O nouă campanie de marketing marca Mini
- Printeaza
- Comenteaza
- 
			Trimite pe: 
			  
Oficialii MINI ne-au obişnuit până acum cu campanii de marketing surprinzătoare şi totodată amuzante. Ultima lor ispravă are legătură cu lansarea lui Countryman în SUA. În 2002, constructorul Mini poposea pe pământ american şi pentru a demonstra tuturor celor din Lumea Nouă cât de distractiv este să conduci un astfel de model a pus la cale o campanie de marketing foarte indeită.
Aceştia au luat un Mini Cooper pe care l-au ataşat pe plafonul unui Ford Excursion şi s-au plimbat prin tot New York-ul. De această dată, brand-ul din Albion vine cu aceeaşi cascadorie, însă în locul modelului Ford se află un Mini Countryman. Noua metodă de promovare a crossover-ului i-a uimit pe toţi americanii, întrucât la sosirea brandului britanic în SUA, sloganul acestora ataca în mod direct SUV-urile.
Via | Motoringfile
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mini in Romania
- 
				                
				                Mini Cabrio facelift Preţ: 22.432 - 39.378 €
- 
				                
				                Mini Clubman Preţ: 23.622 - 39.309 €
- 
				                
				                Mini Countryman Preţ: 27.489 - 40.915 €
- 
				                
				                Mini Hatch 3 usi facelift Preţ: 19.219 - 35.213 €
- 
				                
				                Mini Hatch 5 usi facelift Preţ: 20.171 - 30.524 €
Ultimele stiri din General
- 
                        
                        Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
- 
                        
                        O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
- 
                        
                        Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
- 
                
                    Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență 
- 
                
                    Fostul șef Stellantis crede că grupul se va destrăma 
- 
                
                    Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP 
- 
                
                    Bentley a lansat o colecție dedicată Ateneului Român: toate cele 4 exemplare au fost vândute 
- 
                
                    Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century 
 
												










 
        








Ce era Mini la sfarsitul anilor '90 si ce a ajuns acum?
Bravo Mini, si mai ales bravo BMW
Este de apreciat cum se mentin pe piata si pentru faptul ca lanseaza modele noi, asa cum este Countryman. Nu sunt fan BMW, dar cred ca Mini a incaput pe cele mai bune maini posibile, pentru continuarea legendei lor. Campania de promovare este inspirata si inedita, fiind un plus ca se face referire la istoria marcii.