Numele Chrysler va dispărea din Europa începând cu 1 iunie 2011
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Odată cu parteneriatul dintre corporaţia Chrysler şi Grupul Fiat, conducerea celor două companii a decis anumite modificări în structura acesteia. La nivel european, mărcile Chrysler şi Lancia vor suferi modificări importante în reţeaua de dealeri şi în ceea ce priveşte marketing-ul. Astfel, toate modelele Chrysler vor fi vândute sub sigla Lancia începând cu 31 mai 2011. Singura excepţie de la această regulă este reprezentată de pieţele din Irlanda şi Marea Britanie, unde Lancia nu îşi comercializează modelele, iar numele Chrysler rămâne pe modelele constructorului american.
Circa 350 de dealeri Chrysler şi Lancia vor fi eliminaţi din reţeaua existentă până în data de 31 mai 2011. Totodată, Consorţiul Fiat-Chrysler a anunţat circa 1.200 de dealeri Lancia şi Chrysler că îşi vor încheia contractul cu aceştia în data de 31 mai 2011, după care dealerii selectaţi vor semna un nou contract pentru a comercializa modelele Lancia şi Chrysler sub sigla Lancia.
Aproximativ 1.150 de dealeri Lancia şi Chrysler vor fi afectaţi la nivel european, iar perioada de timp atât de mare de la momentul în care a fost făcut anunţul până când va intra acesta în vigoare este necesară pentru a respecta normele europene.Lancia are 595 de delaeri cu 785 showroom-uri în Europa Continentală. Marca italiană a sistat vânzările in Marea Britanie şi Irlanda în 1991. Chrysler şi dealerii săi comercializează mărcile Dodge şi Jeep, pe lângă marca de bază a concernului, iar numărul de dealeri este de 556, ce deţin 750 de showroom-uri la nivel european. Lancia a vândut 121.000 de unităţi în Europa, dintre care 102.000 au fost cumpărate în Italia. Chrysler a vândut doar 11.500 de unităţi la nivel european în 2009.
Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mazda a început dezvoltarea unei noi arhitecturi dedicate pentru mașinile sale electrice. (01.11)
-
Volvo va ține în viață motoarele termice și hibride pentru mai multă vreme decât fusese anunțat inițial. Astfel, Volvo va continua să dezvolte și să vândă astfel de motoare și după 2030. (31.10)
-
De la debutul său din anul 2000, Doblo s-a impus ca un partener de încredere și versatil pentru familii, profesioniști și flote. Acum, vehiculul comercial italian a împlinit 25 de ani. (31.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă













La cat mai multe 'succesuri'!
Faptul ca veti gasi in show-room-uri (cel putin in Romania) si
Chrysler pe langa Fiat si Alfa Romeo nu vor schimba mult soarta constructorului american. E adevarat totusi ca practic marca asta va fi prezenta in vreo 20 de show-room-uri in toata tara cand pana acum o gaseai doar ici-colo.
Am condus 2 modele de Chrysler si va spun cumana pe inima ca nu as da banii mei pe nici o masina din aia. Consumul e urias, celitatea e mediocra si suspensiile iti dau senzatia ca stai in varful copacului.
Numai bine!