Piata din Germania a crescut in iulie cu 30%
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Vanzarile de masini din Germania au crescut cu 30% in luna iulie fata de aceeasi luna a anului 2008. Explozia se datoreaza mai ales programului de reinnoire a parcului auto derulat in aceasta perioada in Germania si care va mentine vanzarile la un nivel ridicat pana la terminarea bugetului total de cinci miliarde de euro, echivalentul a doua milioane de bonusuri. Programul "Rabla" in versiune germana le permite cumparatorilor de masini noi sa primeasca un bonus de 2500 de euro la cumpararea unei masini noi in conditiile in care acestia caseaza un autoturism vechi de cel putin 10 ani.
In total, in luna iulie au fost inmatriculate 340.000 de masini, comunicatul VDA sustinand ca "piata auto a reusit sa fie in continuare una stabila". Dealerii germani au vandut 2.4 milioane de masini in primele sapte luni ale anului, cu 27 de procente mai multe decat in perioada ianuarie-iulie 2008. Desi bugetul guvernamental e pe terminate, constructorii isi pastreaza optimismul si pentru perioada urmatoare, germanii realizand inca 487.000 de comenzi ferme care vor fi achitate in urmatoarele luni.
Marcile care au profitat cel mai mult de apetitul germanilor pentru masini noi sunt Fiat, Hyundai, Dacia, Alfa Romeo si Lada, cei mai multi clienti orientandu-se spre modelele de segment mic ale acestor constructori. In comparatie cu luna iulie 2008, vanzarile modelelor de segment mic si mini au crescut cu nu mai putin de 83 de procente.
In acelasi timp, BMW, Mercedes, Audi si Porsche s-au vazut in imposibilitatea de a vinde acelasi numar de masini ca anul trecut.Desi iese in evidenta la capitolul vanzari totale, piata auto din Germania sufera la capitolele productie si exporturi. Daca productia a scazut luna trecuta cu 5% fata de iulie 2008, scaderea exporturilor este mult mai abrupta: -31% fata de luna a saptea a anului trecut.
via | AFP
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre de vânzări, BMW Seria 5 s-a impus categoric în fața rivalilor de la Mercedes-Benz și Audi, în primele patru luni ale anului. De asemenea, peste 60% dintre clienți au optat pentru versiunea Touring. (04.06)
-
Câțiva oficiali anonimi din partea Mercedes-Benz au recunoscut că noua versiune electrică a Clasei G este un eșec comercial. Potrivit unei publicații germane, vânzările acestei versiuni sunt foarte mici, fiind vândute sub 1500 de exemplare până la finalul lui aprilie. (03.06)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi în Europa au avut o ușoară scădere în luna aprilie. O scădere mică a vânzărilor a fost înregistrată și în primele 4 luni ale acestui an. (27.05)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Comentarii (0)