Porsche Cayenne Hybrid, 100% oficial
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa ce acum cateva zile am vazut cateva imagini "scapate" din lotul oficial Porsche, avem acum in fata setul de fotografii 100% complet, impreuna cu informatiile de presa direct de la sursa. Este vorba de Porsche Cayenne Hybrid, una dintre cele mai asteptate aparitii de catre iubitorii mediului si ai modelelor luxoase cu emisii mici de CO2.
Modelul, pe care Automarket vi-l va prezenta live de la standul Porsche din Frankfurt, va consuma intr-adevar 8.9 litri/100 km, acest consum intrand in noua politica ecologica pe care Porsche o anunta de ceva vreme (reduceri cu 25% a consumurilor modelelor producatorului din Suttgart). In cazul lui Cayenne, Porsche a ales sa se bazeze pe un concept full hibrid, cu un motor electric de 34 kW pozitionat intre motorul clasic si sistemul de transmisie. Aceasta asezare nu este intamplatoare, platforma pe care este construit Cayenne urmand sa fie utilizata si in cazul coupe-ului cu patru usi Panamera, care va avea si el o versiune hibrida.
Pachetul hibrid este coordonat de calculator.
Programul Hybrid Manager are grija atat de "colaborarea" dintre cele doua tipuri de propulsie cat si de bateria pe nichel, asezata in locul clasic al rotii de rezerva. Pana cand Porsche va dezvolta o baterie litiu-ion, aflata in lucru in acest moment, sa mai spunem ca pachetul Hybrid Manager poate lucra in acelasi timp cu 20.000 de parametri esentiali, in raport cu cei 6.000 de parametri necesari functionarii corecte ale unui motor conventional.Normal, Porsche a adoptat si un pachet de regenerare a energiei utilizate la franare, capabil sa alimenteze fara probleme sistemul de climatizare, fara a mai fi nevoie de ridicarea nivelului de consum pentru aceasta. O alta noutate absoluta pentru acest tip de vehicul este directia electrohidraulica.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial un model nou pentru piața europeană. Acesta se numește K4 și este un hatchback de dimensiuni compacte disponibil cu 4 motorizări care dezvoltă până la 180 cai putere. (17.09)
-
Renault a prezentat oficial o variantă nouă pentru modelul electric 4 E-Tech. Noua variantă este botezată Societe Van și este o utilitară destinată exclusiv pieței din Franța. (17.09)
-
Dacia a lansat noua variantă Pick-Up pentru Duster. Noua variantă, dezvoltată în parteneriat cu carosierii de la Romturingia, este disponibilă pentru comandă începând de azi în România și propune un preț de pornire de 26.000 euro fără TVA. (17.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
-
Motoare BMW pe viitoarele modele Mercedes-Benz. Germanii din Stuttgart dezmint zvonurile
Unu, in loc sa-ti raspund (probabil m-as complica si n-ai intelege mare lucru:)), mai bine iti dau doua link-uri care explica destul de bine ce inseamna acest sistem de regenerare a energiei de franare.
http://www.wisegeek.com/what-is-regenerative-braking.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Regenerative_braking
Poate astea nu explica chiar cel mai bine, dar se poate intelege. Si poti sa te uiti si pe site-ul Toyota la tehnologia aplicata in Prius.