Salonul Auto de la Paris 2016

Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit

Publicat Miercuri, 07.09.2016
de Daniel Popescu
Comenteaza 15
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 1
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 2
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 3
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 4
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 5
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 6
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 7
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 8
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 9
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 10
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 11
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 12
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 13
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 14
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 15
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 16
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 17
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 18
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 19
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 20
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 21
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 22
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 23
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 24
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 25
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 26
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 27
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 28
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 29
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 30
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 31
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 32
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 33
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 34
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 35
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 36
Noile generaţii Audi A5 şi S5 Sportback: coupe-urile cu 5 uşi se inspiră de la A5 şi S5 şi au interioare spaţioase cu Virtual Cockpit - Poza 37
Noua generaţie Audi A5 Sportback şi versiunea sa de performanţă Audi S5 Sportback se inspiră din designul lui A5 şi S5, au Virtual Cockpit şi beneficiază de aceeaşi gamă de motorizări.

La numai 3 luni după ce a prezentat îmbunatăţirile pregătite pentru A5 şi S5, Audi ne dezvăluie şi noile generaţii ale coupe-ului în 5 uşi A5 Sportback şi a versiunii sale de performanţă, S5 Sportback. Aşa cum era de aşteptat, acestea se inspiră puternic din designul noului A5, atât în ceea ce priveşte partea frontală cu grilă simplificată şi faruri Matrix LED, cât şi în privinţa spatelui.

Construite pe noua platformă MLB Evo, A5 şi S5 Sportback beneficiază de un ampatament mai lung şi de o masă totală mai mică, care în cazul versiunii de performanţă este de numai 1.470 de kilograme. Ampatamentul mai lung are ca efect principal o creştere importantă a spaţiului disponibil la interior, a cărui lungime a crescut cu 17 mm. Pasagerii au un plus de 24 mm pentru genunchi şi 11 mm în plus pentru umeri, ceea ce ar trebui să asigure un confort sporit.

Pasionaţii de tehnologie au de asemenea motive de satisfacţie, întrucât A5 şi S5 Sportback primesc deja celebrul Virtual Cockpit, display-ul gigant de 12.3 inch care înlocuieşte clasicele ceasuri de bord şi care şi-a făcut apariţia în premieră în gama Audi acum doi ani, pe noua generaţie TT. Acesta este acompaniat de un al doilea display cu diagonală de 8.3 inch poziţionat central care găzduieşte sistemul MultiMedia Interface (MMI).

Deloc surprinzător, Audi oferă pe A5 şi S5 Sportback 5 motorizări similare cu cele disponibile pe noile A5 şi S5: două unităţi turbo pe benzină şi 3 turbodiesel TDI.

Acestea dezvoltă între 190 şi 286 de cai putere şi pot fi cuplate fie la cutii manuale cu şase trepte, fie la automate cu şapte rapoarte. Versiunea de putere de vârf TDI, 3.0 TDI V6, este comandată cu o transmisie Tiptronic cu 8 trepte şi cu integrală quattro în versiunea de bază.

Aceeaşi transmisie performantă se regăseşte şi pe versiunea sportivă S5, care oferă un motor TFSi V6 de 3.0 litri. Puterea maximă dezvoltată de acest motor ajunge acum la 354 de cai putere, deci cu 21 de cai în plus faţă de anterioara generaţie. S5 este dotat cu un sistem de tracţiune integrală permanentă quattro în standard şi oferă 4.7 secunde pentru 0-100 km/h şi o viteză maximă de 250 de km/h, limitată electronic.

A5 şi S5 Sportback vor fi disponibile pe piaţă începând din primăvara anului viitor. În Germania, acestea vor avea preţuri de pornire de 37.800 de euro şi, respectiv, 62.500 de euro.

Via Audi


Comentarii (15)

  • Arata excelent. Daca ar fi si banii....
    22 1
  • Arata formidabil. Iar cu suspensia spate cu punte rigida ( grinda ) va fii un adevarat automobil ''premium'' asa cum stie VAG sa faca . Acum ma intreb cum stau cu procesele alea mai ales ca au incalcat reglementarile a 20 de state ? Mai e VAG atat de iubit ? Spalatii...stiu de ce....
    5 29
  • Sincer, este urata rau, cel putin din fata. Si atentie, de obicei imi plac masinile nemtesti, dar asta....
    2 1
  • "puntea spate rigida"...ma intreb cand ai condus ultima oara un Audi si din ce an, in fine. "va fii" cum sa nu fie :)
    16 2
  • Matei-Gorbunov
    Mafiuta .... macarecscule ! Suspensia aia de zici tu de pe Audi costa cat averea familiei tale de la Burebista pana astazi si e mai complicata ca , creierasul tau sec. Nu mai incerca sa dezinformezi si sa arunci cu noroi in marci de prestigiu ca sa iesi in fata cu splendoarea ta de Toyota si mai stiu eu ce chinezarie ! Vezi ca lumea nu e proasta ... poti intra cu mascarescu din nou sau cu mafia ca tot aia e. Macar ai fi corect si nu te-ai mai ascunde dupa paravan :))))
    ps. Daca ai fi spus ca suspensiile oferite de nemti sunt inferioare actualei si vechii suspenii pe care o ofera Citroen cu C5 si vechiul C6 care sunt pe sfere hidraulice, intelegeam ca asa e. Sunt peste. Dar ne iei cu Matiz tu....hai sa fim seriosi !
    18 3
  • Bah Novox, tu nici macar nu ai citit articolul. In articol spune ca sunt dotate cu tractiune integrala. Daca tu esti culturist auto, ai sti ca tractiunea integrala presupune si un diferential pentru rotile din spate. Unde dracu pui tu "puntea aia rigida"? Tu esti un fel de superman auto.Pui punti rigide la tractiunile integrale si faci sablare umeda la masinile proaspat vopsite. Urli intr-una a pustiu , ca lupii la Luna! Ar trebui sa ti se dea un salariu de la @automarket. Datorita tie, lumea continua sa citestca @automarket.
    12 4
  • fix acum am fost si m-am uitat sub masina...ce crezi...nesimtitii astia de nemti au bara din aia de care spui tu...si ca sa vezi, scrie si Matiz pe ea; nu stiam eu de ce este asa rigida...mulțam ca sunt oameni care ne lumineaza, nu stiu ce ne-am face fara voi...Noi sa fim sanatosi :)
    11 2
  • O mașină adevărată. Numai pentru cunoscători și pretențioși. Scumpă...Dar merită fiecare euro.
    2 0
  • @Matei-Gorbunov
    Bolovane !!! C5 si C6 chiar au sfere hidraulice. Ai auzit de suspenisa activa by Citroen ? Culmea e ca am avut c5 cand a aparut si stiu. Tu vb din auzite. Hai basti de aici ca esti dus rau cu capu'....
    12 1
  • Asta e Gorbunov aka Mafia, aka Madalescu, aka Novox etc.

    Omul e un redactor Automarket care atrage trafic pe site cu troll-area aferenta. Cand e banat...nu e banat. E doar praf in ochi.

    So...chill!! A, si nu-i mai faceti jocul!
    9 1
  • O masina absolut superba. Interior, exterior totul. Fara indoiala ca si dinamica va fi brici.

    Daca vreti sa va dati seama cat este de buna o masina germana, nu cititi, doar numarati de cate ori da in apoplexie @kakarov la un articol. E un indiciu foarte bun la ura care-l roade pe dinauntru.
    6 2
  • hazard
    Alo, baieti! Nu va mai certati, s-a deschiz piata, hai cu fructe si legume.
    0 7
  • @Scorpionul.recalcitrant !


    In cultura mea automobilistica stiu ca modelele C5 si C6 ale constructorului francez,.vin dotate cu acest tip de suspensie DOAR si DOAR pe varinatele de TOP. E greu de rumegat nu ? Am zis eu ca Audi nu ofera o suspensie calitativa in varianta de top ? Ofera, dar asta la un pret destul de nesimtit care de cele mai multe ori sare de 60-70.000 euro .Daca te consideri un producator ( si premium in cazul asta ) care pune acel ''simt de raspundere'' pe primul loc, oferi consumatorilor ceva de calitate indiferent de motorizare . Oferi acelasi ansamblu premium, dar mai putine dotari ( asa este corect ). Lexus ofera suspensie adaptiva inca din entry-level, pe cand Haudi si alte parasute germane premium or non-premium ofera subansamblu de Dacia cu OSIE ca la 1300 :))))
    Oricum cu replica asta cu Citroen ai dat si tu o alta palma peste obraz nemtilor. Mersi de ajutor.


    PS: Chiar nu ma intereseaza ce mjasina ai avut tu in GTA , si nici visele tale umede cu marci nemtesti.


    @Keotegashi zis si Luchian Niculaie , zis si Origami zis si fostul user blocat Lache. Ce mai faci amice ? In sfarsit ai inteles cum sta treaba aia cu tractiunea integrala da ? Ma bucur enorm. Incepi sa te indrepti.
    3 1
  • kote, prostimea cumpara in continuare masini germane crezand ca sunt etalon in calitate si cand colo sunt fraieriti la greu de nemtii care nu mai sunt nemti, cam asta spune gorbunov
    0 1
  • Origami, era numele meu de prost pe @piata auto moldova. Nu-mi zice nimeni @origami, si nu am fost blocat cand mi se "zicea" Lache. Cand iei pastilutzele alea,Novox, te rog sa nu mai scrii nimic. Ai incurcat suspensia fata a lui toyota cu cea spate.
    @porcule, tu raspunzi mereu la comentariile tale? Sau mananci cu kracaciov din aceeasi troaca?
    Baga si chestia aia cu chiulOasa. N-ai ambitzie?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru