Salonul Auto de la Paris 2018

Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i

Publicat Joi, 23.08.2018
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 8
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 1
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 2
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 3
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 4
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 5
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 6
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 7
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 8
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 9
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 10
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 11
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 12
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 13
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 14
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 15
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 16
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 17
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 18
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 19
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 20
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 21
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 22
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 23
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 24
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 25
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 26
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 27
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 28
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 29
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 30
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 31
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 32
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 33
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 34
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 35
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 36
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 37
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 38
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 39
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 40
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 41
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 42
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 43
Noul BMW Z4, informații și fotografii oficiale: 340 CP și 0-100 km/h în 4.6 secunde pentru versiunea M40i - Poza 44
BMW a prezentat primele imagini și detalii referitoare la noul Z4, model care va fi disponibil începând cu primăvara anului viitor. Pentru moment, nemții au detaliat doar versiunea Z4 M40i First Edition.

BMW a prezentat publicului aflat la Pebble Beach, California, noul Z4. Pentru moment, constructorul german oferă informații și fotografii referitoare la versiunea Z4 M40i First Edition, urmând ca detaliile complete să fie publicate în 19 septembrie.

La nivel estetic, noul model pregătit de constructorul german preia o mare parte dintre elementele de design pe care în 2017 le-am admirat tot în California pe Concept Z4. Versiunea de serie promite precizie, dinamică și agilitate, toate acestea fiind caracteristicile modelelor care poartă semnătura BMW M Performance.

Noul BMW Z4 în versiunea M40i First Edition va fi oferit în nuanța Frozen Orange. Carcasele oglinzilor laterale sunt negre, jantele de 19 inch din aliaj au un design nou, iar plafonul acționat electric din material textil a primit și el o nuanță specială. De asemenea, versiunea M40i First Edition integrează scaune reglabile electric cu funcție pentru memorarea poziției, cusături speciale, un sistem audio semnat de Harman Kardon și cel mai nou sistem de infotainment disponibil în gama BMW.

Tot pentru versiunea First Edition, BMW a pregătit faruri LED cu funcție matrix pentru faza lungă și un Head-Up Display.

BMW Z4 M40i are un motor cu șase cilindri de 3.0 litri care produce 340 de cai putere. Constructorul german oferă o suspensie sport cu amortizoare controlate electronic, un sistem de frânare M Sport și un diferențial M Sport. Nemții încă nu oferă detalii despre transmisiile disponibile pe Z4 M40i, însă ne spun că sprintul de la 0 la 100 km/h are loc în 4.6 secunde. Consumul mediu mixt anunțat pentru această versiune este de 7.1-7.4 litri/100 de kilometri, iar emisiile de CO2 ajung la 162-168 de grame per kilometru.

Așa cum am amintit și mai sus, detaliile tehnice complete, motorizările disponibile și echipamentele opționale vor fi anunțate în 19 septembrie. Europenii vor putea admira noul BMW Z4 în cadrul Salonului Auto de la Paris din luna octombrie, iar debutul comercial este programat pentru primăvara anului viitor.


Comentarii (8)

  • SIMPLE MINDS
    A fost nevoie de aproape o mie de ani de asteptare ca sa asistam la o noua schisma,de aceasta data de ordin estetic faurita de designerii bavarezi .Singura solutie e sa ne innarmam cu rabdare si sa asteptam un binemeritat facelift la jumatatea ciclului de viata al modelului sau sa-i luam in serios pe cei care sustin ca :*La carrozzeria non importa il motore e tutto*.
    9 3
  • Din fata seamana leit cu 124 Spider...
    Chiar nu mai au imaginatie designerii auto?
    6 4
  • Nu-i rău designul, dar nici prea multă personalitate n-are, comparat cu fostele Z 1/3/4 (ultimul mai ales agresiv și original, plus cu consola față mult mai scurtă ca actualul - inexplicabil zic eu, doar motoarele / radiatoarele-s identice dimensional.)

    Copiază într-adevăr aparent stilul Fiatului 124 Spider (fața), ori al unor coreence (spatele), dar se pare că scopul designerilor BMW a fost ca mașina să placă la modul global - deci inclusiv chinezilor, iar asta a dus automat la asemănări eclectice = amestec de stiluri.

    În rest, nu știu unde-au dispărut alea 3,8 s pt. sprintul 0-100 km/h, date ca sigure și de AM nu demult (pt clona Supra ce-i drept.)
    15 2
  • Punctul forte este interiorul, de acord că partea frontala nu este tipica Bmw, pe de altă parte existau destule critici și dacă arăta ca alte modele Bmw.

    Urmează și mai multe critici la prezentarea Toyota Supra.
    7 4
  • SIMPLE MINDS
    @ kiro Sesizez un paradox cu care se confrunta BMW-ul:nu care cumva in obtinerea acelor stele la testele Euroncap ,deh teste de impact temeinic mai draconice raportate la ceea ce se intampla in urma cu un deceniu,au ajuns la dimensiunile consolei fata asa de *entuziaste*?Care-i paradoxul?Siguranta activa.De altfel reperul, cel putin intre producatorii de mare serie.Se poate ca cele doua abordari sa obtina calificativ maxim ? Trebuie sa se poata fiindca d'aia e germana si nu in cele din urma mai e si *premium* !
    5 1
  • Corocsenie Adrian
    Numai a BMW nu arata ! Pacat....usor , usor, toate marcile se uniformizeaza si nu mai au pic de farmec. Unde e Z3-ul de altadata ? Sau Z8 ? Alea aratau a BMW adevarat !
    2 0
  • SIMPLE MINDS
    @ Adrian Numai varsta *e de vina* pentru astfel de comparatii. Situatia in cazul de fata nu e tocmai critica deoarece n-am sesizat in articol intentia de a introduce in gama de motorizari a unui propulsor cu aprindere prin compresie ! Parca-i unul de doi litri cu 450 Nm care ar face ravagii in vanzari !:-))))Drama e ca cu un marketing adecvat in ziua de azi aceasta ironie ar avea sanse mari de reusita cu atat mai mult cu cat pe piata romanesca GT-ul suprem bavarez a debutat cu un *magnific* biturbodiesel sub capota !!!
    2 0
  • SIMPLE MINDS
    N-ar fi oare oportun ca gama de motorizari sa se *rasfete* si cu vestitele propulsoare cu aprindere prin compresie ? :-)) Chiar ar functiona cu un marketing adecvat pe un roadster pentru *sportivii* ultra-rationali.:-)))
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru