Renault vrea să reinventeze marca Alpine
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Renault lucrează la o nouă platformă modulară, în baza căreia vor lansa mai multe modele. Primul model va fi un coupe, iar acesta ar putea să primească numele Alpine, spun unele surse. Potrivit lui Beatrice Foucher, manager de produs Renault, noua plaformă de segment C/D va fi utilizată pentru viitoarele generaţii ale lui Megane şi Laguna. Fiecare model din gamă bazat pe plaforma respectivă va avea şi o versiune coupe, a declarat oficialul Renault într-un interviu pentru cei de la Autocar.
Înlocuitorul lui Laguna va sosi în 2013 sau 2014 şi va beneficia de o versiune coupe de sine stătătoare, care îl va înlocui pe actualul Laguna Coupe. Scopul este de a diferenţia cele două modele în vederea atragerii unui număr mai mare de clienţi, deoarece Laguna şi Laguna Coupe nu se mai bucură de aceeaşi imagine în rândul consumatorilor europeni. Inginerii Renault lucrează la noua platformă încă din 2010, iar specialiştii de la marketing s-au gândit deja la un preţ pentru noile modele, pentru a avea o strategie de succes. Mai mult decât atât, inginerii Renaultsport lucrează şi ei la platforma respectivă, ceea ce înseamnă că modelul coupe va avea şi o versiune Renaultsport la momentul lansării.
În ceea ce priveşte reîntoarcerea numelui Alpine, cei de la Renault investighează o serie de posibilităţi.
Mai precis, francezilor le este greu să încadreze istoria Alpine în actuala gamă în prezenţa versiunilor Renaultsport. Sunt şanse ca Renault să opereze o schimbare în gama lor într-un mod similar cu cei de la Citroen la momentul lansării modelelor DS. Noua sub-marcă Alpine ar viza coupe-uri şi crossovere. Renaultsport nu are şanse mari să devină sub-marcă, deoarece specialiştii nu sunt obişnuiţi cu dezvoltarea unui model nou de la cap la coadă.Foucher a confirmat faptul că Megane şi Scenic vor primi un facelift în următoarele 12 luni. Cele două modele vor avea un limbaj de design similar cu cel prezent pe noul Twingo, prezentat la Frankfurt în versiunea de serie.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Congresul american a anunțat faptul că la 30 septembrie creditele fiscale de 7.500 de dolari pentru achiziția vehiculelor electrice noi vor expira. (06.07)
-
Viitorul vehicul utilitar electric de la Mercedes-Benz, numit VLE, tocmai a parcurs 1.090 de kilometri în 13 ore. Traseul a fost de la Stuttgart la Roma și mașina a avut nevoie de doar 30 de minute de încărcare. (05.07)
-
Stellantis a reînființat divizia de performanță SRT, care s-a implicat în dezvoltarea unor modele de performanță precum Dodge Challenger, Charger și Viper. Brand-ul de performanță va lucra asupra unor noi modele sportive pentru mărcile americane din cadrul grupului multinațional. (04.07)
-
Noul Jeep Compass pentru Europa: cel mai aerodinamic model din istoria mărcii
-
J.D. Power publică topul fiabilității: Lexus și Nissan pe primele două locuri
-
Primele imagini cu noua generație Mazda CX-5. Data lansării, confirmată
-
Se scumpește rovinieta: șoferii vor plăti 50 de euro pe an, în loc de 28 de euro
-
Noul Mitsubishi Grandis: SUV înrudit cu Renault Symbioz
de aceea si clio va fi oferit in doar 5usi (c3-ds3); megane si laguna se pare ca o iau pe aceeasi traiectorie. aceea pe care si hyundai a aplicat-o
avem modele ieftine, simple, banale, cu 5 usi, si surate piperate la pret nejustificat, dar care arata si mai bine.
asa cum si PSA vrea sa renasca un brand de-al lor mai vechi, care sigur se doreste concurent pt brandul dacia.
dacia a avut succesul enorma datorat unei segment gol, fara concurenta.
de aceea si clio va fi oferit in doar 5usi (c3-ds3); megane si laguna se pare ca o iau pe aceeasi traiectorie. aceea pe care si hyundai a aplicat-o
avem modele ieftine, simple, banale, cu 5 usi, si surate piperate la pret nejustificat, dar care arata si mai bine.
asa cum si PSA vrea sa renasca un brand de-al lor mai vechi, care sigur se doreste concurent pt brandul dacia.
dacia a avut succesul enorma datorat unei segment gol, fara concurenta.