PSA Peugeot-Citroen au anuntat un parteneriat nou in China
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Francezii de la PSA Peugeot-Citroen au anuntat un parteneriat cu Changan Automobile Group. Chinezii au deja un parteneriat cu Ford si Mazda, iar grupul PSA Peugeot-Citroen este inca un partener puternic pentru acestia. Cele doua parti vor dezvolta atat vehicule comerciale usoare, cat si autoturisme pentru piata din China. Cei de la PSA si-au asigurat partenerii de la Dongfeng Motor Group Co. ca noul parteneriat nu va afecta colaborarea existenta, scopul acestora fiind de a se dezvolta pe piata vehiculelor comerciale usoare din China, dominata in acest moment de GM si Ford.
Planul celor de la PSA implica o crestere semnificativa a cotei de piata pe segmentul vehiculelor comerciale usoare, alaturi de o apropiere de vanzarile realizate de General Motors si Grupul Volkswagen in segmentul autoturismelor. China a surclasat piata din Statele Unite ale Americii in materie de vanzari in 2009, reusind sa atraga atentia tuturor producatorilor de automobile din lume.
Citroen a prezentat conceptul Metropolis la Salonul Auto de la Shanghai in decursul saptamanii trecute. turbo, dar si cu cei de la Mitsubishi pentru constructia de SUV-uri si vehicule electrice, alaturi de parteriatul cu Toyota pentru modelele de clasa supermini – 107, C1 si Aygo.
Ofensiva francezilor pe piata din China are rolul de a "recupera" lipsa celor de la PSA Peugeot-Citroen pe piata din Statele Unite ale Americii, care era cea mai mare piata auto din lume pana in 2009. Francezii de la PSA Peugeot-Citroen au un parteneriat cu Grupul BMW pentru motoare HDI si 1.6Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Constructorul american de automobile atinge un prag important: 200.000 de comenzi pentru SUV-ul Avenger. Clienții pot opta pentru versiuni electrice, pe benzină, e-Hybrid și 4xe. (31.07)
-
BMW a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring Nordschleife. Modelul M3 CS Touring este cel mai rapid break de serie pe circuitul german după ce a stabilit un timp de 7 minute și 29 de secunde. (31.07)
-
Brand-ul spaniol Cupra, parte a Grupului Volkswagen, a fost nevoit să amâne lansarea pe piața din Statele Unite ale Americii. Inițial, lansarea era programată pentru anul 2030. (31.07)
Comentarii (1)