Preşedintele Seat vrea să copieze succesul Skoda
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
James Muir, preşedintele SEAT, a declarat că vrea ca marca pe care o conduce să emuleze succesul Skoda. Muir are doi ani la conducerea mărcii şi este nemulţumit de ciclurile lungi de viaţă ale produselor din gama Seat. În trecut, James Muir a lucrat pentru cei del a Mazda şi Ford în Europa şi este dezamăgit că Seat nu a apucat să-şi arate colţii cum au reuşit cei de la Skoda.
"Au avut o viziune clară de produs şi o strategie bună. Conducerea a ştiut exact unde a vrut să ducă marca. Seat n-a făcut asta. Sunt în post de doi ani şi noile generaţii debutează odată la şapte sau opt ani. Lucrez la schimbare, doar daţi-mi o şansă! Produsele noastre trebuie să atingă la fix ţinta în segmentele în care activează şi noi nu am ajuns încă acolo.", a declarat James Muir.
Preşedintele Seat consideră că Exeo este un model cu o ofertă limitată, dar îşi pune speranţele în Mii, un model care va debuta odată cu fraţiorul său de la Skoda şi are aceeaşi platformă tehnică, deci pleacă de la şanse egale.
Mai departe, strategia de marketing şi preţul vor face diferenţa dintre cele două modele. James Muir este mulţumit de rezultatele lui Ibiza şi Alhambra, dar consideră că celelalte modele din gamă nu sunt la fel de competitive.Şeful Seat vrea să se lupte de la egal la egal cu francezii şi cu italienii de la Fiat. Cuvântul de ordine este volum, dar Muir consideră că Seat construieşte automobile mai bune şi că poate să le fure din cota de piaţă cu uşurinţă. "Produsele pe care le vom lansa în curân ne vor defini viitorul. Au un design grozav şi sunt realizate cu tehnologie germană. Nu am făcut totul cum trebuia în trecut, dar lucrăm la asta.", a completat Muir.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Viitorul BMW M3 va primi și un motor pe benzină pe lângă versiunea electrică deja confirmată. Specificațiile nu au fost încă dezvăluite. (01.05)
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (01.05)
-
Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a lăsat de înțeles că marca germană de mașini de performanță ar putea să oprească vânzările de modele electrice pe piața din China. Vânzările Porsche din această țară au scăzut cu peste 40% în primul trimestru din 2025. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Pai, ce vrea frate??????????
Sa aiba Ibiza 3 ani pre si 2 ani post-facelift??????????/
Sa aiba Leon 4 si 3 ani???????????
Astept Facelift-urile.
Este o diferenta mare de cultura intre spanioli si cehi.
Primi sunt latini mai lenesi si socialisti cu salarii mari si alti lucreaza ca nemti cu salari reduse.
Au o gama de masini limitata, invechita si foarte scumpa.
Leon nu are sanse in fata Octaviei fiind un model vechi si intr-o singura varianta, Octavia este mai practica si are mai multe posibilitati de configurare (hatch sau break).
Superb matura pe jos cu acel A4 restilizat, Yeti si Roomster nu au corespondenti in Spania, doar Ibiza ce ar mai putea face fata la Fabia, dar neeaaaaaaaahhh.
Daca mergi la ei in showroom o sa te ia cu vrajeala ieftina ca ei sunt ramura sportiva a familiei VW, doar la ei poti sa gasesti 5 CP in plus pt ati dovedi sportivitatea.
Skoda Octavia RS - 25.111,24 Euro
VW Golf GTD - 27.474,68 Euro
(Preturi de plecare)