O nouă campanie de marketing marca Mini
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Oficialii MINI ne-au obişnuit până acum cu campanii de marketing surprinzătoare şi totodată amuzante. Ultima lor ispravă are legătură cu lansarea lui Countryman în SUA. În 2002, constructorul Mini poposea pe pământ american şi pentru a demonstra tuturor celor din Lumea Nouă cât de distractiv este să conduci un astfel de model a pus la cale o campanie de marketing foarte indeită.
Aceştia au luat un Mini Cooper pe care l-au ataşat pe plafonul unui Ford Excursion şi s-au plimbat prin tot New York-ul. De această dată, brand-ul din Albion vine cu aceeaşi cascadorie, însă în locul modelului Ford se află un Mini Countryman. Noua metodă de promovare a crossover-ului i-a uimit pe toţi americanii, întrucât la sosirea brandului britanic în SUA, sloganul acestora ataca în mod direct SUV-urile.
Via | Motoringfile
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mini in Romania
-
Mini Cabrio facelift Preţ: 22.432 - 39.378 €
-
Mini Clubman Preţ: 23.622 - 39.309 €
-
Mini Countryman Preţ: 27.489 - 40.915 €
-
Mini Hatch 3 usi facelift Preţ: 19.219 - 35.213 €
-
Mini Hatch 5 usi facelift Preţ: 20.171 - 30.524 €
Ultimele stiri din General
-
Chinezii de la Xiaomi au stabilit un nou record pe Nurburgring. Modelul electric SU7 Ultra este cel mai rapid sedan electric de serie testat vreodată pe legendarul circuit german. (11.06)
-
Presa britanică a anunțat oficial noii prezentatori pentru următorul sezon al emisiunii The Grand Tour. Noua echipă va fi alcătuită din doi canadieni, Thomas Holland și James Engelsman și din britanicul Francis Bourgeois. (04.06)
-
Cea mai nouă machetă LEGO Technic este dedicată modelului Aston Martin Valkyrie. Pachetul conține 707 piese și costă 60 de euro pe continentul european. (02.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Ce era Mini la sfarsitul anilor '90 si ce a ajuns acum?
Bravo Mini, si mai ales bravo BMW
Este de apreciat cum se mentin pe piata si pentru faptul ca lanseaza modele noi, asa cum este Countryman. Nu sunt fan BMW, dar cred ca Mini a incaput pe cele mai bune maini posibile, pentru continuarea legendei lor. Campania de promovare este inspirata si inedita, fiind un plus ca se face referire la istoria marcii.