Reactiile analistilor internationali dupa acordul Fiat-Chrysler
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa oficializarea intelegerii dintre Grupul Fiat si Grupul Chrysler, in urma careia compania italiana va primi 35% din cea americana in schimbul unor platforme si tehnologii, reactiile nu au intarziat sa apara. Si nu vorbim de reactii ale publicului larg, ci de oameni importanti si analisti cunoscuti din economie si industrie, care comenteaza pe larg afacerea inceputului de an in domeniul auto.
RANJIT UNNITHAN (J.P. Morgan)
"Consideram ca aceasta colaborare este una pozitiva pentru Fiat, ea permitandu-i constructorului italian sa isi imbunatateasca nivelul la care este perceput si dezvoltarea geografica. In plus, Fiat a primit o ocazie relativ ieftina de a incerca reanimarea Chrysler."
JENS SCHATTNER (Sal. Oppenheim)
"E rau pentru Fiat. Chiar daca nu e vorba de o injectie de fonduri in achizitie, italienii vor petrece mult timp si vor cheltui bani la dezvoltarea unor platforme comune. Daca Chrysler va disparea ulterior, totul trebuie inceput de la zero. Nu merita. Nimeni nu ar da bani pentru o astfel de afecere"
HARALD HENDRIKSE (Bank of America Merrill Lynch)
"Credem ca Fiat priveste Chrysler ca o platforma ieftina prin care marca italiana poate sa intre pe piata din SUA.
SVEN KREITMAIR (Unicredit)
"Desi credem ca aceasta miscare are sens pentru ambii producatori, credem ca agentia de rating Moody va retrograda Fiat deoarece impactul in ceea ce priveste creditele si cresterile nu va fi resimtit pe termen scurt. De altfel, exista cateva riscuri intr-o astfel de colaborare, asa cum am vazut in exemplul anterior, in colaborarea dintre Daimler si Chrysler. Cu toate acestea, Fiat si-a limitat riscurile intr-un moment in care Chrysler dispune de fonduri guvernamentale.
via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul chinez de mașini electrice Xpeng a început oficial producția de vehicule electrice în Europa. Xpeng s-a asociat cu producătorul austriac Magna Steyr pentru a începe producția locală a modelelor electrice G6 și G9. (16.09)
-
Constructorul auto american Ford urmează să elimine 1.000 de locuri de muncă la uzina sa din Köln, la începutul anului 2026. Compania a invocat cererea scăzută pentru vehicule electrice. (16.09)
-
Mercedes-AMG, divizia de performanță a constructorului german, ia în calcul o versiune electrică pentru modelul său de performanță AMG GT. Marca germană evaluează în aceste momente dacă un asemenea model este viabil. (16.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Comentarii (0)