ
    18 4
  • viper?
    dar pe viper a pus timp un jurnalist?
    3 12
  • vorbe.....
    http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html

    nu ved timpi de jurnalishti! )))
    1 12
  • )
    uitete la gumperto (diferenta ditre pilot shi bun jurnalist)
    0 11
  • tomita
    trebuie puse informatii mai complete decat tabelul precedent. astfel vedem si niste mici detalii (confirmat si din alte surse / anvelope folosite etc)
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Nürburgring_Nordschleife_lap_times

    de asemenea avem si detaliile despre VIper ACR
    http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Viper#Viper_ACR

    Viper - motor 8400cmc
    GT-R - motor 3800cmc
    Corvette ZR1 - 6200cmc

    - Mda, ce sa zic. Performante masinile alea americane.
    - Daaa. Cu motoare de 2 ori mai mari =))
    4 6
  • viper
    OEM Michelin Pilot Sport Cup R

    )))
    1 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru