Porsche a cumpărat pista de la Nardo
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Porsche Engineering a achiziţionat complexul Nardo din Italia. Centrul Tehnic Nardo era deţinut de Gian Mario Rossignolo, compania italiană care deţine marca De Tomaso, iar suprafaţa sa este de 700 de hectare. Pe lângă circuitul oval de înclinat de 12.5 kilometri, complexul Nardo include şi un circuit de manevrabilitate de 6.2 kilometri şi o serie de facilităţi care permit simularea anumitor condiţii atmosferice asupra diverselor suprafeţe de drum. Porsche mai are un centru de testare, în Weissach, dar noua lor facilitate le va permite să facă şi mai multe teste pentru viitoarele lor modele. Cei de la Porsche spun că alegerea pistei de la Nardo vine şi pe fond climatic, vremea din Italia făcând posibilă lucrarea în trei schimburi, şapte zile pe săptămână, pe tot parcursul anului.
Porsche Engineering Group va oferi servicii complete de dezvoltare pentru toţi clienţii săi din industria auto şi alte sectoare la nivel global, acestea variind de la închirierea unor spaţii pentru testare până la dezvoltarea unor modele noi.
Prototipul lui Porsche 918 Spyder este printre primele modele Porsche care vor fi dezvoltate pe circuitul italian. Graţie amplasării, acest circuit le va oferi încă un element în plus faţă de autostrăzile din Germania şi circuitul Nurburgring – discreţia.Pista ovală de la Nardo are o lăţime de 16 metri şi are un inel interior separat cu o lăţime de nouă metri. Cei 16 metri sunt divizaţi pe patru benzi, iar şoferul care conduce pe a patra bandă nu trebuie să rotească volanul pentru a vira, cât timp circulă cu o viteză de până la 240 km/h. De asemenea, celelalte trei benzi au şi ele această caracteristică, atinsă la 190, 140 sau 100 km/h. Koenigsegg CCR deţine recordul de viteză pe circuitul de la Nardo pentru modelele de serie. Recordul respectiv a fost depăşit doar de Bugatti Veyron pe pista privată Ehra-Lessien din Germania, unde modelul suedez nu a avut acces. Pista de la Nardo se mândreşte şi cu un record de siguranţă, un singur deces fiind înregistrat pe acesta de când a fost construită.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Porsche in Romania
-
Porsche 718 Boxster Preţ: 59.498 - 86.454 €
-
Porsche 718 Cayman Preţ: 57.467 - 84.423 €
-
Porsche 911 Cabrio Preţ: 140.115 €
-
Porsche 911 Cabrio facelift Preţ: 127.977 €
-
Porsche 911 facelift Preţ: 103.849 - 291.946 €
-
Porsche 911 Speedster Preţ: 276.000 €
-
Porsche 911 Targa 4 facelift Preţ: 124.325 - 156.584 €
-
Porsche Cayenne Preţ: 77.767 - 141.965 €
-
Porsche Macan facelift Preţ: 61.673 - 67.292 €
-
Porsche Panamera Preţ: 96.629 - 205.730 €
-
Porsche Panamera Sport Turismo Preţ: n/a - 195.109 €
Ultimele stiri din General
-
Citroen marchează 90 de ani de când a lansat modelul Traction Avant. Acesta este primul model cu tracțiune față al mărcii franceze și este o mașină semnificativă pentru istoria automobilului datorită saltului tehnologic pe care l-a realizat Citroen cu acest model. (29.04)
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
- Volkswagen Transporter va fi construit în fabrica Ford din Turcia
- Noi detalii despre Kia EV9 GT: accelerează de la 0 la 100 de km/h în 4 secunde
Astept haterii...Sunt sigur ca Renault o sa cumere N-ringu'...Cat de curand!!!!!