Recall pentru noul Mazda3: 25.000 unitati afectate
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Divizia americana a producatorului japonez Mazda este nevoita sa faca un recall al noului Mazda3. Rechemarea in service va afecta peste 25.000 unitati Mazda3, vandute in Statele Unite ale Americii. Desi recall-ul a fost anuntat inainte ca vreo unitate sa fie afectata, acesta este totusi rusinos pentru un producator ca Mazda.
Problema survenita este la nivelul cablajului electric situat langa starterul motorului. Mai exact, se pare ca inginerii Mazda nu au lasat un spatiu suficient intre motor si starter si cablajul s-ar putea defecta din cauza vibratiilor survenite in unele situatii rutiere. Daca acest cablaj ar fi avariat, sistemul electric al lui Mazda3 ar putea suferi un scurt-circuit si ar putea fi afectat.
Potrivit oficialilor Mazda, daca acest scurt-circuit ar avea loc, singuranta principala a modelului ar fi arsa iar motorul nu ar mai putea porni pana cand aceasta nu va fi inlocuita. Dealerii Mazda vor inspecta cele 25.400 unitati care ar putea fi afectate si vor adauga un element protector pentru a evita potentialele probleme.
Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mazda in Romania
-
Mazda 2 (2014-prezent) Preţ: 10.490 - 19.390 €
-
Mazda 3 Preţ: 19.900 - 23.090 €
-
Mazda 3 facelift Preţ: 15.290 - 26.390 €
-
Mazda 3 Sedan facelift Preţ: 16.790 - 26.390 €
-
Mazda 6 Preţ: 25.190 - 35.990 €
-
Mazda 6 Tourer Preţ: 25.190 - 37.990 €
-
Mazda CX-3 facelift Preţ: 22.590 €
-
Mazda CX-5 Preţ: 22.490 - 40.190 €
-
Mazda MX-5 (2014-prezent) Preţ: 20.090 - 28.290 €
-
Mazda MX-5 RF Preţ: 25.890 - 33.190 €
Ultimele stiri din Industrie
-
BYD este nevoită să realizeze o rechemare în service pentru peste 115.000 de mașini. Acest lucru semnifică cea mai mare rechemare din istoria mărcii din China. (17.10)
-
Ferrari a dezvăluit un nou plan de a lansa nu mai puțin de 20 de modele noi până la începutul deceniului următor. Printre modelele care vor fi lansate în această perioadă se numără și modelul Elettrica, primul Ferrari electric de serie din istorie. (17.10)
-
Recent, în cadrul unui eveniment la care am participat și noi, marca Zeekr s-a lansat oficial în România. Acesta se alătură mărcilor Geely și Lynk&Co (care se vând deja pe piața locală) ca parte a grupului Geely Holding. (16.10)
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
Noul BMW iX3, prezentat în România: au fost înregistrate câteva zeci de comenzi ferme
-
Gata hibernarea
-
Noul concept Mercedes-Benz Vision Iconic: coupe electric care anunță un nou limbaj de design
-
Lexus LS devine monovolum: prima imagine cu un concept cu 6 roți
Asa ca ne exista marca perfecta, toate au din cand in cand probleme de fabricatie.
Producatorul de cablaje iti face ceea ce-i ceri. Nu el iti proiecteaza si-ti dimensioneaza sistemul electric. Daca tu ai niste proiectanti papagali care supraincarca un circuit sau plaseaza un conductor prea aproape de o sursa de caldura, sau de o piesa in miscare ce risca sa-i afecteze izoaltia (adica ce s-a intamplat in acest caz), este numai vina ta ca producator. El nu are nici o vina in acest caz...Aaaa, daca nu ar fi respectat caietul de sarcini si marfa nu corespunde specificatiilor, atunci da, poti sa-l invinovatesti...
Sa inteleg ca VW AG merita aplauze pentru ca masinile lor sunt atat de pline de bube, si totusi nu le recheama? Iar, in eventualitatea rara in care totusi fac rechemari, importatorul roman are ordin sa stea cuminte si sa nu zica nimic?
Intamplator stiu asta pentru ca am lucrat pentru PoRo. VW au atatea probleme electrice, incat multi dintre electricienii din service sunt total depasiti si, de cele mai multe ori, sunteaza contactul de la becul avertizor ca sa nu se mai aprinda. Cam asa se fac reparatiile in service PoRo.
E o mica mare diferenta aici, zic eu.
Una e sa remediezi pe sestache, alta e sa lipesti cu letconul firele sa nu se mai aprinda martorul si sa astepti sa vina prostul cu masina, bineinteles iesita din garantie, pe platforma ca i s-a oprit in mers, ca sa-l poti arde pe fraier.
Nu?