Reclamă comestibilă pentru Volkswagen Golf R într-o revistă africană
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen dovedeşte încă o dată că se bucură de un departament de marketing şi publicitate sclipitor. Cea mai nouă reclamă a nemţilor ne arată încă o dată, dacă mai era nevoie, că departamentul de comunicare este unul dintre cele mai inspirate.
Campania de promovare a noului Golf R în Africa de Sud se desfăşoară sub un slogan simplu "Eat the road", ceea ce în româneşte se poate traduce cu "Mănâncă asfaltul". Nimic senzaţional până aici, dacă sub acest logo nu ar fi apărut îndemnul: "Seriously eat it".
Mai exact, reclama publicată într-o revistă de specialitate este comestibilă şi poate fi consumată. Ceea ce imaginile următoare şi recomandă. Făina de orez, apa, sarea, colorantul şi glicerina sunt ingredientele paginii comestibile, al cărei gust nu a fost anunţat, tocmai pentru a spori curiozitatea publicului larg.
via | egm
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Chinezii de la Xiaomi au stabilit un nou record pe Nurburgring. Modelul electric SU7 Ultra este cel mai rapid sedan electric de serie testat vreodată pe legendarul circuit german. (11.06)
-
Presa britanică a anunțat oficial noii prezentatori pentru următorul sezon al emisiunii The Grand Tour. Noua echipă va fi alcătuită din doi canadieni, Thomas Holland și James Engelsman și din britanicul Francis Bourgeois. (04.06)
-
Cea mai nouă machetă LEGO Technic este dedicată modelului Aston Martin Valkyrie. Pachetul conține 707 piese și costă 60 de euro pe continentul european. (02.06)
-
Amenințare directă
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
:))
:))