Porsche a cumpărat pista de la Nardo
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Porsche Engineering a achiziţionat complexul Nardo din Italia. Centrul Tehnic Nardo era deţinut de Gian Mario Rossignolo, compania italiană care deţine marca De Tomaso, iar suprafaţa sa este de 700 de hectare. Pe lângă circuitul oval de înclinat de 12.5 kilometri, complexul Nardo include şi un circuit de manevrabilitate de 6.2 kilometri şi o serie de facilităţi care permit simularea anumitor condiţii atmosferice asupra diverselor suprafeţe de drum. Porsche mai are un centru de testare, în Weissach, dar noua lor facilitate le va permite să facă şi mai multe teste pentru viitoarele lor modele. Cei de la Porsche spun că alegerea pistei de la Nardo vine şi pe fond climatic, vremea din Italia făcând posibilă lucrarea în trei schimburi, şapte zile pe săptămână, pe tot parcursul anului.
Porsche Engineering Group va oferi servicii complete de dezvoltare pentru toţi clienţii săi din industria auto şi alte sectoare la nivel global, acestea variind de la închirierea unor spaţii pentru testare până la dezvoltarea unor modele noi.
Prototipul lui Porsche 918 Spyder este printre primele modele Porsche care vor fi dezvoltate pe circuitul italian. Graţie amplasării, acest circuit le va oferi încă un element în plus faţă de autostrăzile din Germania şi circuitul Nurburgring – discreţia.Pista ovală de la Nardo are o lăţime de 16 metri şi are un inel interior separat cu o lăţime de nouă metri. Cei 16 metri sunt divizaţi pe patru benzi, iar şoferul care conduce pe a patra bandă nu trebuie să rotească volanul pentru a vira, cât timp circulă cu o viteză de până la 240 km/h. De asemenea, celelalte trei benzi au şi ele această caracteristică, atinsă la 190, 140 sau 100 km/h. Koenigsegg CCR deţine recordul de viteză pe circuitul de la Nardo pentru modelele de serie. Recordul respectiv a fost depăşit doar de Bugatti Veyron pe pista privată Ehra-Lessien din Germania, unde modelul suedez nu a avut acces. Pista de la Nardo se mândreşte şi cu un record de siguranţă, un singur deces fiind înregistrat pe acesta de când a fost construită.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Porsche in Romania
-
Porsche 718 Boxster Preţ: 59.498 - 86.454 €
-
Porsche 718 Cayman Preţ: 57.467 - 84.423 €
-
Porsche 911 Cabrio Preţ: 140.115 €
-
Porsche 911 Cabrio facelift Preţ: 127.977 €
-
Porsche 911 facelift Preţ: 103.849 - 291.946 €
-
Porsche 911 Speedster Preţ: 276.000 €
-
Porsche 911 Targa 4 facelift Preţ: 124.325 - 156.584 €
-
Porsche Cayenne Preţ: 77.767 - 141.965 €
-
Porsche Macan facelift Preţ: 61.673 - 67.292 €
-
Porsche Panamera Preţ: 96.629 - 205.730 €
-
Porsche Panamera Sport Turismo Preţ: n/a - 195.109 €
Ultimele stiri din General
-
Adrian Mardell, CEO-ul Jaguar Land Rover, a anunțat că va pleca de la conducerea grupului britanic la finalul acestui an. Oficialul britanic se va pensiona după 35 de ani petrecuți la Grupul Jaguar Land Rover. (01.08)
-
Renault a anunțat oficial noul său CEO. Acesta este François Provost, care va prelua conducerea grupului francez începând din 31 iulie. (31.07)
-
Mercedes-Benz Vito împlinește 30 de ani de existență. De-a lungul celor 4 decenii de producție, modelul utilitar al mărcii germane a cunoscut 3 generații și numeroase configurații de caroserie, propulsoare și trenuri de rulare. (30.07)
-
Cireașa de pe tort
-
Ford: producția la uzina de la Craiova a crescut cu 26% în primele 6 luni
-
Cupra, record de vânzări în prima jumătate a anului 2025. Formentor rămâne vedeta
-
Opel Astra primește o versiune hibridă mai puternică: start de la 38.500 euro
-
Porsche 911, ediție specială pentru România: omagiu adus celebrului Transfăgărășan
Astept haterii...Sunt sigur ca Renault o sa cumere N-ringu'...Cat de curand!!!!!