Noul Mercedes Citaro BlueTec Hybrid este deja folosit in Europa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes a lansat noul sau autobuz hibrid in 15 tari europene. Acesta este Citaro BlueTec Hybrid, si are 18 metri. Noul Citaro este primul autobuz hibrid cu burduf din lume. In comparatie cu un autobuz conventional, Mercedes Citaro G BlueTec Hybrid consuma cu 30% mai putina motorina. Modelul a intrat deja in serviciu in 15 tari europene.
Spre deosebire de autobuzele conventionale, acesta nu emite noxe pe anumite portiuni ale traseului sau, este silentios si merge fara smucituri. Autobuzul este echipat cu cea mai mare baterie litiu-ion din lume si incorporeaza patru motoare electrice. Bateria stocheaza energia creata de generatorul diesel, precum si energia electrica recuperata in urma franarii.
Vehiculul este propulsat de un motor cu sase cilindri in linie, care are o cilindree de 4.8 litri. In comparatie cu motoarele precedente folosite pe asemenea autobuze, propulsorul lui Citaro Hybrid este cu 50% mai usor. Dat fiind sprijinul public pe care il au vehiculele hibride in Europa de vest, Mercedes se asteapta sa primeasca cel putin 300 de comenzi pe aceasta piata.
Via | Germancarscene
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Grupul JLR nu poate relua producția de mașini la mai bine de două săptămâni după ce a fost ținta unui atac cibernetic. Există temeri că mai mulți furnizori ai grupului britanic ar putea da faliment din această cauză. (16.09)
-
Pentru a marca retragerea celebrului Civic Type R din Europa, Honda a lansat o hartă interactivă cu peste 120 de drumuri, din Europa, ideale pentru condus. Transfăgărășanul este, desigur, pe listă. (11.09)
-
BMW i-a făcut cadou lui Papa Leon al XIV-lea o motocicletă R 18 Transcontinental. Vehiculul va fi scos la licitație în luna octombrie pentru a susține un scop caritabil. Suma rezultată din licitație va fi donată către mai multe proiecte de ajutorare a copiilor dintr-o țară africană. (10.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Comentarii (1)