- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Chinezii de la BYD au confirmat oficial numele primului său pick-up electrificat. Acesta se va numi Shark și va fi un viitor rival pentru modele ca Toyota Hilux și Volkswagen Amarok. (25.04)
-
BMW a lansat oficial versiuni actualizate pentru i4 și Seria 4 Gran Coupe. Cele două modele aduc un design ușor revizuit, precum și dotări și motorizări noi. (25.04)
-
Cu ocazia Salonului Auto de la Beijing, japonezii de la Mazda au dezvăluit noul EZ-6. Un sedan de aproape 5 metri lungime, dezvoltat special pentru piața din China. (25.04)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Conceptele BMW i3 şi i8 se prezintă
BMWul e BMW doar cu motor pe benzina
restu, pentru fraieri si saraci
Tot sunt atatea discutii intre electric si petrol (de altfel cum sunt discutii intre benzina si mototrina). Pana nu demult eram de parerea ca nu as vrea sa conduc ceva fara cutie de viteza manuala, sa simt placerea de a schimba vitezele alea(acuma chiar as fi tentat de o cutie automata), dupa asta ziceam ca nu as cumpara niciodata o masina electrica (cum sa nu auzi tu zgomotul motorului) mi-a dat seama ca nu conteaza asa mult combustibilul cat timp masina are acelesi scop pentru tine, indiferent care o fi scopul ala, sa mergi la munca sau sa dai liniute.
Cred ca ar da mai bine la imagine pentru BMW si sa spuna supercarurile noastre sunt doar ale viitoului si reprezinta viitorul in esenta lui, adica electric
si cum zicea si agoxx, atat timp cat te duce din pc A in pc. B si o face cel putin la fel de bine ca una pe petrol de ce nu as fi multumit?
Ar avea sens sa intrebam de acum cam cat ar putea costa un i3 sau un i8, tinand cont ca I3 vrea sa fie "primul vehicul electric premium". Un I-Miev e 35 de mii....
Probabil ca va fi un 45-50 de mii:)
@gelu
i8 este hibrid, nu este electric pur sange.Poate ca i8 nu va avea si o versiune conventionala, dar un supercar clasic Bmw tot va face
cred ca mi-a ramas intiparita in minte minciuna de marketing de la Chevrolet cum ca Volt e altceva decat un hibrid ;)
Neofcial vă pot spune că bateria este unul din cele mai scumpe componente. Preţul "pieţei" este de 600 pentru 1 kWh. Deci un acumulator de 16 kWh (aşa cum este pe i-Miev şi anunţat pe i3) ar fi la 10.000 Euro.
Sunt soluţii pentru reducerea costurilor, de ex. BMW are un joint venture în acest sen. Până la lansare, în 2013, se poate ca datorită evoluţiei pieţei preţurile să scadă semnificativ.
Statement oficial BMW a fost despre nivelul modelelor electrice şi plug-in hybrid în 2020: 5-15% din total. Alţi producători variază estimările între 2% şi 25% în funcţie de cât de avansaţi sunt în dezvoltarea modelelor electrice.
Ce vă pot spune sigur despre viitor - nu va fi exlcusiv electric, benzină sau hidrogen. Va fi un mix între ele, cel puţin pentru viitorii 15-20 ani.
Ar putea sa-l scoata asa si pe benzina (V10) sa rupa R8 de la Audi:D