Preşedintele Seat vrea să copieze succesul Skoda
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
James Muir, preşedintele SEAT, a declarat că vrea ca marca pe care o conduce să emuleze succesul Skoda. Muir are doi ani la conducerea mărcii şi este nemulţumit de ciclurile lungi de viaţă ale produselor din gama Seat. În trecut, James Muir a lucrat pentru cei del a Mazda şi Ford în Europa şi este dezamăgit că Seat nu a apucat să-şi arate colţii cum au reuşit cei de la Skoda.
"Au avut o viziune clară de produs şi o strategie bună. Conducerea a ştiut exact unde a vrut să ducă marca. Seat n-a făcut asta. Sunt în post de doi ani şi noile generaţii debutează odată la şapte sau opt ani. Lucrez la schimbare, doar daţi-mi o şansă! Produsele noastre trebuie să atingă la fix ţinta în segmentele în care activează şi noi nu am ajuns încă acolo.", a declarat James Muir.
Preşedintele Seat consideră că Exeo este un model cu o ofertă limitată, dar îşi pune speranţele în Mii, un model care va debuta odată cu fraţiorul său de la Skoda şi are aceeaşi platformă tehnică, deci pleacă de la şanse egale.
Mai departe, strategia de marketing şi preţul vor face diferenţa dintre cele două modele. James Muir este mulţumit de rezultatele lui Ibiza şi Alhambra, dar consideră că celelalte modele din gamă nu sunt la fel de competitive.Şeful Seat vrea să se lupte de la egal la egal cu francezii şi cu italienii de la Fiat. Cuvântul de ordine este volum, dar Muir consideră că Seat construieşte automobile mai bune şi că poate să le fure din cota de piaţă cu uşurinţă. "Produsele pe care le vom lansa în curân ne vor defini viitorul. Au un design grozav şi sunt realizate cu tehnologie germană. Nu am făcut totul cum trebuia în trecut, dar lucrăm la asta.", a completat Muir.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Stellantis a început producția modelelor Dodge Charger pe combustie pentru anul 2026 la uzina Windsor Assembly. (04.12)
-
Uniunea Europeană va permite, în anumite condiții, vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. Mașinile noi cu acest tip de motor trebuie să fie alimentate doar cu combustibili sintetici sau cu biocombustibili. (04.12)
-
Ford a adus modelului său E-Transit Custom de dimensiuni medii câteva actualizări notabile pentru 2026, cu mai multă autonomie, putere și capacitate off-road. (03.12)
-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
Modelul Skoda 100, reinterpretat într-un concept modern

-
Skoda: 100.000 de exemplare Elroq au fost construite

-
Euro NCAP va schimba modul în care va testa mașini din 2026

-
Bugatti a construit ultimul exemplar Bolide. Preț de 4 milioane euro













Pai, ce vrea frate??????????
Sa aiba Ibiza 3 ani pre si 2 ani post-facelift??????????/
Sa aiba Leon 4 si 3 ani???????????
Astept Facelift-urile.
Este o diferenta mare de cultura intre spanioli si cehi.
Primi sunt latini mai lenesi si socialisti cu salarii mari si alti lucreaza ca nemti cu salari reduse.
Au o gama de masini limitata, invechita si foarte scumpa.
Leon nu are sanse in fata Octaviei fiind un model vechi si intr-o singura varianta, Octavia este mai practica si are mai multe posibilitati de configurare (hatch sau break).
Superb matura pe jos cu acel A4 restilizat, Yeti si Roomster nu au corespondenti in Spania, doar Ibiza ce ar mai putea face fata la Fabia, dar neeaaaaaaaahhh.
Daca mergi la ei in showroom o sa te ia cu vrajeala ieftina ca ei sunt ramura sportiva a familiei VW, doar la ei poti sa gasesti 5 CP in plus pt ati dovedi sportivitatea.
Skoda Octavia RS - 25.111,24 Euro
VW Golf GTD - 27.474,68 Euro
(Preturi de plecare)